Skandynawski oddział sieci 3 wprowadził nową usługę multimedialną, która pozwala na obsługę klienta w bardziej intuicyjny i widowiskowy sposób. Wszystkie informacje przedstawiane są klientowi na ekranie jego komputera.
Podczas wideorozmowy z konsultantem informacje przekazywane są użytkownikowi w dwojaki sposób. Obok tradycyjnego, głosowego, na ekranie wyświetlane mogą być dodatkowe, interakcyjne elementy.
Wśród nich znaleźć można nie tylko prezentacje oferowanych przez operatora telefonów czy usług. Użytkownik może otrzymać również do potwierdzenia za pomocą myszki dodatkowe informacje w postaci okien dialogowych.
Wszystkie wyświetlane elementy obsługiwane są dotykowo przez konsultanta na specjalnie stworzonych do tego urządzeniach, składających się z tradycyjnego ekranu oraz panelu dotykowego.
Od strony użytkownika całość wygląda naprawdę interesująco i multimedialnie. Gorzej może być z punktu widzenia konsultanta, który zmuszony jest obsługiwać panel ustawiony w pozycji pionowej, co nie do końca jest wygodne.
Źródło tekstu: Engadget, wł