Ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie fanom muzyki walorów telefonów producenta oraz funkcji takich jak TrackID czy SensMe.
Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman, w wielu polskich miastach, między innymi w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.
Uczestnicy imprez będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym "Czy jesteś szybszy od TrackID". Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman potrwa do końca sierpnia.
Źródło tekstu: Sony Ericsson
Wolność polega na tym że banknotów nikt ci nie każe obwiązywać gumką.
Karty śledzą być może me wypowiedzi tutaj też. No i dobrze. Niech wiedzą żem desperatką chcącą uciec ...
To się dowiedziałam że jestem przestępcą bo w wieku 31 lat chcę uciec od rodziców z gotówką od nich. ...
A kart w tajemniczy sposób zarazki nie chwytają?
A ja chcę gotówki i z tego co mi wiadomo jestem Polakiem.