DAJ CYNK

Multimedia Polska skoncentruje się na segmencie biznesowym

sirmark

Wydarzenia

Multimedia Polska zamierza w kolejnych latach skoncentrować się na rozwoju segmentu klientów biznesowych. Przychody w tym segmencie mają w tym roku wzrosnąć do ok. 52 mln zł, z 48,5 mln zł osiągniętych w 2009 roku.

Multimedia Polska zamierza w kolejnych latach skoncentrować się na rozwoju segmentu klientów biznesowych. Przychody w tym segmencie mają w tym roku wzrosnąć do ok. 52 mln zł, z 48,5 mln zł osiągniętych w 2009 roku.

W 2010 r. przychody z części biznesowej stanowić będą 9% w przychodach ogółem, czyli podobnie jak w 2009 r. W kolejnym roku wartość ta ma przekroczyć 20%.

Nowa strategia spółki zakłada m.in. zwiększenia skali działania, ogólnopolską ekspansję geograficzną, zwiększenie portfolio usług oraz rozbudowę struktur handlowych.

Na koniec 2009 roku spółka miała ok. 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 526,3 mln zł, natomiast zysk netto wyniósł 64, 1 mln zł. Więcej o wynikach finansowych na koniec 2009 roku pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP, wł