Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości myAvon ma kilkadziesiąt tys. użytkowników

myAvon ma kilkadziesiąt tys. użytkowników

WitekT 1 Listopada 2007 15:39

0 0

Avon, który w maju wystartował z ofertą MVNO myAvon, ma obecnie kilkadziesiąt tys. użytkowników, głównie swoich konsultantek.

Koncentrujemy się przede wszystkim na pozyskiwaniu klientów telefonii wśród naszych konsultantek i to one stanowią obecnie 90% użytkowników - powiedział Rafał Napłoszek, manager Avon Mobile.




Avon ma obecnie ponad 200 tys. konsultantek w Polsce. W maju firma podała, że liczy na pozyskanie w 2007 roku od 220 tys. do 500 tys. klientów, a break even ma nastąpić w ciągu roku od rozpoczęcia działalności.

myAvon to pierwsza taka inicjatywa Avonu na świecie. Firma korzysta z infrastruktury Centertela.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 23
  • 0

    4.  2007-11-01 18:27:45

    @realista: "wzięcia abonamentu wraz z telefonem" - ale o czym piszesz? myavon to tylko prepaid...

  • 0

    5. ~n  2007-11-01 19:23:14  host: eed128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To i tak cud zważywszy, że 90% wśród firmowej klienteli. Przyszłość jest jasna... bez myavon. My a won, paszoł ty...

  • 0

    6.  2007-11-01 19:45:51

    Ciężko im będzie zrobić jakieś "mocne" uderzenie. Może niech zaczną myśleć aby jednak zwinąć biznes...

  • 0

    7. ~optymista  2007-11-01 20:13:22  host: nat-dom3.aster.pl

    a te 10 % to pewnie rodzina i przyjaciółki konsultantek...jakoś mało przekonujące.poza tym nie sadze ze zdobędzie szersze uznanie i akceptacje na polskim rynku. czyżby przewidywali ze liczba konsultantek wzrośnie do 500tyś? powodzenia :)

  • 0

    8. ~jaro  2007-11-01 20:21:10  host: user23-139.satfilm.net.pl

    kilkadziesiąt tys. użytkowników, głównie swoich konsultantek,gdyż każda dostała za darmo dwa startery na którym była kwota 3zł,po wydzwonieniu do kosza a numer aktywny przez rok.

  • 0

    9.  2007-11-01 21:03:13

    Taka badziewiasta sieć i kilkadziesiąt tysięcy użytkowników ?! jakoś nie chce mi się wierzyć - startery wygadane i pewnie już dawno leżą w koszu :)

  • 0

    10. ~  2007-11-01 21:06:46  host: inet20908na-0.eranet.pl

    ja się tylko dziwie, że oni to jeszcze trzymają [ciekawe ile wywalają na to kasy, żeby utrzymać] - niech opublikują wyniki finansowe :D to się dowiemy, wp mobi pewnie też długo nie pociągnie, ale to tylko moja subiektywna opinia :)

  • 0

    11. ~optymista  2007-11-01 21:49:39  host: nat-dom3.aster.pl

    zgadza się raczej nie pociagna za długo...to rowniez moja subiektywna opinia...hehhe operator dla kosmetyczek.. powaga

  • 0

    12. ~me  2007-11-01 22:47:28  host: 106-166.echostar.pl

    To wreszcie ile? Kilkadziesiąt tysięczy czy 200 tys.? Trochę rozbieżność i brak logiki. A tak w ogóle ti nie wierzę, że ktoś korzysta z tak drogiej sieci.

  • 0

    13.  2007-11-02 08:34:30

    my Avon wcale nie musi przynosić dochodów - to jest jeden ze sposobów na reklamę i kreowanie wizerunku firmy, klientem docelowym zawsze będą konsultantki.

  • 0

    14. ~realista  2007-11-02 14:28:38  host: babilon.nat.student.pw.edu.pl

    no tak, tylko slabo widze te poprawe wizerunku, wszyscy dobrze pomietamy oskarzenia ze strony konsultantek Avon! wiadomo, miala to byc dlugoletnia strategia skierowana wewnatrz, aby poczuli docenione, tylko mimo wszystko im to nie wychodzi :(

  • 0

    15. ~wybredna  2007-11-02 20:19:06  host: tutzing.ccc.de

    no dokładnie święte słowa nie wychodzi im to...niestety.nigdy bym sie nie przekonala do tego operatora :(

  • 0

    16. ~noname  2007-11-02 22:26:34  host: eew161.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak to się kończy jak się tworzy operatora dla kosmetyczek, fryzjerów, piekarzy, stolarzy, babć klozetowych. Po co ta szopka? tak samo z sim+ ss = 2 badziewia zamiast 1 czyżby odwrócenie idei 2w1 na 1w2 ?

  • 0

    17. ~  2007-11-02 22:27:12  host: eew24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nigdy niemów: "nigdy". ;-)

  • 0

    18. ~edg  2007-11-03 14:09:10  host: apn-77-113-38-60.gprs.plus.pl

    ciekawe jaki procent z tej liczby to sztucznie podbijane cyferki a'la orange

  • 0

    19. ~madzia  2007-11-04 10:57:24  host: acpd194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mimo ze jestem konsultantką, że dostałam 2 karty sim przy zamówieniu nie skorzystałem z tego tylko wyrzuciłam, wole Plusa w którym jestem już kilka lat, mam pare zniżek z programu 5 plus i teraz cafe plus tarfe gdzie gadam i gadam i gadam a licza jak za 2 min:) nie ruszam się nigdzie

  • 0

    20. ~ulysses  2007-11-05 21:20:48  host: 34-pra-21.acn.waw.pl

    hehehhe pewno wszyscy uzytkownicy to konsultantki:) hehe

  • 0

    21. ~kajkunia  2007-11-08 12:24:04  host: cwl74.internetdsl.tpnet.pl

    madzia, ja też jestem w Plusie i nie narzekam. a nad tą ofertą w cenie 2 min, to chyba warto sie zastanowić jak ktoś więcej rozmawia. hmmm, musze to przemyślec.

  • 0

    22. ~gocha  2007-11-08 12:25:08  host: acox247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja tam nie jestem w myAvon,chociaż też jestem konsultantką. co prawda kosmetyki może są taniej, ale niewiele. ja tam kupiłam ostatnio tel. w plusie i mam godzine gadania z moim chłopakiem w cenie 2 min. większe sieci komórkowe chyba się poprostu bardziej opłacają i już.

  • 0

    23. ~zona_darka  2007-11-22 08:56:48  host: epb58.internetdsl.tpnet.pl

    jestem konsultantka i mam rabat na kosmetyki naprawde spory. ale zeby wywalic 350 zl na alcatela - jeszcze nie zwariowalam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.