Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Najtańsza opcja Neostrady to teraz opcja do 10 Mb/s

Najtańsza opcja Neostrady to teraz opcja do 10 Mb/s

WitekT 14 Sierpnia 2012 15:44

2 2

W promocji obowiązującej od 14 sierpnia w Orange najniższą opcją prędkości Neostrady jest opcja do 10 Mb/s. Można ją kupić za 49 zł miesięcznie, czyli w dotychczasowej cenie opcji do 2 Mb/s. Niższy abonament zapłacą też klienci, którzy zdecydują się na FunPack, czyli szybki Internet w pakiecie z telefonem domowym i telewizją.

Orange Polska upraszcza ofertę internetową pozostawiając 4 opcje prędkości Neostrady - do 10, do 20, do 40 lub do 80 Mb/s. Abonament Neostrady do 10 Mb/s zamiast dotychczasowych 59,15 zł wynosi 49 zł przy umowie na 24 miesiące. Wcześniej w tej cenie dostępna była 5 razy wolniejsza Neostrada, o prędkości do 2 Mb/s.




Niższe są także ceny Neostrady do 10 Mb/s w pakiecie z innymi usługami: Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami (czyli Internet i telefon domowy) jest dostępna w cenie 89,01 zł miesięcznie. Z kolei FunPack, czyli Neostradę, telewizję z pakietem Witaj HD (79 kanałów, w tym 16 HD) oraz telefonem domowym (nielimitowane połączenia na numery stacjonarne w Polsce, UE, USA, Kanadzie i Australii) można kupić za 128 zł miesięcznie.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 151
  • 0

    144. ~Ehh  2013-02-02 10:25:02  host: v30-03.opera-mini.net

    To jest celowe działanie. Wcześniej mialem opcje 6Mbit i Mialem pełne 6Mbit. 1 listopada wszedł aneks na opcje do 10Mbit i zamiast 10 Mialem 2Mbit. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem odpowiedź że wszystko jest zgodnie z umowa. To wcześniej mogłem mieć 6 a teraz nie? Myszy zjadły kable? Dopiero jak przedstawiłem im odpowiedź z UOKIK że sprawa ewidentnie nadaje się do rozpatrzenia przez UKE to nagle była możliwość 10Mbit i teraz dopiero dziala jak trzeba. Wiele ludzi w ogole tego nie zauważy i oni właśnie żerują na takich ludziach.

  • 0

    148. ~Nick  2013-02-10 13:36:54  host: aaza213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Linia jest synchronizowana? Hahahahaha! Ja mam Neostradę od ponad roku i jakoś ciągle nie może się ustabilizować - prędkość 0.5 Mb/s przez CAŁY CZAS! Dodatkowo formularz awarii i reklamacji na stronie ciągle jest niedostępny - trzeba dzwonić i jeszcze tym bydlakom kasę nabijać! Po zgłoszeniu przyjedzie technik - obiecuje poprawę, a wszytko jest, jak było! A w rubryce zgłoszone awarie widnieje "zrealizowane". Omijajcie tych oszustów szerokim łukiem.

  • 0

    149. ~Gościu  2013-02-10 14:23:16  host: apn-46-169-13-156.dynamic.gprs.plus.pl

    Dziwię się ludziom, którzy za wszystko winią to, że odkąd firma połączyła się z ORANGE to zeszła na psy. Otóż nie prawda !!! Ta firma zawsze była ch...wa jest i nedzie to się nigdy nie zmieni. Tak naprawdę nie było żadnego połączenia. Dalej są dwie osobne firmy PTK Centertel oraz Telekomunikacja Polska. To wszystko to był taki chwyt marketingowy aby zamydlić oczy potencjalnym klientom i zwyczeajnie ich wyd....mać !!! Tak, żeby pomyśleli : O jak teraz jest ORANGE to pewnie jest nowa lepsza jakość ??? *** prawda. Cała operacja polegała na: nadrukowaniu na wszystkich kopertach pomarańczowego kwadratu, zlikwidowaniu strony www.tp.pl zmianie wszystkim pracownikom obyu firm adresów mailowych tak, aby każdy z nich miał w adresie @orange.com i likwidacji we wszystkich salonach tp szyldów i druków z napisem TP oraz zastąpienie ich pomarańczowym kwadratem. Te minimalne koszty tak szumnie zapowiadanego rebrandingu (czyli zmiany marki) wystarczyły, aby teraz również TP w formie opłaty licencyjnej za używanie nowego logo musiała do Francji na konta właścieli wysyłać rok rocznie począwszy od kwietnia 2012 r dodatkowe kilkaset minionów zł rocznie.

  • 0

    152. ~Kac  2013-02-19 21:04:22  host: 088156033237.olsztyn.vectranet.pl

    Nie wiem czy jesteście tego świadomi ale konsultanci na infolinii Orange mają nieformalny ZAKAZ przyjmowania reklamacji. Tzn. nikt nie wydał tego na papierze - bo to nielegalne, po prostu to takie szeptane do ucha zalecenie kierowników - przyjmiesz reklamację, do widzenia premio! Zawsze, zawsze żądajcie numeru reklamacji (ośmiocyfrowy), bo inaczej konsultant stanie na głowie, żeby od was reklamacji nie przyjąć. Przyjmie uszkodzenie, bonifikatę, rekompensatę - ale skargi czy reklamacji już nie - oczywiście wam wciśnie, że reklamacja przyjęta. Chodzi o to, że Orange zobowiązał się przed UOKiK-iem do utrzymywania niskiego wskaźnika reklamacji (że niby tych niezadowolonych klientów jest coraz mniej), jednocześnie sprzedając super bubel pod nazwą neostrada do 10 Mb/s (w praktyce - około 1 Mb/s), więc będą cuda na kiju stosować, byle tylko reklamacji była minimalna ilość.

  • 0

    153. ~lol  2013-02-21 15:09:05  host: acy105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam tego *** neta od miesiąca. Wcześniej miałem 6 mb i wszystko było ok. Teraz pokazuje mi max 2 7b ale co z tego jak po południu nie mogę ząładować normalnego filmiku na yt. To hańba, wgl ta firma to jakiś żart kur**. Mój kumpel mieszka w tej samej wiosce 2 ulice dalej i ma z NETII i ciągnie mu nornalnie 20 Mb za te same pieniądze. Kiedyś myślałem, że te Netie i to wszystko to shit ale teraz widzę że poszli w jakość a nie zapchane linie. Pozdrawiam.

  • 0

    154. ~Sfrustrowany  2013-02-24 12:42:49  host: aayv172.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Brak słów na to *** Ciągłe problemy, powolny, w ogóle nie można oglądać filmów na YouTube. Porażka, lepiej trzymaj się z daleka - nic gorszego w kwestii internetu nie może nikogo spotkać. NAJGORSZY DOSTAWCA Z MOŻLIWYCH - NEOSTRADA TO GÓWNO, SYF, OSZUSTWO, BADZIEWIE... (MOŻNA WYMYŚLAĆ DO WOLI). OLAĆ ŚMIECI

  • 0

    156. ~Brygadzista  2013-02-26 11:37:26  host: host-89-228-65-68.olsztyn.mm.pl

    Ludzie ja pracuje w Orange. Po pierwsze zaniżony jest transfer, bo technicy przyłączają setki klientów do jednej magistrali, no i wiadomo, jak wiekszość usiądzie do neta to wtedy jest transfer zaniżony, po drugie, przestańcie się mądrzyć dzwoniąc do konsultanta: to na pewno jest od strony lini a nie od was, najpierw usuńcie niepotrzebne pliki z kompa, które mogłby by spowolnić prace internetu, po trzecie: teraz jest opcja 1-10MB dlaczdego?? Bo to jest w tym momencie uzależnione od stanu waszego łącza, przez pierwszy miesiąc niby jest tzw. stabilizacja łącza, bo wtedy port się ustawia na takiej prędkości aby nie zrywało połączenia. W tym momencie nie ma możliwości wybrania opcji 2, 4 lub 6 MB, bo kwota jest jedna i ta sama 49zł. Zauważyłem również, że ludzie baaardzo kombinują przy okablowaniu, złączki, rozdzielacze itd..ludzie opanujcie się. Aha i drodzy informatycy! Smieszy mnie to, że dzwonicie na serwis bo nie potraficie sobie poradzić, i się wielce mądrzycie jakcy wy jesteście zajebiści, skoro jesteście tacy super to poco dzwonicie na wsparcie techniczne??!! W wiekszości co zauważyłem, to się okazuje, że wina jest od strony komputera. Stosujecie jakieś kombinacje a potem wielkie zdziwienie!. Poza tym my odpowiadamy tylko za podłączenie od gniazdka do modemu do komputera. Każdy dodatkowy sprzęt klient podłącza we włąsnym zakresie. Ludzie dzwonicie bo komputer nie działa, bo weszły wam wirusy do kompa ( np. blokujące komputer bo oglądaliście strony pornograficzne) a nawet dzwonicie, bo nie możecie lodówki nie możecie podłączyć do neta) Czy sądzicie, że skoro ktoś jest dostawcą internetu, to wtedy od też odpowiada za wasz sprzęt??!! NIE!!! Czasami to aż ręce opadają z czym dzwonicie. więc najpierw się zastanówcie a potem wyciągajcie wnioski.

  • 0

    158. ~  2013-02-27 21:38:21  host: host-89-228-65-68.olsztyn.mm.pl

    Fuzja każda infolinia techniczna jest płatna, tak jest u każdego operatora, nie tylko w Orange, jeśli masz taki transfer to dzwoń na 19393 ze stacjonarnego i powiedz aby ciebie przełączyli na techniczny to za połączenie nie będzisz płacił. Często jest tak, że klient tez dzwoni, że ma spowolniony internet, a jak się klienta pyta o szczegóły to potem się okazuje, że np jak gra w jakąś grę sieciową to w tym czasie ściąga duuuże pliki: filmy itd, a potem się pluje, że ma internet spowolniony, bo wysokie pingi itd. Gra jednocześnie i ściąga. Oczyszczajcie pliki cookie i dysk ze zbędnych plików z partycji systemowej, odswieżajcie co jakiś czas system Windows. Fuzja a jaki ty masz wogóle modem??

  • 0

    159. ~Fuzja  2013-02-27 21:50:34  host: aayx134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sagem Fast 2704 - najnowszy "hit" Orange. Ale na innych to samo (sprawdzane, podstawowa akcja w tym temacie). Gry - nie gram w nic (bo i jak). Prędkość na speedtest na stronie Orange: PING - 300, D - 0.4 Mb/s, U - 0.4 Mb/s. Pobieranie - 15 - 30 kB/s (niezależnie od serwera czy torrentów - wszędzie to samo). YouTube - filmik w 240p buforuje się bardzo długo (na innych serwerach to samo). Oczyszczanie - niedawno po formacie dysku - to samo przed i po. Mało tego, jakiś czas temu zmieniony komputer - to samo. Wniosek - przeciążenie centrali. Wina - Orange, za dużo klientów. Reakcja dostawcy - brak.

  • 0

    160. ~  2013-02-27 22:00:10  host: host-89-228-65-68.olsztyn.mm.pl

    Fuzja to faktycznie jest coś nie tak, spróbuj to zareklamować na 19393, sprawdzą wszystkie odpisy od technika, zgłoś, że jeśli odpis technika będzie, że jest wszystko ok to zarządaj obniżenia rachunku.

  • 0

    161. ~Fuzja  2013-03-03 16:27:11  host: aazb190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A wiesz, co jest najlepsze? Pomijam już problemy z kontaktem przez stronę (formularze on-line wiecznie nie działają - wywala błędy, pomimo zgłoszeń do administracji), nawet po zgłoszeniu (przez płatną infolinię) przyjeżdża technik, stwierdza, że ze sprzętem jest wszystko ok, a to problem na centrali, odjeżdża, informują sms-em o naprawieniu usterki - a nic nie ulega poprawie... Poza tym, skoro podpisana została umowa na konkretną taryfę, to znaczy że zależy mi danej prędkości, a nie niższym o połowę rachunku. Brak słów na tą "firmę"... Gdy tylko klienci będą mieć wybór - nie wróżę Orange sukcesu na rynku...

  • 0

    164. ~Benedykt Kuszczak  2013-07-01 23:48:55  host: abfe111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja maiłem 7 8 mega przy pobieraniu i 1 mega na wysyłaniu w Tp w opcji 10 mega teraz niby jest do 10 mega i spadło pięknie ledwo do 4 mega i 512 na wysyłanie jutro idę do biura w Tomaszowie Mazowieckim zgłosić że obcięli mi transfer nie przyjmą reklamacji idę do UOKiK składam pisemna Skargę na nieładne praktyki tpsa. To tak jak bym przyjął gościa do roboty za 1000zł a płacił mu 400zł i mówił że nie mam więcej Choć umowa była podpisana na 1000zł. Zresztą tp skumała się z Francuzami a to dobrze nie wróży przewiduje rychły koniec marki Tp celowe niszczenie produktu przez żabojadów.

  • 0

    165. ~Zadowolony  2013-07-03 00:38:05  host: dgf97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to dziwne bo ja mam zawsze 10mb/s i nie narzekam na ten internet, nawet się z niego cieszę.

  • 0

    166. ~Mefistofeles  2013-07-23 18:08:28  host: adpx226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mieszkam za zadupiu wlasnie podpisałem nowa umowę na internet do 10 mb/s i wypowiedziałem 1mb/s.technik jak kiedyś u mnie był to powiedział ze tutaj więcej nie pujdzie.Teraz się modlę żeby w ogole mi chodził internet,potrzebujue go na studia.Ogólnie z Neostrady jestem bardzo zadowolnocy jest to cudowny nielimitowany internet,czaem cos szfankuje ale ogólnie jest dobrze.Trzymajcie tak dalej wiadomo z czasem wszystkim bedfzie lepiej.Trzymajcie kciuki żeby mi poszedł ten nowy internet bardzo go potrzebuję....Pozdrawiam mefistofeles

  • 0

    167.  2013-07-26 08:33:45

    Marka TP juz dawno nie jest polska, każdy kto obecnie korzysta z usług Orange, musi być świadom tego, że wzbogaca obce państwo. Podczas gdy polscy operatorzy, płacący podatki w tym kraju, mają problemy finansowe, Francuzi liczą profity z naszych portfeli. Wspierajmy polskich operatorów działających lokalnie. Polscy dostawcy min. Airmax, LanNET (tylko przykłady z którymi mam styczność), dostarczają usługi lepszej jakości niż francuski koncern, przy zbliżonych, a nawet niższych cenach. Bądźmy zatem świadomymi klientami, zostawiajmy nasze ciężko zarobione pieniądze w kraju!!!

  • 0

    168. ~ollie  2013-08-26 00:24:42  host: eir75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podpisałam umowe. 10mb. no i spoko... było tyle. jakiś miesiąć. a teraz.? mija pół roku a zdarza sie że mam 0.22 mb. to kpina. raz jest dobrze i wyciąga piękne 10, a raz mnie szlag trafia jak widze w teście łącza mniej niż 1mb. ktoś pisał że ma 4 i cierpi. a co ja mam powiedzieć.? filmiki na yt, nawet te krótkie ładują się długo i w najgorszej jakości. ;/ neostrada.? wpadłam w *** podpisując umowe i niestety jeszcze przez telefon. głupota nie boli.

  • 0

    169. ~kgb  2013-11-07 14:01:23  host: hqk68.internetdsl.tpnet.pl

    Ciekawe kiedy Orange zostanie ukarane za stosowanie takich praktyk. Co tu się dziwić takiemu operatorowi jak rząd robi z ludźmi co chce.

  • 0

    170. ~Maqis  2013-11-08 11:45:16  host: bzq9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Banda złodziei. Mam umowę do 10 Mb, początkowo prędkość rzeczywista wynosiła 9 Mb. Po paru miesiącach zmniejszyli mi prędkość do 3 Mb. 2 lub 3 miesiące później podwyższyli do 5 Mb, tak było około miesiąca, po czym znowu podwyższyli do 8 Mb. Trzy dni temu znowu! zmniejszyli mi prekość do 4 MB. Ja tej sprawy tak nie zostawię, a gdy skonczy mi się umowa to na pewno nie przedłużę jej w tej złodziejskiej firmie.

  • 0

    171. ~  2014-01-21 18:34:25  host: bgk88.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Normalnie złodziejstwo płace za 10Mb/s a mam jedną piątą po trzech zgłoszeniach nieuprzejmy pan powiedział że tak ma być , mają przeciążoną linię . To po co sprzedają 10Mb/s. Będę pisał gdzie się da !!!!!!!!!!!!!

  • 0

    172. ~Nomad  2014-10-26 20:53:01  host: eeg74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mhmm to nie jest zlodziejstwo tylko cwaniactwo ;)... oferta jest do 10 mb ? a dostajesz troche ponad 1 ? to wszystko jest zgodnie z umowa , poniewaz 1mb tez jest do 10 mb !!!! nie ma oferty 10 mb tylko "do" 10 :) dlatego tez moja przygoda z neostrada dobiega konca :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-211-135.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.