Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nagrywanie rozmów w iFON

Nagrywanie rozmów w iFON

sirmark 3 Lutego 2010 10:42

0 0

iFON, operator telefonii internetowej, wprowadził nową usługę - nagrywanie rozmów wychodzących.

Usługa działa w dwóch wariantach:
1. Nagrywanie wybranych rozmów wychodzących (na żądanie) - użytkownik może nagrywać jedynie wybrane połączenia. Aby to wykonać przed wybraniem numeru należy wybrać kod: 96 a następnie numer docelowy, na który chce zadzwonić. Wtedy to konkretne połączenie zostanie nagrane. Opłata za tą usługę wynosi jedynie 0,90 zł za każdą nagraną rozmowę bez opłaty abonamentowej.
2. Nagrywanie wszystkich rozmów wychodzących - w tej opcji każde połączenie wychodzące będzie automatycznie nagrywane. Aby ją uruchomić należy usługę aktywować na koncie VoIP. Opłata abonamentowa wynosi 19,90 zł miesięcznie. W ramach abonamentu nie ma limitu nagrywanych rozmów.




Wszystkie nagrania można odsłuchać bezpośrednio w "liście połączeń" po zalogowaniu. Nagrania formatowane są w systemie stereo. Oznacza to, że w jednym kanale słyszany jest nadawca a w drugim odbiorca połączenia.

Koszt nagrywania jest niezależny od czasu trwania połączenia. Pliki z nagranymi rozmowami są dostępne w Panelu Użytkownika przez okres 3 miesięcy. W tym czasie użytkownik może plik z nagraną rozmową pobrać na swój komputer.

Źródło tekstu: iFON     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6. ~Alek  2010-02-03 12:10:16  host: 87-204-23-227.ip.netia.com.pl

    @2: O ile pamiętam możesz bez przeszkód nagrywać wszystkie rozmowy w których uczestniczysz. Natomiast restrykcjami objęte jest nagrywanie rozmów osób trzecich oraz wykorzystanie nagrania, jeżeli Twój rozmówca nie był ostrzeżony o nagrywaniu rozmowy.

  • 0

    7.  2010-02-03 12:15:36

    Jeżeli chodzi o nagrywanie rozmów to dzwoniąć na jakąś infolinię zostajemy poinformowani o nagrywaniu (jeżeli się na to nie zgadzamy, możemy się rozłączyć), a jeśli chcemy nagrać konsultanta (aby później to wykorzystać), musimy go o tym najpier poinformować. Jeżeli konsultant nie zgodzi sie na warunki rozmowy ma prawo się rozłączyć. Na tej zasadzie bazują wszystkie callcenter, żaden konsultant nie pozwoli się nagrać, dlatego jak pisze @3 konsultanci niejednokrotnie mają 10 odpowiedżi na jedno pytanie (i gdzie tu ISO?)

  • 0

    8.  2010-02-03 12:18:43

    @7: nie mam obowiązku pytać konsultanta o zgodę na nagrywanie. Zgodnie z polskim prawem mogę nagrywać dowolną swoją rozmowę z kimkolwiek - czy to z konsultantem, czy z premierem.

  • 0

    9. ~post123  2010-02-03 12:20:42  host: afcn81.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co nie zmienia faktu że w tej chwili to ty możesz nagrać konsultanta - nie testowałem tego ale drogie to to nie jest poza tym może się chyba przydać do kontroli nad dzwoniącymi pracownikami

  • 0

    10.  2010-02-03 12:27:15

    #7: ISO wisi u prezesa na ścianie. Ma być to i jest:)

  • 0

    11. ~hajku  2010-02-03 12:36:31  host: xt216e.stansat.pl

    Obejrzałem ich stronę żeby się czegoś więcej dowiedzieć o tej usłudze. Zainteresowany jestem ze względu na zabezpieczenie moich interesów a nagrywanie świetnie się w tym sprawdza. Mają w regulaminie "§6 USŁUGA NAGRYWANIA POŁĄCZEŃ" W punkcie 3. jest napisane że: Użytkownik ma prawo poinformować odbiorcę połączenia telefonicznego o fakcie nagrywania danego połączenia telefonicznego. Czyli prawo ma ale czy obowiązek? Przypuszczam że konsultowali to z prawnikami więc wszystko gra - informować mogę ale nie muszę.

  • 0

    12. ~muzg  2010-02-03 13:59:39  host: mx1.asus.com

    ładna strona :) potwierdzam, że usługa działa fajnie. Szybki test zrobiłem i na prawde cool :) Co do aspektów prawnych: zgadzam się z hajku. Na pewno sprawdzili sprawe z prawnikami. A poza tym to ja moich pracowników moge nagrywać nawet bez ich wiedzy jak są u mnie w pracy. Biore abonament

  • 0

    13.  2010-02-03 14:27:02

    @8 nie chodzi o pytanie o zgodę, tylko poinfomowanie go o nagrywanej rozmowie - bez tego takie nagranie można sobie posłuchać w domu przy goleniu - nie jest ono żadnym dowodem lub "podkładką" czy "batem" na konsultanta. -> proponuję zrobić test: zadzwonić na pierwszą lepszą infolinię i poinformować konsultanta, że go nagrywamy - i zaobserwować reakcję. Zresztą co innego jest sam fakt nagrania a co innego jest możliwość wykorzystania wykonanego nagrania.

  • 0

    14. ~hajku  2010-02-03 14:51:40  host: xt216e.stansat.pl

    sprawdziłem i usługa działa tez z dostępem wdzwanianym czyli z komórki dzwonię a połączenia mam nagrywane a potem są dostępne na koncie. Zaje...fajnie :)

  • 0

    15. ~hajku  2010-02-03 14:53:27  host: xt216e.stansat.pl

    w kwestii aspektów prawnych często dzwonią do mnie pracownicy różnych infolinii, nigdy nikt nie informował mnie o tym ze rozmowa jest nagrywana. Nie wierzę też że nie była nagrywana - to jest raczej standard w callcentrach. Znajdzie się tu mądry i wyjaśni tą sprawę???

  • 0

    16. ~exciter606  2010-02-03 14:54:42  host: 83.68.71.225.kutno71.tnp.pl

    Nie polecam w ogóle nagrywania, nie zachowujmy się jak politycy!

  • 0

    17. ~RobertK  2010-02-03 14:58:40  host: abdk253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A czy Michnik informował Rywina że go nagrywa? A Ziobro Leppera? Ja uważam że nagrywać warto nawet traktując to jako przypominajkę.

  • 0

    18. ~  2010-02-03 15:03:03  host: ip-93.159.28.106.static.crowley.pl

    Ciekawa opcja;)

  • 0

    19.  2010-02-03 15:06:23

    Kwestie prawne kwestiami prawnymi - racja jak zwykle pewnie jest gdzieś pośrodku. Onośnie usługi, potwierdzam działa, tylko czy nie prościej dzwoniąc z komórki włączyć dyktafon wbudowany w telefon i nagrać rozmowę? - wiem nie wszystkie aparaty mają taką możliwość ale duża część posiada takąfunkcję, chyba prościej i szybciej prawda?

  • 0

    20. ~blade81  2010-02-03 15:10:12  host: dcx137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nagrywając wybrane rozmowy masz podkładke w sprawach spornych :) chyba skorzystam z tej opcji może nie w opcji miesięcznej ale w pojedyńczych przypadkach :) aha i dla tych co rzucają tutaj paragrafami i moralnością...z tego wynika że te wszystkie "wkrętki" w radiach są nielegalne, bezprawne itp., a każdy ich słucha i się z nich śmieje...

  • 0

    21. ~nick  2010-02-03 15:42:55  host: heyah20909nc-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    A gnoje z cba i innych cebeewsiów nikogo nie informuja że będą nagrywać poprzez zakładanie podsłuchów.

  • 0

    22. ~:))  2010-02-03 16:25:30  host: 188.33.22.73

    a ja mam pytanie do prawników - skoro w BOK informują, że rozmowa będzie nagrywana, to chyba to wystarczy - nie jest jednoznacznie powiedziane przez kogo - wystarczy nagrać wszystko - razem z formułką 'jest nagrywana' i tyle - wszystko zgodne z jakimkolwiek prawem :))

  • 0

    23. ~  2010-02-03 16:58:59  host: 109.243.213.27

    Jeżeli chodzi o połączenia z call center - w stosownych regulaminach jest informacja, że BOK nagrywa połączenia, co do wychodzących zazwyczaj informują o nagrywaniu rozmowy, gdy składamy jakieś oświadczenie woli.

  • 0

    24. ~mondrala  2010-02-03 17:32:15  host: dqy235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprawdziłem - działa bardzo fajnie! Teraz test wersji abonamentowej.

  • 0

    25. ~key acc  2010-02-03 22:18:55  host: aaxa3.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to ja nagram swojego prezesa....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-148-252.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.