Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nadchodzą nowe promocje w Netii

Nadchodzą nowe promocje w Netii

sirmark 28 Marca 2014 17:25

4 4

1. kwietnia Netia wprowadzi do sprzedaży nowe promocje o nazwie GigaOferta II.




Nowością będzie dostępność usług pod marką Netia również na sieci światłowodowej i ETTH Dialogu. Zmiana ma związek z toczącym się połączeniem marki Dialog Grupa Netia z Netią, która dokona się ostatecznie na przełomie kwietnia i maja. W maju klienci Telefonii Dialog dostaną już faktury z logo Netii.


Od 1 kwietnia będzie można zawrzeć z Netią umowę promocyjną tylko na 6 miesięcy dla samego internetu (lub internetu z telefonem) oraz na 12 miesięcy na pakiet internet z TV (i ewentualnie dodatkowo telefonem). Internet przy krótszej umowie (na 6 miesięcy dla internetu solo) będzie w każdej z opcji kosztował miesięcznie 10 zł więcej niż ten w umowie na 24 miesiące.


Nowe promocje z krótkimi umowami będą dostępne na wszystkich sieciach przewodowych Grupy Netia i będą dotyczyć wszystkich opcji prędkości, czyli również usługi Netia Foton (do 100 Mb/s w technologiach ETTH, FTTH-PON; do 50 Mb/s dla łączy miedzianych zmodernizowanych do VDSL2).


Ostatnią nowością będzie wprowadzenie całkowicie nielimitowanego dostępu do zwykłych stron WWW przez cały okres trwania umowy dla użytkowników mobilnego internetu Netii, którzy jednocześnie korzystają z dowolnego internetu stacjonarnego Netii.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: internet | netia

w sumie: 20
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    1. ~  2014-03-28 17:51:11  host: 77-254-84-10.adsl.inetia.pl

    Unikajcie Netii, nie warto, szczególnie po wprowadzeniu kretyńskich automatycznie odnawiających się umów. Jak macie wybór - unikajcie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    3.  2014-03-28 17:55:12

    byłem i jeszcze nie zdążyłem aktywować a już miałem problem z rozwiązaniem za sprawą niezgadzających się warunków umowy, dziękuję postoję

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    4. ~  2014-03-28 18:04:25  host: user-46-113-242-250.play-internet.pl

    1 kwietnia - idealna data dla tej firemki...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~  2014-03-28 18:15:51  host: user-46-113-242-250.play-internet.pl

    Ciekawe, czy kara będzie znowu 500zł za sam internet niezależnie od długości kontraktu i jak z "autoprzedłużaniem"? Czy ta firma nie mogłaby wprowadzić umów na czas nieokreślony, jak np. w UPC - abonamenty powiedzmy o 20zł wyższe, instalacja 100zł no i bez wciskania NetiaSzrota na CU...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~gościuuuuu  2014-03-28 18:21:39  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    przypominam że Netijka to jest UPC od bodaj zeszłego roku. Współpracują ze sobą ale tylko tam gdzie jest możliwość wyboru Netii lub UPC (i umowy są wtedy fajniesze - dzwońcie na infolinie). A jak jest u kogoś tylko Netia lub tylko UPC to dalej jest h... kiepsko ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~  2014-03-28 19:38:26  host: 77-254-84-10.adsl.inetia.pl

    @6 - bredzisz. Nie ma powiązań kapitałowych pomiędzy tymi dwoma podmiotami. Jedynie NEtia odkupiła część sieci po Asterze.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~wewewe  2014-03-28 20:03:48  host: 77-253-41-234.adsl.inetia.pl

    a co po zakończeniu tej krótkiej umowy? odnawia sie z automatu na rok? teraz siedze na bezterminowej (po zakonczeniu 24 miesiecznej lojalki, i to jest normalne) i sobie tak czekam... mam 6mbit za 49pln i szybciej miec nie moge :/

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    9. ~K  2014-03-28 20:04:00  host: 77-253-13-243.adsl.inetia.pl

    Ja z Netii jestem zadowolony niższe pingi, wyższa prędkość niż w Orange. Niby te same kable a lepiej. I jest patent na nie płacenie za utrzymanie łącza.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~ungabunga  2014-03-28 20:40:52  host: 89-73-123-26.dynamic.chello.pl

    w nowej ofercie wszystkie umowy na czas określony przechodzą na bezterminowe na warunkach z ostatniego miesiąca przed zakończeniem umowy terminowej

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    11. ~LK956  2014-03-28 21:43:33  host: 093105042050.dynamic.vectranet.pl

    Netia raz spróbowałem, nigdy więcej

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12.  2014-03-29 09:09:09

    Netia to firma, która niby się rozwija, ale się nie rozwija. Niby jest dość tania, ale nie tak tania jak zła jakość jej usług. Czekam tylko na zakończenie umowy terminowej i spadam bo mam 20Mbit/s (teoretycznie, w praktyce czasami nawet 8Mbit/s) i żadnych perspektyw na podwyższenie prędkości bo kable są Orangea.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~  2014-03-29 09:56:58  host: 77-254-84-10.adsl.inetia.pl

    @10 - na twoim miejscu bym to sprawdził - czytaj, wyczytał w warunkach umowy, bo jeżeli to usłyszałeś na infolinii to nic nie znaczy. Kłamią tam jak najęci, będą ci ciemnotę wciskać, że przedłużenia automatycznego nie ma, albo że jest tylko raz itd. Obowiązuje to co w PDF.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~tkubon  2014-03-29 10:30:31  host: public-gprs311148.centertel.pl

    @13: Właśnie netia to jest firma, której trzeba wyjątkowo patrzeć na ręce. Prowizje i kasa dla konsultantów to zrozumiała sprawa, ale tak kłamać jak tam to jest poniżej wszelkich standardów. Trzeba by chyba za każdym razem nagrywać rozmowy (oni w sytuacjach spornych nigdy nie mogą odnaleźć nagrania), spisywać dane konsultantów, informować, że za podawanie nieprawdziwych informacji zgłaszamy sprawę do prokuratora. Po prostu firma krzak i tyle

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~  2014-03-29 11:22:27  host: 195.114.161.51

    Kiedyś byłem gorącym zwolennikiem Netii, ale z czasem doszedłem do wniosku, ze to tacy sami oszuści jak Tele2.
    Moja samotnie mieszkająca teściowa miał telefon w Netii. Gdy jej stan zdrowia na tyle się pogorszył, że wylądowała w szpitalu i po kilku miesiącach stało się oczywiste, że do domu już nie wróci, chciałem rozwiązać jej umowę na telefon. Dzwoniłem do nich kilkakrotnie by odłączyli linię, okazało się jednak, że z Netią nie jest tak łatwo rozwiązać umowę. Zażądali pisemnego wypowiedzenia umowy przez teściową, chociaż jej stan był taki, że jakikolwiek kontakt z nią był bardzo utrudniony, a co dopiero złożenie przez nią wypowiedzenia.
    W końcu jakoś udało się jej podpis na wypowiedzeniu umieścić i wypowiedzenie wysłałem listem poleconym ZPO. List leżał na poczcie i czekał na odebranie 6 dni, akurat tyle, żeby zaczął się następny okres rozliczeniowy i żeby termin wypowiedzenie przedłużył się o następny miesiąc. Teściowa w międzyczasie zmarła, ale Netia nie uznała tego za wystarczająca podstawę do rozwiązania umowy. Gdy do nich dzwoniłem, to mówili, że linia zostanie odłączona dopiero po upływie okresu wypowiedzenia, a rachunki za abonament przysyłali jeszcze przez kilka miesięcy. Zapłaciłem rachunek za jeszcze jeden miesiąc po śmierci teściowej, ale następnych już nie.
    Po jakimś czasie żonę zaczęła nękać firma windykacyjna Koksztys, domagając się należności za abonament za miesiące już po śmierci teściowej. Żadne tłumaczeni anie pomagały, twierdzili że należność jest wymagalna i bezdyskusyjna. Przestali wydzwaniać dopiero wtedy, gdy im przeczytałem odpowiedni punkt Regulaminu, który mówił, że umowa o abonament automatycznie wygasa z momentem śmierci abonenta.
    Po tym doświadczeniu trzymam się z daleka od firmy Netia.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~tkubon  2014-03-29 14:07:14  host: public-gprs516968.centertel.pl

    Wydaje mi się, że tylko porządna kara finansowa i to taka od obrotu lub zysku za obsługę konsumentów, krętactwa i oszustwa, tak by cwaniacki zarząd odczuł to na swoich kontach, a firma chyliła się ku upadkowi lub przejęcie za półdarmo przez kogoś mądrzejszego np. Deutsche Telekom. Netia to obecnie takie odbicie polskiej klasy "BYZNESMENÓW" XXI w.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~Krzysztof  2014-03-29 20:09:10  host: 87-204-252-253.ip.netia.com.pl

    Jestem abonentem netii już dobrych kilka lat.Wpierw net na BSA później na sieci własnej netii CU.Obecnie tel. stacjonarny jak i net są na sieci Netii.Zastanawiam się obecnie nad TV.Nie mogę potwierdzić zdecydowanej większości negatywnych opinii odnośnie netii.Ceny przyzwoite ,jakość bardzo dobra.Przez te lata pamiętam tylko jedną awarię i kilkugodzinną przerwe.Fakt będąc starym klientem po zakończeniu umowy terminowej opłaca się wypowiedzieć umowę by otrzymać lepsze warunki.Ale to taka specyfika polskiego rynku..Osobiście polecam netie każdemu kto ma dostęp do jej własnej sieci(CU,FTTH)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~  2014-03-30 05:27:28  host: 77-253-156-246.adsl.inetia.pl

    @17 - ja z kolei mogę potwierdzić, że BOK Netii to parodia. Miałem dwa przedłużania umowy, trzeciego nie będzie. Kłamią świadomie, potem męcz się człowieku z odkręcaniem wszystkiego, żeby było zgodnie z ustaleniami... Ponadto polecam test - zadzwonić kilka razy na infolinię i popytać jak to z tym automatycznym przedłużeniem umowy jest. Jaja gwarantowane. Dopóki nie doprosicie się do kogoś bardziej ogarniętego, lub nie zadacie pytania przez formularz (tu mają mniej miejsca na kłamstwa), to usłyszycie różne wersje. Bardzo żałuję, że UKE faworyzowało jedynie Netię i pozostali BSA się nie rozwinęli. Teraz, patrząc na ceny i dotychczasowe doświadczenia z Netią, wróciłbym do ORange. Tylko to całe Orange też niezbyt myśli - nie mogą zagwarantować płynnego przejścia do nich (powrotu). Ciągle w internetach można wyczytać o tygodniach/miesiącu bez internetu... Dziwi mnie że nie dopracowali procedur, a ciągle płacza jak im klienci uciekają. Jestem pewien, że wielu z Netii chciałoby wrócić, tylko nie wie jak, lub boi się, że to nie będzie płynne.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~abonent dialogu  2014-03-30 09:50:15  host: ip-93-154-156-184.free.aero2.net.pl

    A co abonamentami telefonicznymi bez internetu?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~tkubon  2014-03-30 11:48:42  host: 093105236139.dynamic.vectranet.pl

    @Krzysztof: Wyjątek potwierdza regułę. Też słyszałem o tym, że na własnej sieci jest lepiej, ale BSA jak weszło to normą było i do tej pory jest podpisywanie umów bez sprawdzenia warunków technicznych czy w ogóle da się odpalić taką usługę. Teraz niby BOK jest w ramach własnych kadr, a nie outsorcing, ale nic to nie daje. Konsultanci chcą zarobić, także ci którzy przychodzą np. do firmy to np. zapominają zostawić kopię umowy, zaznaczają dodatkowe opcje, których klient nie chciał i uwaga FAŁSZUJĄ podpis klienta. Netia nie chce udostępniać tych dokumentów, tylko każe klientowi płacić a czy to działa czy nie i czy klient korzysta czy nie to ich nie interesuje. Dziadownia straszna. Że jeszcze o tym nie powstał żaden reportaż w tv to aż dziw bierze

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~Nero  2014-03-31 18:58:39  host: 83.238.157.196

    Wszystkie promocje w Netii są dla nowych klientów, proponuję wysłać "oświadczenie o braku woli przedłużenia umowy na kolejny okres" - dla osób z umową terminową. Osobiście tak uczyniłem i teraz czekam na telefony od konsultantów - jak nie zaproponują mi oferty identycznej dla nowych klientów - rezygnuję ze starej umowy a następnego dnia idę do BOK-u i podpisuję nową umowę. Za pierwszym razem napisałem "rozwiązanie umowy po zakończeniu okresu lojalnościowego" - mimo, że podałem również datę rozwiązania umowy - pokrywającą się z końcem umowy - chcieli mi wyłączyć internet natychmiast a "bar..." z Netii straszył mnie jeszcze karą 500 PLN-ów. Nauka nie poszła w las - doczytałem regulamin i teraz moje jest na górze.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-226-238-178.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet