DAJ CYNK

Najpopularniejsze marki w polskim internecie

sirmark

Wydarzenia

Badania przeprowadzone przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004r. dotyczące zapytań Internautów, wykazały, że w kategorii "Najpopularniejsze marki" znalazły się firmy telekomunikacyjne.

Badania przeprowadzone przez firmę NetSprint w głównych polskich wyszukiwarkach internetowych w pierwszej połowie 2004r. dotyczące zapytań Internautów, wykazały, że w kategorii "Najpopularniejsze marki" znalazły się firmy telekomunikacyjne.

Po raz kolejny najpopularniejszą marką została fińska Nokia, światowy lider w produkcji telefonów komórkowych. Kolejne trzy miejsca zajmują marki również z branży telefonii komórkowej - Idea, Plus oraz Era. Czwarty polski operator - wprowadzony ze wsparciem intensywnej i oryginalnej kampanii reklamowej - Heyah, znalazł się tuż za pierwszą dziesiątką najpopularniejszych marek.

1. Nokia 100,0%
2. Idea GSM 65,6%
3. Plus GSM 58,0%
4. Era GSM 52,9%
5. Siemens 51,9%
6. Opel 45,1%
7. Playboy 38,9%
8. Fiat 38,1%
9. Sony 34,4%
10. Ford 28,7%


Szczegółowe zestawienie, przedstawiające wyniki ze wszystkich badanych kategorii wraz z krótkimi komentarzami, zaprezentowane jest na kolejnych stronach. Dostępne jest również pod adresem: www.netsprint.pl/najpopularniejsze_zapytania_I_2004.html

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: NetSpring