Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia chce poprawić obsługę klienta

Netia chce poprawić obsługę klienta

WitekT 16 Marca 2010 09:42

0 0

Netia wystartowała z programem Klientomania, skierowanym do swoich pracowników, którego wynikiem ma być poprawa jakości obsługi klienta.

Jesteśmy po pierwszych warsztatach "Klientomanii" - strategicznego, ogólnofirmowego projektu Netii, dzięki któremu staniemy się niekwestionowanym liderem w zakresie satysfakcji klientów - napisano na blogu firmowym Netii.




Celem Klientomanii jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta).

W "Klientomanię" chcemy zaangażować wszystkich pracowników. Aby zachęcić ich do zostania Klientomaniakami, będziemy organizować konkursy i inne angażujące inicjatywy - napisano na blogu.

Źródło tekstu: blog.netia.pl     

Dodaj do:
w sumie: 45
  • 1

    26. ~  2010-03-16 17:14:13  host: 83.220.123.156.dsl.dynamic.eranet.pl

    Bardzo dobrze ze blogi sa moderowane...nalezy odroznic krytyke od zwyklego prostackiego ublizania...

  • 0

    27. ~Tom  2010-03-16 17:17:35  host: 77-254-130-244.adsl.inetia.pl

    @24 Zastanawiajace jest to, ze na forach o tematyce telekomunikacyjnej kazdy negatywny koment dot. danego operatora musi zostac zbity maskymalnym pozytywem :] Tak Kolego - dzowiniles z firmy, ktora oddaje Netii 2000 zl misieczniej daniny i zostala dla Ciebie uruchomiona dedykowana linia :D Co do Twoich 4MB - istnieje taka mozliwosc - wymagana odleglosc od centralki jest identyczna jak w przy wersji dwumegowej. W wiekszosci przypadkow dostajemy BMT - po sprawdzeniu w bazie okazuje sie, ze "kabel jest za dlugi". Nie pomagaja prosby o podniesienie synchro na modemie klienta :)

  • 0

    28. ~  2010-03-16 20:31:22  host: 77-254-128-58.adsl.inetia.pl

    No teraz jest naprawdę spoko. Od razu można pogadać na infolinii praktycznie bez czekania. To co się wcześniej tam działo to była prawdziwa masakra - 30min czekania na zgłoszenie konsultanta nawet najbardziej zrównoważoną osobę potrafiło wyprowadzić z równowagi...

  • 1

    29. ~  2010-03-16 20:34:06  host: 77-254-128-58.adsl.inetia.pl

    a poza tym 8MB net śmiga mi w praktyce na średnim poziomie 10-11MB - więc już narzekać na Netię nie mogę ;)

  • 0

    30. ~  2010-03-16 20:35:10  host: 77-254-128-58.adsl.inetia.pl

    zamiast MB powinno być oczywiście Mb

  • 0

    31. ~Alig  2010-03-16 21:17:10  host: eqe235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak to jest jak się przejmuje firmę z najgorszym jaki jest możliwy standardem sprzedaży i obsługi klientów (Tele 2). Pozdrawiam wszystkich wspierających 'SuperLigę'.

  • 1

    32. ~B.  2010-03-16 22:41:43  host: 87-205-232-91.adsl.inetia.pl

    Skoro chcesz poprawiać zadowolenie klientów, droga Netio... dam kilka rad. Za darmo. 1. Skupcie się nie tylko na "pozyskiwaniu nowych klientów od TP" ale także i na utrzymaniu przy sobie tych co dali się na swoje nieszczęście skusić. Dla przykładu łącze 8 (czy nawet 4) megowe mógłbym dostać szybciutko.... gdybym był w TP. Jako że mam nieszczęście że dałem się skusić wcześniej, muszę czekać bliżej nieokreślony czas (około kilku miesięcy). 2. Uruchomcie bezpłatną infolinię dla korzystających z telefonu na łączach TP, bowiem zdzieranie 35 gr za każdą minutę połączenia (to więcej niż gdybym dzwonił z komórki!) to zdzierstwo. Nie mówię już o tym, że rozmowa trwa często po 10 i więcej minut ("muszę to skonsultować, proszę chwileczkę zaczekać" (brdą brdą... muzyczka, kilka minut), "muszę pana przełączyć..." (brdą, brdą... następne kilka minut). Niestety pańskie zgloszenie było z błedem i nie może zostać zrealizowane). 12 minut rozmowy, 4 złote w plecy - za nic. Fakt, teraz dzwonię z telefonu komórkowego, wychodzi mnie taniej, ale mimo wszystko to lekkie przegięcie. 3. Zatrudnijcie osoby mające podstawowe pojęcie o tym jak działa technologia ADSL, bo tłumaczenie po raz n-ty co to jest przeplot doprowadza do furii. 4. Dajcie jakąś 12 miesięczną ofertę terminową. Myślę że podobne kroki z pewnością zwiększą zadowolenie klientów bo jak na razie nawet stara "tepsa" bije was na głowę

  • 0

    33. ~n  2010-03-16 23:10:54  host: public-gprs98279.centertel.pl

    A na czym ta "Klientomania" ma polegać? Jeśli pracownicy co 2 tygodnie mają odpowiadać na jakieś pytania (info z bloga), czy brać udział w konkursach to tylko strata czasu i pieniędzy - to infantylne. Lepiej zacząć od usprawnienia procesów. Ciekawym pomysłem byłaby możliwość zareklamowania jakości obsługi przez klienta. Konsultant po negatywnej ocenie musiałby oddzwonić do klienta i zapytać o powód niezadowolenia. Jeśli negatywna ocena jest merytoryczna to mu pomóc, jeśli nie to w skrócie opisać. Merytorycznych negatywnych ocen byłoby mniej, bo sama ewentualna konieczność oddzwonienia do klienta znacznie wyeliminowałoby udzielanie głupich odpowiedzi i zrzucanie połączeń, konsultant byłby odpowiedzialny za swoją rozmowę i pracę. Można też starać się procesować zgłoszenia klienta, tak aby w miarę możliwości obsługiwała je jedna osoba i była za nie odpowiedzialna, np. w kwestii zamówień. Klient nie czekałby miesiącami co tydzień od innej osoby słysząc, że "jutro na pewno będzie już działać". Widząc, że są tu pracownicy Netii, w tym rzecznik polecałbym wziąć to pod uwagę. Konkursy i testy naprawdę niewiele dadzą... pracownicy wykażą się, w statystykach będzie ładnie, a przy kontakcie z klientem to zleją i będzie po staremu.

  • -2

    34. ~n  2010-03-16 23:20:31  host: public-gprs98279.centertel.pl

    B. z tą bezpłatną infolinią to dobry pomysł. Jednak ludzie tacy są, że jak mogą zadzwonić za darmo to dzwonią z pierdołami, podwyższa to koszty operatora. Lepszą opcją (kompromisem) byłaby opłata niezależnie od czasu trwania połączenia.

  • -1

    35. ~n  2010-03-16 23:28:17  host: public-gprs98279.centertel.pl

    A co do wcześniejszego postu (33). Jeśli Netia mająca max 2 mln klientów generuje 1/3 skarg do UKE na rynku telekomunikacyjnym z ponad 50 mln klientów (fakt, dublują się) to naprawdę jest porażka z tą obsługą.

  • -2

    36. ~Tom  2010-03-16 23:36:09  host: 77-255-245-223.adsl.inetia.pl

    @29 cool story Bro. Wiedzialem, ze po moim komentarzu odezwie sie ktos "zachwycony". Dziwie sie Witkowi i reszcie ekipy, ze jeszcze nie zaczela kasowac postow korporacyjnych "naganiaczy". No to jeszcze napisz kolego ile metrow masz do centrali, ze masz takie magiczne synchro. :]

  • 2

    37. ~Bombol  2010-03-17 00:21:02  host: inet20909ns-2s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Z tego co wiem osiągnięcie na ADSL2+ przepustowości rzędu 8-10 Mbps jest możliwe przy odległości naset około 1,5-2 km czyli całkiem sporo.

  • 2

    38. ~rzecznik  2010-03-17 09:56:14  host: proxy2.netia.pl

    Witam, Parę osób zgłaszało tutaj rzekome taryfikowanie połączeń z BOK Netii (801 802 803) w kwocie 35 groszy brutto za minutę. Chciałbym temu stanowczo zaprzeczyć i podkreślić, że przy połączeniach z sieci stacjonarnych (z sieci TP również) na numery numery 0801-8 obowiązuje stawka 0,35 zł brutto ZA POŁĄCZENIE NIEZALEŻNIE OD CZASU JEGO TRWANIA. Domód rzeczowy znajduje się tu: http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358392/CUT_1_stycznia_2010_r_3669 94339.pdf (strona 20).

  • -1

    39. ~wrrr  2010-03-17 11:20:38  host: 83-238-239-169.adsl.inetia.pl

    obsługa klienta w netii jest fatalna, od kilku lat nic się nie zmieniło i właściwie nie ma gdzie uzyskać prawdziwych informacji, bo po 5 telefonach jest 5 różnych opinii, normalnie włos się jeży!

  • 2

    40. ~Klient  2010-03-17 11:47:09  host: 77-255-245-223.adsl.inetia.pl

    A ja przyczepię się do Netia Online. Brakuje mi tam następujących rzeczy: a) brak podstawowych informacji dot. zawartej umowy takich jak: data rozpoczęcia - zakończenia, warunki na jakich została ona podpisana (brak możliwości ściągnięcia pdfa z warunkami promocji) b) brak wyszczególnienia bieżących połączeń - rozbicia ich na poszczególne kwoty: internet, połączenia telefoniczne, doładowania prepaid - dostajemy prostą wyszukiwarkę, niezbyt nadającą się do czegokolwiek c)wzorem innych operatorów w panelu użytkownika powinny się znaleźć przygotowane dla niego promocje przedłużeniowe - wolałbym taka wersję kontaktów zamiast natrętnego wydzwaniania konsultantek. Na koniec podzielę zdanie jednego z przedpiśców - dobrze by było gdyby wróciły roczne umowy terminowe. Pozdrawiam,

  • 1

    41. ~Realista  2010-03-17 11:53:12  host: 130.138.227.40

    Właśnie podziękowałem Netii i przenoszę numer stacjonarny do operatora VoIP.Zamiast 43zł miesięcznie, zapłacę 3-4zł-w tym 30-40 minut rozmów na stacjonarki.

  • 1

    42. ~rzecznik  2010-03-17 13:10:29  host: proxy2.netia.pl

    Drogi Kliencie o nicku Klient, dziękuję za uwagi, choć prosiłem o interakcje na blog.netia.pl:-) Wiemy, że Netiaonline nie jest doskonała, dlatego pracujemy nad zupełnie nowym rozwiązaniem, które będzie bardziej funkcjonalne. Uwagi przekazuje do właściwych osób.

  • 2

    43. ~B,  2010-03-17 13:26:59  host: 87-205-232-91.adsl.inetia.pl

    Zwracam honor w kwestii cennika. Faktycznie doszło do pomyłki przy odczytywaniu faktury... Mea culpa. Inna sprawa, że np. TP potrafi dla klientów Neostrady którzy posiadają linię telefoniczną obsługiwaną przez innego operatora uruchomić numer bezpłatny... Druga sprawa - jakie koszty ponosi Netia z tytułu dzwonienia przeze mnie na *ich* infolinię? Jeśli faktycznie tak duże, to czemu nie uruchomi choćby alternatywnie możliwości rozmowy przez choćby Skype.

  • 0

    44. ~n  2010-03-17 13:54:33  host: fhh69.internetdsl.tpnet.pl

    Koszt to np. pensja pracownika z którym rozmawiasz. Opcja z minimalna opłatą za całe połączenie jest optymalna, chociaż gdyby było za darmo pewnie żaden klient by nie narzekał :)

  • 0

    45. ~Fabiensaber  2010-09-17 19:43:36  host: 77-255-50-44.adsl.inetia.pl

    złodzieje z netii. Za rozmowę 26 min z sieci play z BOKiem zapłaciłem prawie 17 zł. Jakim cudem. niech mi ktoś odpowie jeśli ktoś wie... bo ja już zgłupiałem

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-148-239.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.