DAJ CYNK

Netia: ilość kontra jakość

LuiN

Wydarzenia

Netia nie daje sobie rady z zaskakująco dużym zainteresowaniem klientów jej ofertą dostępu do Internetu. UKE ma dość skarg na spadającą jakość obsługi Netii. Netia dostała czas do końca marca na uporządkowanie spraw - ujawniła Dziennikowi Gazecie Prawnej Anna Streżyńska, prezes UKE.

Netia nie daje sobie rady z zaskakująco dużym zainteresowaniem klientów jej ofertą dostępu do Internetu. UKE ma dość skarg na spadającą jakość obsługi Netii. Netia dostała czas do końca marca na uporządkowanie spraw - ujawniła Dziennikowi Gazecie Prawnej Anna Streżyńska, prezes UKE.

Według danych DGP, stale rosnąca liczba skarg na jakość obsługi Netii od października dotarła do pułapu nawet 1/3 wszystkich skarg, które napływają do UKE. O problemach operatora szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Netia zapewnia, że do końca tego roku będzie miała najwyższy na całym rynku standard obsługi klienta.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna