Multimedialna wideorozmowa z konsultantem w Three
Q!
12 Kwietnia 2011
15:52

Podczas wideorozmowy z konsultantem informacje przekazywane są użytkownikowi w dwojaki sposób. Obok tradycyjnego, głosowego, na ekranie wyświetlane mogą być dodatkowe, interakcyjne elementy.
Wśród nich znaleźć można nie tylko prezentacje oferowanych przez operatora telefonów czy usług. Użytkownik może otrzymać również do potwierdzenia za pomocą myszki dodatkowe informacje w postaci okien dialogowych.
Wszystkie wyświetlane elementy obsługiwane są dotykowo przez konsultanta na specjalnie stworzonych do tego urządzeniach, składających się z tradycyjnego ekranu oraz panelu dotykowego.
Od strony użytkownika całość wygląda naprawdę interesująco i multimedialnie. Gorzej może być z punktu widzenia konsultanta, który zmuszony jest obsługiwać panel ustawiony w pozycji pionowej, co nie do końca jest wygodne.
Źródło tekstu: Engadget, wł
Ostatnie opinie
Dodaj swoją opinię
1
To prawie jak w Play Chat.
1
A ja im już współczuję...
1
no to ciekawe czy moje firma sprawi mi taki prezent i posadzi mnie jak takiego konsultanta.. będą musieli zainwestować w ubrania i makijaż konsultantów.. :PP
0
a dlaczego panel w pozycji pionowej jest trudniej obsługiwac? kto to napisał? kto sprawdzał? Wydaje mi się, ze przed wprowadzeniem usługi ktos to sprawdzał i raczej dopasowywał do mozliwości konsultanta
0
Ciekawa usługa. A swoją drogą to prawda, że Three i O2 mają ochotę kupić Play ?
0
ta, a w Play i tak by się konsultant sam rozłączył, jak się skończy jego wiedza :-). Co jest z BOK w tej sieci. W innych nie zdarzyło mi sie, że się sam BOK rozłączał. Raz było to akurat po tym, jak skończyłem przedstawiać problem, drugim razem w czasie załatwiania... Nie ma się co szarpać z reklamacjami, bo wykpią się jakimiś 10 bonusowymi minutami... Niesmak pozostał, a pisać do P24 nie zamierzam, bo jak już tam się trafi ktoś potrafiacy czytać ze zrozumieniem (to już sukces), to odpisze, że to problemy techniczne (lub mój aparat, hehehe) i da jakiś ochłap minut...
0
To nastepnym krokiem bedzie juz zastapienie konsultanta programem?
0
Dzień Dobry! Czy nie mając komputera ani komórki mogę się jakoś połączyć z konsultantem na żywo? dziękuje, Heniu
0
Heniu: a czy nie mając komputera mogłeś napisać ten komentarz? Dziękuję, Adrian
0
komentarz nr 8 był raczej z komorki pisany sądząc po hoscie...
0
10@ Ale jesteś niemota! Pisałem z komputera z Opery. heniu
0
Cluttermonkey
z komputera z opery mini :)