Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia: ilość kontra jakość

Netia: ilość kontra jakość

LuiN 8 Stycznia 2010 12:40

0 0
Netia nie daje sobie rady z zaskakująco dużym zainteresowaniem klientów jej ofertą dostępu do Internetu. UKE ma dość skarg na spadającą jakość obsługi Netii. Netia dostała czas do końca marca na uporządkowanie spraw - ujawniła Dziennikowi Gazecie Prawnej Anna Streżyńska, prezes UKE.

Według danych DGP, stale rosnąca liczba skarg na jakość obsługi Netii od października dotarła do pułapu nawet 1/3 wszystkich skarg, które napływają do UKE. O problemach operatora szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Netia zapewnia, że do końca tego roku będzie miała najwyższy na całym rynku standard obsługi klienta.


Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 50
  • 0

    31. ~  2010-01-09 01:25:04  host: adlc31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tutaj 2 dni temu opisalem czesc swoich perypetii z Netia: http://telepolis.pl/news.php?id=16974

  • 0

    32. ~  2010-01-09 01:51:20  host: adlc31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aha sprawa jeszcze sie nie wyjasnila, w miedzczasie zadzwonil jakis konsultant sciemniacz i zwalal wine na monopoliste tp

  • 0

    33. ~  2010-01-09 01:56:17  host: adlc31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale ja wiem ze to oni dali dupy i sie przyznac nie chca. Pracownik nie umie zalatwic sprawy to dzwoni do klienta i go bezczelnie oklamuje i w systemie zaznacza sobie ze to klient anulowal umowe grrr

  • 0

    34. ~  2010-01-09 02:01:32  host: adlc31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ciekawe jest jeszcze to ze po tym jak umowa zostala przez takiego sciemniacza zaznaczona jako anulowana przychodza mi kolejne smsy ze usluga w trakcie realizaci a ostatnio nawet przyszlo ze juz jest wlaczana... rece opadaja

  • 0

    35. ~xyz  2010-01-09 07:42:41  host: 213-238-74-159.adsl.inetia.pl

    Ludzie, dajcie spokój, zablokujecie Netie zanim do niej przejdziecie. Myślicie że kto Was przełącza z TP - to pracownicy TP. Obsługę lini TP prowadzi firma zlecona przez TP, pomimo że jesteście w Netii. Prośba, wracajcie do TP jak tak źle w Netii.

  • 0

    36. ~  2010-01-09 08:44:13  host: nat-tar.aster.pl

    @xyz: Ale co kogo i mnie k... obchodzi kto to robi? Obchodzi mnie z kim mam umowę i komu płacę i od niego wymagam. A jak sobie nie radzą to niech spadają.

  • 0

    37. ~Migrant  2010-01-09 09:03:29  host: aeij216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zmigrowałem z TP do Netii 2 lata temu, najpierw było OK, ekonomicznie jest trochę lepiej, ale od roku jak coś chcę to przeszło 60 minut czekam na odbiór 0801 802 803. Jednak do TPsy nie wracam, bo lada miesiąc (jak tylko 3 lata cyrografu upłynie) przeniosę nr do VOIPa. Pa pa - komtanci ;) Pozdrawiam Wszystkich

  • 0

    38. ~konrad  2010-01-09 19:09:59  host: 87-205-197-177.adsl.inetia.pl

    A ja mam netie i nie narzekam za 79zł mam takiego neta: http://www.speedtest.net/result/659486404.png jak ktos znajdzie lepsza oferte po kablu telefonicznym to chetnie skorzystam :D

  • 0

    39. ~eks  2010-01-10 01:51:19  host: 77-253-119-145.adsl.inetia.pl

    konrad, ja mam dziesięcinę Twojego wyniku z obrazka, ale moje realne łącze za 49zł (na ich miedzi, czyli żadnego utrzymania łącza itp. przekrętów)w Netii pozwala mi oglądać filmy w czasie rzeczywistym, że nie wspomnę o zwyczajnym surfowaniu - spoko śmiga:)

  • 0

    40. ~fff  2010-01-10 10:51:37  host: 212-102-29-234.adsl.inetia.pl

    u mnie wszystko ok, duzo lepiej niz w Multimedii - tam to dopiero byly problemy z netem...

  • 0

    41. ~basq  2010-01-10 11:58:16  host: chello089078247253.chello.pl

    A ja zamówiłem do firmy najpierw Neostardę i najpierw ledwo miałem 512kb/s i rwało połączenia. Przeszedłem niedawno do Netii i na z początku rzeczywiście było ciężko z formalnościami. Bo tak zwane LLU procesowane jest dość długo. Ale teraz na tej samej linii śmiga mi 8 Mb/s. Wszyscy przekonują mnie, że to nie możliwe wiec albo TP mnie robiła w konia, albo Netia ma lepsze urządzenia. Próbowałem coś wyciągnąć od konsultanta na infolinii, ale niewiele sie dowiedziałem, dopiero w odpowiedzi na maila dostałem informację, że Netia podpina do linii abonenta własne urządzenia dostępowe, które wydajniej wykorzystują pasmo niż przestarzałe urządzenia TP i mimo, że czas uruchomienia usługi pozostawia wiele do życzenia, to jakość przewyższa to co proponuje TP. A czas uruchomienia spowodowany jest formalnościami, które narzuca TP. Mi na przykład zwrócili wniosek, bo doszukali się błędu w nazwie firmy. A składając dokumenty KRS do TP podałem nazwę pełną i skróconą. Oni w bazie umieścili pełną i nie uznali skróconej

  • 0

    42. ~Tomek  2010-01-10 22:58:15  host: 188.33.59.250

    Miałem 2 numery w netii.ale to firma olewajaca reklamcje I WÓGÓLE KLIENTÓW .2 miesiace czekam na załatwienie reklamcji,bo 2tyg.mi naprawiali sieć telefoniczną.PORAZKA!!!wRACAM DO TPSA!!!!

  • 0

    43.  2010-01-12 00:32:03

    W tepsie sie poprawia, netia to wydmuszka, ludziom się wydaje ze netia przy TP to bajka, jednak jest odwrotnie. Ale nie zapominajcie - są też inni ISP

  • 0

    44. ~ktos  2010-01-19 11:34:16  host: proxy2.netia.pl

    ludzie jak to czytam to mi sie nie dobrze robi... znajdzcie mi operatora na rynku ktory ma w umowe podpunkt ze gwarantuje w 100% przez caly okres trawnia umowy staly dostep do internetu, ze nie bedzie awarii i tym podobnych rzeczy... Czekam!!! Nie bylo by Netii, to narzekalibyscie na innego operatora kazdy znajdzie jakis defekt bo nikt nie jest idealny, a jak czytam ze przez 33 min nie mial ktorys z was internetu i wisial na telefonie zeby zglosic awarie to mi sie slabo robi, bo co Wam sie takiego stanie takie jak przez pol godziny nie bedzie tego internetu, swiat sie konczy??!! ludzie na boga!!

  • 0

    45. ~  2010-01-22 22:51:50  host: 77-255-58-60.adsl.inetia.pl

    do bani !! omijać szerokim łukiem !! niestabilne połączenia, zwrywają się co chwilę, a czasami przez godziny w ogóle nie działaja (net i tel). reklamacje olewają. skandal.

  • 0

    46. ~antonio36  2010-01-23 13:01:22  host: staticline50763.toya.net.pl

    Panowie Netia jest śmieszna po wysłaniu rozwiązania umowy faksem w piątek tydzień temu przysłali kuriera w środę oczywiście paczki nie odebrałem.Wczoraj dostaje smsa że do 21 podłączą mi neta więć dzwonię i mówię że wysłałem wypowiedzenie umowy została podpisana 13 listopada to oszołomka z infolinii mówi że będę płacił karę bo oni mają 30 dni + 40 na podłączenie czyli razem 70 dni.No wyśmiałem panią i podziękowałem za rozmowę.70 dni no nieżle nawet oni nie znają swoich regulaminów

  • 0

    47. ~aro  2010-01-26 16:53:08  host: mail.oce.com.pl

    Netia niezłe jaja! 1/ Reklamacja na niedostarczenie rutera-termin rozpatrzenia 30 dni,2/reklamacja uznana.Rabat na opłatę abonamentową wynoszącą 1,00 zł(jeden złoty).Rutera dalej nie ma.3/Infolinia skandaliczna.Kilka godzin dzwonie z komórki aby uruchomic telfon i internet.Łącznie przez miesiąc kilkadziesiąt godzin 4/Prezes Netii w Wyborczej mówie, że wie o wszytkim ale dalej przyjmuje nowych klietów mimo, że już posiadanych nie może obsłużyć. Jesteśmy mięsem gotówkowym.

  • 0

    48. ~  2010-02-01 22:26:42  host: adla205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Netia do DNO TOTALNE !!!

  • 0

    49. ~gosc  2010-02-22 19:00:27  host: 77-253-40-177.adsl.inetia.pl

    Nie bierzcie Neti miałem i rezygnuje było ok do czasu sami zmniejszyli prędkość i nawet nie przprosili i każą rachunki płacić jak za 6MB a mam 2MB SKANDAL !!! Wracam do tepsy.

  • 0

    50. ~  2010-12-18 13:14:09  host: 83.230.41.162.gl.digi.pl

    mam operatora ktory zapewnia mi 10 Mb od 1.5 roku nie mialam ani jednego dnia przerwy, ani jednej awarii, podlaczenie trwalo 10 dni. Tak wiec zamiast sie uzalac nad soba nalezy znalezc takiego operatora ktory ma dobre recenzje;] sami jestescie sobie winni

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.