Połączone budżety reklamowe Netii i Play będzie obsługiwał nowy partner - dom mediowy ZenithOptimedia. Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek.
Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.
Źródło tekstu: Play
Tak trudno się domyślić że ostatni komentarz był tym właściwym i pożądanym przeze mnie po poprawkach ...
Bez sensu. Samemu taniej mozna kupic te czesci.
Skoncz sie blaznic. Nawet najbardziej uznane slowniki nie podaja znaczenia o ktorym mowisz. Naglowek ...
No wreszcie. Te suszarki to byla slepa droga.
Nie. Czyli wiedziałem w jakim znaczeniu w tym tytule został użyty wyraz ,,diabelnie" ale miałem to g ...