Firma analityczna Universum przeprowadziła wśród polskich studentów badanie dotyczące postrzegania marek, m.in. telekomunikacyjnych. Polscy operatorzy plasowali się z reguły w drugiej połowie setki zestawienia.
Badanie przeprowadzone zostało w 53 szkołach wyższych, wśród studentów 7 kierunków. Ranking oraz miejsca zdobyte przez poszczególnych operatorów przedstawiają się następująco.
Operator / kierunek |
Orange/TP | Play | Plus | T-Mobile |
IT | 16 | 21 | 22 | 19 |
Prawo | 75 | 100 | 74 | 87 |
Biznes | 64 | 80 | 71 | 94 |
Medycyna | 62 | 62 | 51 | >100 |
Technologia | 53 | 69 | 65 | 88 |
Nauki przyrodnicze |
72 | >100 | >100 | 86 |
Humanistyka, sztuka |
46 | 69 | 50 | 75 |
Źródło tekstu: Universum