Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netflix na nowo wystartował w Polsce

Netflix na nowo wystartował w Polsce

LuiN 21 Września 2016 09:40

1 6

Netflix, po udostępnieniu części treści na początku roku, teraz w pełni wystartował na polskim rynku. Pierwszym lokalnym partnerem jest T-Mobile.






Nie zmieniły się ceny, minimalnie powiększyły się zasoby biblioteki wideo, ale wreszcie opisy filmów i seriali są w języku polskim, a spolszczone materiały (napisy, lektor lub dubbing) stanowią już ponad 80% materiałów. Zaczęły się też pojawiać polskie produkcje tworzone przez Netfliksa.

Pierwszym polskim partnerem najpopularniejszego na świecie serwisu VoD jest T-Mobile. Pozwoli on uiszczać opłaty za usługę poprzez doliczanie jej do rachunku telefonicznego, a być może pojawią się też jakieś dodatkowe promocje.

Źródło tekstu: Netflix     

Dodaj do:

Tagi: netflix

w sumie: 24
  • 0

    5.  2016-09-21 10:01:29

    @2 jest wyłączenie adblocka

  • 0

    6.  2016-09-21 10:09:20

    @3. Raczej uBlock ;) Adblock puszcza ;)

  • 0

    7.  2016-09-21 10:32:12

    @6: nie puszcza :)

  • -1

    8. ~  2016-09-21 10:37:19  host: 188.146.76.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @4 A ty pewnie chciałeś za darmo? Typowy Janusz

  • 0

    9. ~breen  2016-09-21 10:37:57  host: nat-gw-53.koba.pl

    Ja z ciekawosci wykupilem Netflixa i faktycznie dziala niezle. Niektore tresci maja nawet polskie audio. Co do jakosci hd jest niezle ale nie ma co porownywac do blu raya! Cena zawyzona jak na to co w tej chwili oferuje na polskim rynku.

  • 1

    10.  2016-09-21 10:48:08

    @6, uBlock blokuje T-mobile. Kurde, chyba zainstaluje xd

  • -1

    11. ~TMobileSkasowałoRWK  2016-09-21 10:50:06  host: user-94-254-146-72.play-internet.pl

    @8 napiszę Ci wolniej i dokładniej bo nie zrozumiałeś: nigdzie w #4 nie stwierdziłem, że to dobrze czy źle, że T-Mobile jest pierwszy do pobierania opłat, i nigdzie w #4 nie napisałem, że cokolwiek chcę za darmo, a już na pewno nie od Netflixa (a dla ciebie to "pewność"). Wręcz uważam, że opłata się należy.

    Jesteś więc typowym T-Rollem (był taki jeden Lemur Zwany Rollo) z T-Mobile.

  • 0

    13. ~  2016-09-21 11:42:58  host: host-46-151-189-42.interduo.pl

    niedlugo cala tresc wiadomosci beda wrzucac jak reklame, zeby adblok to powycinal :)

  • 0

    14.  2016-09-21 12:51:02

    @9 Co do jakości to HD/4K jest wręcz doskonałe. Tylko wszystko zależy od przepustowości łącza. U mnie HD 1080p zjada min. 8MBs a 4K jakieś 18, ale jak ktoś ma np. 4MBs łącze to też będzie HD tylko trochę gorsze :) albo będzie spadać na 720p.

  • 0

    15. ~rrrr  2016-09-21 13:28:24  host: host-89-230-176-59.gdynia-laczpol.mm.pl

    52zł /4 = nawet tanio , ktoś chętny ;P

  • 0

    16. ~pabloki  2016-09-21 13:30:05  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    jest chyba naprawdę źle skoro nie mam adblocka a wyświetla mi sie baner nad wiadomościami o nie blokowaniu reklam które sa dalej widoczne.

    startuje , startuje i wystartował . prawie jak vectone.

  • 0

    17. ~Punk  2016-09-21 13:51:45  host: apn-77-115-7-149.dynamic.gprs.plus.pl

    Przy tych cenach nie warto, HBO GO mam za darmo do telewizji, a podobno można chyba za 20 czy 29 zł kupić w Plus GSM jak się nie ma HBO w pakiecie telewizyjnym.

  • 0

    18.  2016-09-21 14:28:43

    @16, pabloki - może masz jakieś Ghostery albo inne cudo. To nie nasza wina, że adblock uwziął się na T-Mobile, my tam chcemy dobrze. Jak ktoś skrajnie brzydzi się reklam, z których utrzymują się serwisy internetowe, u nas może za symboliczną kwotę wyłączyć wszystkie.

  • 0

    19.  2016-09-21 14:33:05

    @17, Punk - HBO GO niestety nie leci w HD, a dodawane nowości to często 50-letnie filmy. Podupadła im ostatnio oferta. Netflix to przede wszystkim seriale - te dostarczane są od razu w postaci pełnego sezonu. Kilkanaście godzin oglądania serialu (o budżecie często przewyższającym kinowe produkcje), w cenie 2 biletów do kina to w sumie tanio. Oglądam co mnie interesuje, zawieszam subskrypcję i wracam gdy są ciekawe nowości. W przypadku HBO GO aż tak lekko nie ma, a konieczność łączenia usługi z abonamentem TV czy komórkowym to dodatkowa przeszkoda.

  • 0

    20. ~pabloki  2016-09-21 15:16:01  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    LuiN nie mam cudów. nad newsem jest baner o nie blokowaniu reklam . pewnie wy go zamieściliście. bo reklamy wyświetlaja sie na telepolis normalnie. ja nigdzie nie pisąłem o tmobile ze wycina . nic mi nie wycina teylko mam baner jabym właczył adblocka lub podobne. reklamy mam normalnie tylo ten baner wyglada żałobnie. jest on nad każdym newsem .

  • 0

    21.  2016-09-21 15:21:42

    @20, pabloki - wrzuć stronę do jakiejś innej przeglądarki na komputerze, choćby do Internet Explorera/Microsoft Edge. Jeśli tam nie pojawi się w/w baner, to widać jednak coś masz odpalone w dodatkach głównej przeglądarki.

  • 0

    22. ~  2016-09-21 15:22:49  host: 77-253-221-197.static.ip.netia.com.pl

    Choć czekaj, chyba rzeczywiście programiści coś skiepścili. Już to zgłaszam.

  • 0

    23.  2016-09-21 15:26:48

    @21 LuiN mam to samo tez mam baner a reklamy mi sie wyswietlaja(nie ma AB+) na FF

  • 0

    24. ~pabloki  2016-09-21 15:31:15  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    LuiN na internet explorer mam to samo . nie chce mis ie ściągać innych . normalnie na firefoxie jadę i to od dziś jest. lepiej napisz że srwisi sie nie bilansuje i zostanie zamknięty a nie wrzucajcie żałobnych banerów.

  • 0

    25. ~pabloki  2016-09-21 15:37:47  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    LuiN najlepiej żeby tymi banerami o nieblokowaniu reklam przykryć te reklamy , wtedy nikt już nie będzie musiał uzywac adblocka a my nie będziemy oglądać reklam.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-48-3.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet