Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Multimedialna wideorozmowa z konsultantem w Three

Multimedialna wideorozmowa z konsultantem w Three

Q! 12 Kwietnia 2011 15:52

0 0

3shop m Skandynawski oddział sieci 3 wprowadził nową usługę multimedialną, która pozwala na obsługę klienta w bardziej intuicyjny i widowiskowy sposób. Wszystkie informacje przedstawiane są klientowi na ekranie jego komputera.

Podczas wideorozmowy z konsultantem informacje przekazywane są użytkownikowi w dwojaki sposób. Obok tradycyjnego, głosowego, na ekranie wyświetlane mogą być dodatkowe, interakcyjne elementy.

Wśród nich znaleźć można nie tylko prezentacje oferowanych przez operatora telefonów czy usług. Użytkownik może otrzymać również do potwierdzenia za pomocą myszki dodatkowe informacje w postaci okien dialogowych.




Wszystkie wyświetlane elementy obsługiwane są dotykowo przez konsultanta na specjalnie stworzonych do tego urządzeniach, składających się z tradycyjnego ekranu oraz panelu dotykowego.



Od strony użytkownika całość wygląda naprawdę interesująco i multimedialnie. Gorzej może być z punktu widzenia konsultanta, który zmuszony jest obsługiwać panel ustawiony w pozycji pionowej, co nie do końca jest wygodne.

Źródło tekstu: Engadget, wł     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 1

    1. ~  2011-04-12 16:12:12  host: 178.181.117.91.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    To prawie jak w Play Chat.

  • 1

    2. ~anty  2011-04-12 16:52:13  host: 77-252-77-252.ip.netia.com.pl

    A ja im już współczuję...

  • 1

    3. ~Bet  2011-04-12 18:07:17  host: 188.147.179.188.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    no to ciekawe czy moje firma sprawi mi taki prezent i posadzi mnie jak takiego konsultanta.. będą musieli zainwestować w ubrania i makijaż konsultantów.. :PP

  • 0

    4. ~  2011-04-12 21:20:44  host: user-109-243-243-143.play-internet.pl

    a dlaczego panel w pozycji pionowej jest trudniej obsługiwac? kto to napisał? kto sprawdzał? Wydaje mi się, ze przed wprowadzeniem usługi ktos to sprawdzał i raczej dopasowywał do mozliwości konsultanta

  • 0

    5. ~greg47  2011-04-12 21:35:29  host: dss188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawa usługa. A swoją drogą to prawda, że Three i O2 mają ochotę kupić Play ?

  • 0

    6. ~  2011-04-12 21:57:53  host: 87.204.189.71

    ta, a w Play i tak by się konsultant sam rozłączył, jak się skończy jego wiedza :-). Co jest z BOK w tej sieci. W innych nie zdarzyło mi sie, że się sam BOK rozłączał. Raz było to akurat po tym, jak skończyłem przedstawiać problem, drugim razem w czasie załatwiania... Nie ma się co szarpać z reklamacjami, bo wykpią się jakimiś 10 bonusowymi minutami... Niesmak pozostał, a pisać do P24 nie zamierzam, bo jak już tam się trafi ktoś potrafiacy czytać ze zrozumieniem (to już sukces), to odpisze, że to problemy techniczne (lub mój aparat, hehehe) i da jakiś ochłap minut...

  • 0

    7. ~Szymon  2011-04-12 22:52:17  host: 94.196.155.172.threembb.co.uk

    To nastepnym krokiem bedzie juz zastapienie konsultanta programem?

  • 0

    8. ~  2011-04-12 22:55:08  host: v10-16.opera-mini.net

    Dzień Dobry! Czy nie mając komputera ani komórki mogę się jakoś połączyć z konsultantem na żywo? dziękuje, Heniu

  • 0

    9. ~fOrCe  2011-04-13 00:01:49  host: 89-72-249-129.dynamic.chello.pl

    Heniu: a czy nie mając komputera mogłeś napisać ten komentarz? Dziękuję, Adrian

  • 0

    10. ~astelitt  2011-04-13 06:30:07  host: user-46-112-234-114.play-internet.pl

    komentarz nr 8 był raczej z komorki pisany sądząc po hoscie...

  • 0

    11. ~  2011-04-13 08:23:15  host: public-gprs160770.centertel.pl

    10@ Ale jesteś niemota! Pisałem z komputera z Opery. heniu

  • 0

    12.  2011-04-13 09:35:01

    z komputera z opery mini :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.