Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Na Garmina Nuvifone trzeba jeszcze poczekać

Na Garmina Nuvifone trzeba jeszcze poczekać

LuiN 18 Lutego 2008 13:43

0 0

Garmin, znany producent systemów nawigacji satelitarnej, mimo zapowiedzi nie przedstawił na MWC 2008 działającej wersji swojego pierwszego smartfonu. Pojawiły się za to dodatkowe materiały prezentujące nowe urządzenie.

nuvifone nuvifone nuvifone nuvifone

O planach Gramina pisaliśmy szerzej w tej wiadomości. Na stoisku producenta w Barcelonie można było wziąć Nuvifone do ręki. Jednakże na ekranie ukazywały się jedynie dwa zdjęcia udające menu, sprawne sztuki telefonu nie były udostępnione zwiedzającym.

nuvifone nuvifone nuvifone nuvifone




Wygląda na to, że napisane od podstaw menu telefonu jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie rozwoju i na premierę aparatu przyjdzie jeszcze trochę poczekać. W międzyczasie w sieci pojawiła się oficjalna reklama telefonu i trochę nowych zrzutów ekranu.



Źródło tekstu: GSM Arena, ePrice, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2008-02-18 13:54:41

    popieram kierunek garmina czyli polaczenie telefonu z urzadzeniem do nawigacji gps, to jest to.

  • 0

    2. ~znawca  2008-02-18 13:55:52  host: atropos.tpi.pl

    No dobrze ale jak długo na takie urządzenie można czekać się pytam rok czy może ze dwa lata jeszcze przyjdzie poczekać, ile można czekać się pytam?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-144-36-228.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.