DAJ CYNK

Muzyczne lato Sony Ericssona

LuiN

Wydarzenia

Ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie fanom muzyki walorów telefonów producenta oraz funkcji takich jak TrackID czy SensMe.

Ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie fanom muzyki walorów telefonów producenta oraz funkcji takich jak TrackID czy SensMe.

Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman, w wielu polskich miastach, między innymi w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.

Uczestnicy imprez będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym "Czy jesteś szybszy od TrackID". Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman potrwa do końca sierpnia.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Sony Ericsson