Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Najpopularniejsze marki w polskim internecie

Najpopularniejsze marki w polskim internecie

sirmark 22 Lipca 2004 13:44

0 0

Badania przeprowadzone przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004r. dotyczące zapytań Internautów, wykazały, że w kategorii "Najpopularniejsze marki" znalazły się firmy telekomunikacyjne.

Po raz kolejny najpopularniejszą marką została fińska Nokia, światowy lider w produkcji telefonów komórkowych. Kolejne trzy miejsca zajmują marki również z branży telefonii komórkowej - Idea, Plus oraz Era. Czwarty polski operator - wprowadzony ze wsparciem intensywnej i oryginalnej kampanii reklamowej - Heyah, znalazł się tuż za pierwszą dziesiątką najpopularniejszych marek.




1. Nokia 100,0%
2. Idea GSM 65,6%
3. Plus GSM 58,0%
4. Era GSM 52,9%
5. Siemens 51,9%
6. Opel 45,1%
7. Playboy 38,9%
8. Fiat 38,1%
9. Sony 34,4%
10. Ford 28,7%


Szczegółowe zestawienie, przedstawiające wyniki ze wszystkich badanych kategorii wraz z krótkimi komentarzami, zaprezentowane jest na kolejnych stronach. Dostępne jest również pod adresem: www.netsprint.pl/najpopularniejsze_zapytania_I_2004.html

Źródło tekstu: NetSpring     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-218-217.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.