Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nadchodzi płatne sprawdzanie salda w prepaidach PTC

Nadchodzi płatne sprawdzanie salda w prepaidach PTC

WitekT 29 Czerwca 2012 17:23

1 1

Od 9. sierpnia sprawdzenie salda konta w T-Mobile na kartę, blueconnect na kartę i Heyah będzie płatne. Zmieni się także zasada naliczania minut w usłudze Bonus - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

Od 9. sierpnia każde sprawdzenie salda konta (kodem USSD, SMS-em lub głosowo) będzie płatne - 4 grosze za zdarzenie. Sprawdzenie salda poprzez i-BOA lub aplikacje na smartfony dalej będzie bezpłatne. Dodatkowo, użytkownik będzie mógł uruchomić darmowy serwis SMS-owy, który raz na 2 tygodnie będzie informował o aktualnym saldzie.




Z kolei Bonus, który teraz jest naliczany z dokładnością do sekundy za połączenia przychodzące z innych sieci (2 minuty przychodzących to 1 wychodząca wewnątrz sieci), będzie od 9. sierpnia przyznawany w zaokrągleniu za każde 2 minuty przychodzące. Bezterminowo ważne T-Mobile jednostki będą przyznawane tak, jak dotychczas, na koniec miesiąca.

Czy wprowadzenie płatnego sprawdzania salda w predpaidach PTC będzie dla Ciebie odczuwalne?

Zdecydowanie tak
53.27%
Raczej tak
8.71%
Raczej nie
3.59%
Zdecydowanie nie
7.02%
Nie mam zdania
0.66%
Nie korzystam z usług prepaid PTC
26.75%

Wszystkich głosujących: 2893



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 658
  • 1

    825. ~erowiec  2012-07-31 10:28:31  host: public-gprs225899.centertel.pl

    te 4 grosze to z VAT-em czy nie ? a tak na poważnie to jest mi wstyd za taką politykę firmy. Jednym słowem DZIADOSTWO się robi !!! Szukają oszczędności jak Nokia ? jakoś to przeboleję, ale sieci dla 4 gr nie zmienię. T-Mobile dostaje MINUSA, 3 minusy to pała, wtedy się zastanowię :)

  • 1

    826.  2012-08-09 01:18:46

    No i kasują, ze szwabską precyzją. Oby się udławili, sknerusy.

  • 0

    827.  2012-08-09 01:44:35

    I stało sie niech ciągną kase ile wlezie. Mądry nie da sobie zabrać i przechodzi do innej sieci.

  • 1

    828. ~olo  2012-08-09 01:53:51  host: 093105021069.skarzysko.vectranet.pl

    I Heyah też wprowadza opłatę za sprawdzenie konta. Wielka łapa dała plaskacza swoim użytkownikom :)

  • 1

    829.  2012-08-09 09:05:03

    Pojechali na całego. Dla taryfy Blueconnect nie jest dostępna darmowa aplikacja na androida. Jeszcze wczoraj wszystko na https://www.iblueconnect.pl/blueconnect/auth/auth.html , działało normalnie. A dzisiaj BRAK INFORMACJI O STANIE KONTA I BONUSOWYCH MB ! Jedynie jest dostępny termin ważności na wychodzące. Z kolei, próba logowania do i-TakTak,dla numeru w systemie TT, kończy się komunikatem: "Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest możliwe w tym momencie. Spróbuj później". Niemiecka solidność w całej swej okazałości.

  • 0

    830.  2012-08-09 09:13:54

    toms - awarie się zdarzają... A może po prostu system nie wytrzymał naporu sprawdzających stan kont w TT?

  • 1

    831.  2012-08-09 09:46:55

    wlo - było dostatecznie dużo czasu na przygotowanie tego - moim zdaniem - całkowicie błędnego systemu sprawdzania konta. Ale jak się widzi wyłącznie mamonę, a nie ludzi, którzy chcą i mają prawo skorzystać z iTaktak, czy iblueconnect i przygotowuje wszystko naprędce i w ostatnim momencie, to zazwyczaj tak się dzieje. Korzystam z Ery już 8 lat i ZAWSZE, jak wchodzi coś nowego do systemu, to są problemy. Na przykład Internet Non Stop - też pożerało WIELOKROTNIE kasę z konta, zanim to opanowali. Ciekawe, że w tak krytykowanym Playu, mimo zdarzających się problemów z uruchomieniem dodatkowych usług, jeśli już są aktywne, system nie sprawia niespodzianek z naliczaniem. Pomimo ogólnych zastrzeżeń jakościowych, to jak na razie jedyna sieć, która bezbłędnie rozlicza poszczególne usługi. I za to ją szanuję.

  • 0

    832.  2012-08-09 09:55:46

    było, było... zaraz naprawią ;-) Nie wiem co znaczy niewłaściwie rozliczane usługi nigdy nie miałem tego typu sytuacji. Owszem, zdarzyło się, ze np. po wymianie karty sim, syatem nie "przepisał" na nową wszystkich usług i trzeba było interweniować (też skutkowało to np. opłatami wyższymi, kiedy na koncie numeru nie było pakietu abonamentowego), ale takie sprawu dą bezdyskusyjne i u mnojego operatora zawsze miałeem naprawiane bez problemu. W TT mój kolega ma całą rodzinę i też czasem mi opowieda, zenp. za późno zdecydował się na aktuywację jakiegoś pakietu - nie zdążył w terinie i nie włączyło się po północy np. Ale jeden telefon (ze zwrotem opłąty za kontak z BOK) i mimo uchybienia terminu, zawsze przychylali się do wniosku... Tak więc nie jest chyba tak źle w tym TT?

  • 0

    833.  2012-08-09 10:19:02

    Głosowo zawsze było w Erze the best. Również kultura obsługi BOK - jak dla mnie - zawsze stała na bardzo wysokim poziomie. Sam posiadasz przecież u nich numer i jak kiedyś przyznałeś - mimo blokad nadal zalewają Cię spamem marketingowym. Po rejestracji numeru w P4 i wniesieniu sprzeciwu na otrzymywanie tego typu informacji, nie przychodzi absolutnie nic. Generalnie Era jest po tyle, jeśli chodzi o wszelkie sprawy związane z transmisją danych. Począwszy od sposobu aktywacji pakietów internetowych, skończywszy na sposobie sprawdzenia niewykorzystanych MB. Jedyną, bardzo dla mnie cenną sprawą, jest lejek - rzecz bardzo skutecznie zabezpieczająca konto przed nieoczekiwanym opróżnieniem w ferworze korzystania z sieci. A obecna oferta Hot, to dno i metr mułu. Więc dla mnie generalnie TT broni się jedynie dobrą jakością rozmów, oraz ważnością konta. I niczym więcej.

  • 0

    834. ~wkurzony  2012-08-09 10:54:27  host: 79.162.68.133

    tymczasem dzis nie ma szans zalogowac sie do iboa!!!!!!!Heyah- nie dziala!!! (strona glowna dziala poprawnie, ale juz link do zalogowania nie otwiera sie) iboa tak tak- wywalami blad uwierzytelnienia, mimo ze haslo wprowadzam poprawnie dla mnie to jest skandal. wedlug mnie tak tak nadaje sie juz w tej chwili tylko do rejestrowania i przenoszenia play, a 5 zl starcza akurat na wyslanie 2 sms na kanaly randkowe, przy okazji mozna sie rozluznic poznajac kogos fajnego

  • 0

    835.  2012-08-09 11:03:40

    teraz w heyah otwiera sie juz strona logowania, ale po wpisaniu numeru jest komunikat: "wystapil blad autentykacji" (pisownia oryginalna)

  • 0

    836.  2012-08-09 11:48:18

    Dosyć szybko usunęli awarię. Przed chwilą sprawdzałem logowanie, zarówno z iTakTak, jak i z iblueconnect. Wszystko działa, tak jak powinno.

  • 0

    837. ~mysz  2012-08-09 13:00:32  host: 77-223-216-140.kielce.hypnet.pl

    835 na heyah dalej nie dziala. :( mam ten sam komunikat co kolega 835 a jak mam urochomic to laskawe informowanie o stanie konta w heyah co 2 tygodnie ?

  • 0

    838. ~mysz  2012-08-09 13:55:15  host: 77-223-216-140.kielce.hypnet.pl

    dziala. :) a czy za sprawdzenie ilosci smsow w heyah kodem w ramach pakietu 1000 smsow tez pobierana jest oplata 4 gr ? jak uruchomic usluge informowanie o stanie konta co 2 tygodnie ????

  • 1

    839. ~lokop  2012-08-09 19:44:50  host: 1455.waw-bem.leased-e.ids.pl

    Witam, to kto już zapłacił 4 gr za sprawdzenie stanu konta? JA od dzisiaj tylko przez www sprawdzam.

  • 1

    840. ~sss  2012-08-12 13:27:59  host: 178-36-158-78.adsl.inetia.pl

    nawet mi sie nie chce sprawdzac. to platne sprawdzanie konta do zenada. t mobile nadaje sie juz tylko do kupywania starterow, wydania 5 zl na dwa ogloszenia na kanalach randkowych (starcza akurat) i przeniesienia do play lub wywalenia do klopa

  • 1

    841. ~  2012-08-12 15:23:04  host: 178-36-158-78.adsl.inetia.pl

    do jasnej K... N.... !!!!!!!!! loguje sie dzis na moje konto w iboa, a tam w miejscu salda..... kreska!!!!! nie pokazuje salda! musialem sprawdzic przez *108# czy ktos w koncu na to zareaguje?????

  • 0

    842. ~ramzes  2012-08-13 12:55:20  host: aadw53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajnie od wczoraj nie mozna ani konta doladowac ani nic w heyah i po co mi to bylo.... jestem teraz bez telefonu

  • 0

    843. ~ja  2012-08-13 13:57:11  host: static-90-37-197-82.radom.pilicka.pl

    tez mam problem nie moge sprawdzic stanu konta tt fonie

  • 1

    844. ~  2012-08-15 09:11:28  host: z58-02.opera-mini.net

    Jak uruchamia sie ten darmowy serwis?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.