Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia aktualizuje prognozy po przejęciu Tele2, wolniej będzie pozyskiwać klientów na Internet

Netia aktualizuje prognozy po przejęciu Tele2, wolniej będzie pozyskiwać klientów na Internet

WitekT 14 Października 2008 10:01

0 0

Netia zaktualizowała swoje prognozy po przejęciu Tele2. Na koniec tego roku będzie mieć 1,08 mln klientów usług głosowych, poprzednia prognoza mówiła o 580 tys. Operator chce mieć milion klientów usług szerokopasmowych w 2012 roku (wcześniej mowa była o 2010 roku).



Niższe o 30 mln zł od pierwotnie planowanych będą tegoroczne wydatki na przejęcia sieci internetowych. Wyniosą one 30 mln zł. Nakłady inwestycyjne w przyszłym roku wyniosą 280 mln zł. Natomiast nakłady na przejęcia sieci internetowych planowane są na poziomie 75 mln zł.




Według wstępnych prognoz, przychody Netii w 2008 roku wyniosą 1,1 mld zł (poprzednio była mowa o 960-975 mln zł. W 2009 roku mają wynieść 1,5 mld zł.

Netia planuje szybciej niż pierwotnie zakładała osiągnąć rentowność - w 2010 roku, a nie w 2011. Marża EBITDA ma wynieść 20% już w 2010 roku (a nie w 2011), z kolei w 2012 roku ma wzrosnąć do 25%.

Roczny wzrost przychodów w prognozie średnioterminowej Netia planuje na 5-10% (wcześniej zakładano, że będzie to 15-20%).

Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 13
  • 0

    1. ~  2008-10-14 11:57:56  host: gsl130.internetdsl.tpnet.pl

    Jak moze być inaczej, skoro na przedłużenie umowy (internet BSA) netia proponuje gorsze warunki w wariancie 24 m-cy niż dotychczas w wariancie 12 m-cy?

  • 0

    2. ~nestor  2008-10-14 13:53:17  host: 77-253-17-170.adsl.inetia.pl

    Zgadzam się z Tobą! Netia ma starych klientów w głębokim poważaniu. Jeszcze półtora roku i żegnam się s tą żałosną budą!

  • 0

    3. ~Chrome_TP  2008-10-14 14:45:07  host: 212.160.172.70

    Jak ktoś jakiś czas temu - obecnie Netia jest nastawiona na agresywne przejmowanie klientów i w tym tkwi priorytet a nie wspieranie już istniejącej bazy i ma to odzwiedlenie w ofertach. Zresztą szczerze mówiąc obecnie to standard wśród opów czyli nic nowego ;]

  • 0

    4. ~mich22  2008-10-14 16:01:36  host: nat-tar.aster.pl

    Nawet te gorsze warunki o których pisze -1 sa dla mnie bardziej kuszace niz to co mam teraz u innego dostawcy netu.Wybieram Netie.

  • 0

    5. ~jonny  2008-10-14 21:34:15  host: 131-mi2-8.acn.waw.pl

    Netia stawia tylko na klienta detalicznego, zmiejszając nacisk na biznes i hurt głosowy. Gratulujemy z super bazy klientów Tele2

  • 0

    6. ~Gal  2008-10-15 08:54:24  host: hff170.internetdsl.tpnet.pl

    jonny - zgadzam sie. Kiedys Netia maila obsluge biznesowa, dzis ta obsluga jest na poziomie DUZO gorszym od TPSA. Czy to nie humorystyczne, ze Netia identycznie traktuje podlaczenie 1 mb adsla w domu, a prosbe o oferte lacza do firmy na okolo 10 tys zl miesiecznie? To ostatnie mialo byc zalatwiane przez infolinie z osoba, ktora nawet nie wiedziala czy sa warunki techniczne, ale umowe trzeba podipsac od razu (umowe przyslana kurierem). Kompletna pranoja lub tez zupelne, calkowite wycofywanie sie z rynku przedsiebiorstw.

  • 0

    7. ~panda  2008-10-15 16:06:07  host: nat-tar.aster.pl

    Ile teraz sie czeka na zmiane opertorów ??? Szczerze to juz mam dosyc ciagłych podwyzek i niesustajcych awarii Aster i chyba przejde do Netii.

  • 0

    8. ~ole  2008-10-15 20:04:49  host: inet20909ng-1.eranet.pl

    Gal, takich rzeczy nie załatwia sie przez infolinie. Masz problem dam Ci priva i sprawdzimy czy Netia może Ci podłączyć łącze o dużej przepustowości

  • 0

    9. ~jonny  2008-10-15 21:22:07  host: 131-mi2-8.acn.waw.pl

    Ole widzę ze jesteś KE w Netii.A swoją drogą dlaczego takich rzeczy nie załatwia się na infoliinii( może że pracują tam sami idjoci)???

  • 0

    10. ~Gal  2008-10-15 22:32:57  host: 83-238-150-117.ip.netia.com.pl

    ole - alez ja wcale nie chcialem zalatwiac przez infolinie, dzwonilem do centali (Gdynia), zero zainteresowania - skierowano mnie na infolinie. Prosilem o kontakt z handlowcem, pytalem czy maja przedstawicieli, opiekunow "firmowych" - nie, nie maja. Mocno zenujace.

  • 0

    11. ~ole  2008-10-16 23:25:51  host: inet20909nj-2.eranet.pl

    johny: mam w Netii po prostu sporo znajomych :-) A infolinia to infolinia, rotacja jest taka jak w każdej innej. Co wyszkolisz pracownika to odchodzi. Gal - przykro mi , że miałeś takie doświadczenie. Zapewniam Cię że mają handlowców w Gdyni dedykowanych do Klientów biznesowych.

  • 0

    12. ~Rasputin  2008-10-19 11:36:58  host: aayd140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @johny: dopiero co pisano o wielu kontraktach na usługi dla biznesu prowadzone przez netię, więc nie tylko klient detaliczny tutaj wchodzi w grę. a tak w ogóle, to gratulacje. prognozy przekroczone w bardzo dużej mierze świadczą o naprawdę szybkim rozwoju firmy.

  • 0

    13. ~  2008-10-19 16:35:01  host: cie113.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No konkurencja jest ciezka, ale po przejeciu Tele2 troche sie powyjasnioalo. Netia ma suoper pozycje, co doceniaja juz w TP. I dobrze, bo ceny powoli leca w dol, choc daleko jeszcze do idealow.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-75-207.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet