Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości myPhone z Gwarancją 36+

myPhone z Gwarancją 36+

orson_dzi 5 Października 2016 13:20

5 3
myPhone wprowadza na rynek nowy produkt. Za dodatkową opłatą możliwe będzie wydłużenie okresu gwarancji na 36 miesięcy.

Gwarancję można nabyć tylko podczas zakupu smartfonu, wybierając trzy możliwe metody:
  • w sklepie internetowym producenta www.sklep.myphone.pl,
  • dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta na nr 71 717 74 00,
  • pisząc na adres pomoc@myphone.pl.

Koszt dodatkowej gwarancji zależy od wybranego modelu smartfonu. Ceny wahają się od 70, do 250 zł. Szczegóły znajdują się w poniższym dokumencie.

Zobacz: Warunki Gwarancji 36+
Zobacz: Regulamin napraw gwarancyjnych i pograwancyjnych



Źródło tekstu: myPhone     

Dodaj do:

Tagi: myphone | gwarancja 36+

w sumie: 23
  • 0

    4.  2016-10-05 13:36:54

    Sprzedawca odpowiada za swój produkt przez 24 miesiące,bezpłatnie.To jest optymalny okres czasu.
    Zelmer na niektóre swoje produkty daje 48 miesięcy.
    Producent dając dłuższą gwarancję,odpłatnie,daje klientowi sygnał,że jego produkty nie są najlepszej jakości.

  • -2

    5. ~~~~  2016-10-05 13:58:17  host: ddp74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @4 Kolego, chyba na odwrót. Producent daje dłuższą gwarancje, bo jest pewny swoich produktów. Każda naprawa to przecież koszt, przewyższający opłatę za dodatkową gwarancję.

  • 1

    6.  2016-10-05 16:19:15

    Ma to sens w przypadku aut, gdzie okres eksploatacji liczony jest w latach (np. kilkanaście). Smartfon bieda-firmy na bieda-podzespołach używalny jest przez rok, góra dwa, potem ma za zadanie lecieć w śmietnik także zakup takiej gwarancji dla klienta jest nieopłacalny bo szybciej go zniszczy lub zestarzeje się technologicznie niż się zepsuje. Dodatkowo tu producent nie daje dłuższej gwarancji, tylko każe ją sobie kupić, więc o żadnej pewności swoich produktów nie ma mowy.

  • 2

    7. ~Zdisław  2016-10-05 16:40:39  host: 159-205-226-34.adsl.inetia.pl

    Mogą dać nawet 1000 miesięcy gwarancji, skoro i tak nie uwzględniają żadnych reklamacji.

  • 0

    8. ~asd123  2016-10-05 17:48:21  host: 185.137.19.99

    ja tam więcej tego nie kupie... mądry jestem po szkodzie.

  • 1

    9. ~mario  2016-10-05 17:51:13  host: 78.10.80.44

    Ja juz znam ten ich serwis gwarancyjny. Zawsze znajda wymowke zeby nie uznac gwarancji

  • 0

    10. ~Piotr  2016-10-05 18:29:32  host: 84-10-112-36.static.chello.pl

    Dla mnie myphone jako firma już NIE ISTNIEJE. A to dlatego, że obiecawszy wcześniej upgrade do androida 6 Marshmallow na HAMMERA AXE LTE nagle udają, że nic takiego nie miało miejsca i że nie będzie upgrade'u. Z drugiej strony wypuszczają ten sam telefon Z TĄ SAMĄ SPECYFIKACJĄ pod nazwą HAMMER AXE M LTE z androidem 6 Marshmallow na pokładzie. Nawet jak samsung zrobił coś takiego z XCOVER 3 to przynajmniej procesor dał szybszy.

  • 0

    11. ~pamk22  2016-10-05 18:44:46  host: user-164-126-166-86.play-internet.pl

    @10, myPhone nie aktualizuje swoich smartfonów, więc nie wiem, co Ci się ubzdurało, że wypuszczą upgrade. Jakoś ja o tym nie słyszałem.

  • 0

    12. ~Piotr  2016-10-05 19:40:23  host: 84-10-112-36.static.chello.pl

    @11 No widzisz ty nie słyszałeś a inni słyszeli a nawet tą wypowiedź przeczytali na na stronie myphona na facebook'u A ja nigdzie nie czytałem takiej deklaracji firmy myphone, iz oni nie aktualizują swoich telefonów. Jak masaz linka to podaj chętnie przeczytam.

  • 0

    13.  2016-10-05 20:42:41

    @10 przecież jest update do MM dla Axa LTE. Każą odesłać sobie do serwisu, bo dbają o satysfakcję i dlatego nie udostępniają OTA ani ręcznego update'u.

    Kto tanio kupuje ten dwa razy płaci. A Axe nie jest pierwszym i nie ostatnim modelem bez aktualizacji, wystarczyło poczytać opinie.

  • 0

    14. ~Piotr  2016-10-05 21:25:40  host: 84-10-112-36.static.chello.pl

    @13 Tak a skąd ta wiadomość? Jakieś źródło? Oficjalny serwis tego nie potwierdza!

  • 1

    15.  2016-10-05 22:21:10

    @14 masz info na konkurencyjnym portalu. Oficjalny serwis nic nie potwierdza, oni wiedzą jeszcze mniej niż ich klienci. Mogłoby ich w ogóle nie być.

  • -1

    16. ~Norbert  2016-10-06 09:52:25  host: luxembourg-s02-i03.cg-dialup.net

    Dodatkowa gwarancja do zawsze dobry pomysł, szczególnie że drogo nie jest... widocznie myPhone jest pewny swoich telefonów, w sumie mam Cube'a ponad 2 lata i działa wciąż dobrze

  • 1

    17. ~heheh  2016-10-06 17:15:57  host: vh17.internetdsl.tpnet.pl

    @16 pora go wreszcie włączyć :)

  • -1

    18. ~koeln  2016-10-06 21:34:18  host: 77.243.189.246

    nie jest tak drogo, a to całkiem niezła opcja

  • -1

    19. ~koeln  2016-10-06 21:38:48  host: 77.243.189.246

    @heheh a po co ta ironia? ja mam Lunę, też się nieźle spisuje i nie mam z nią problemów

  • 0

    20.  2016-10-08 14:02:22

    Gwarancje mogą mi dać nawet na 10lat, papier wszystko przyjmie - poczytajcie na necie jak potem załatwiają klientów którzy im oddają na gwarancje te ich Hammery i inne shity - uznana reklamacja u nich to jak 6-stka w totka... Ps. A ich telefony na stronach gdzie można coś kupić bezpośrednio od chińczyka z inną nazwą 1/3 ich ceny kosztują... wszystko w temacie..

  • 0

    21.  2016-10-08 14:09:49

    1. mpiter :... ja też.. :D:D:D:D

  • 0

    22.  2016-10-08 14:11:39

    . ~asd123 :.. ja też już zapłaciłem "frycowe".. tej firmie... 2 raz tego nie zrobię.... nie ma szans...

  • 0

    23.  2016-10-08 14:13:50

    17. ~heheh : - lepiej nie, bo się od razu popsuje... a dodatkowa gwarancja za 240zł, nie była wykupiona... :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet