Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Multimedia Polska: oferta internetowa z możliwością negocjacji

Multimedia Polska: oferta internetowa z możliwością negocjacji

sirmark 8 Maja 2013 11:47

1 8

Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet.

Multimedia Polska, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w kraju, wystartował propozycją, w ramach której istnieje możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy.

Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60 a nawet 120 Mb/s - mówi Piotr Styczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów Multimedia Polska.




Wysokość obniżki zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu można się spodziewać.

Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.

Źródło tekstu: Multimedia Polska     

Dodaj do:

Tagi: multimedia polska

w sumie: 25
  • 0

    8. ~  2013-05-08 12:56:57  host: host-89-228-36-137.elk.mm.pl

    U mnie nie ma UPC, ale jest neostrada i nikogo nie znam tutaj co miałby w tym internet. Mam tutaj w mieście jeszcze do wyboru lokalnego dostawcę tylko internetu i też jest lokalna kablówka co oferuje internet. Jeszcze kiedyś ceny tego lokalnego dostawcy internetu czy lokalnej kablówki były atrakcyjne (i dalej są w porównaniu do Orange), ale w porównaniu do multimedii już nie za bardzo. Multimedia z czasem poprawiała ofertę - ceny spadały, rosła szybkość, krótsze umowy, a lokalni dostawcy zatrzymali się na poziomie sprzed paru lat. Przez 7 lat w multimedii to jeszcze nic nigdy nie musiałem reklamować, internet to może raz w roku zginie i to góra na 30 minut, prędkości stałe, mało płacę, umowa tylko na 12 miesięcy. Czego chcieć więcej.

  • 0

    9. ~sucker killah  2013-05-08 12:57:41  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    @6 - na temat każdej firmy są negatywne opinie, tylko że na temat MM 95% jej byłych i obecnych klientów ma negatywne opinie właściwie to nie wiem czy na świecie istnieje człowiek który ma pozytywną opinię na temat tej firmy a był lub jest jej klientem, chyba tylko konsultanci MM wyrażają pozytywne opinie na temat Mulimedii. Co do opisanej przez ciebie sytuacji że rzekomo takiego powodu ludzie narzekają na MM, to tutaj oczywiście też jest wina firmy a nie abonenta bo jeżeli umowa mu się kończy to z Multimedii powinni zadzwonić i przedstawić mu nową promocyjną ofertę a nie liczyć na to że frajer da się na ciągnąć i zapłaci za miesiąc czy dwa super wysoki abonament bo taki klient z miejsca zrywa umowę i już nie wraca do takiej złodziejskiej firmy

  • 0

    10. ~  2013-05-08 13:04:44  host: host-89-228-36-137.elk.mm.pl

    @9 Ogarnij się i przeczytaj newsa. Jak ty miałeś problemy, to nie każdy musi mieć. Masz napisane drugi pod względem liczby abonamentów operator krajowy. Jednak w tym ludzie chcą być. U mnie to ogromna większość ma multimedię i nikt nie narzeka. Wcześniej można było zarzucić jedynie ceny w porównaniu do lokalnych dostawców. Teraz ceny bez żadnych promocji mają niższe. Mam wrażenie, że jesteś tą nieogarniętą osobą o którym pisałem wcześniej :) A w tematach o telefonii komórkowej wypisujesz jakbyś chciał mieć wszystko za 1 zł.

  • 0

    11. ~  2013-05-08 13:13:33  host: host-89-228-36-137.elk.mm.pl

    @9 Poza tym o jakim dzwonieniu piszesz? Przecież po skończeniu umowy umowa przechodziła na nową standardową ofertę, a z tej której wcześniej korzystali nie były umowami ze standardowej oferty, Ty jesteś złotówkarzem jak nic jak czytam te posty twoje na telepolis.

  • -1

    13. ~sucker killah  2013-05-08 13:58:47  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    Są drudzy co do ilości abonentów bo w Polsce zawsze najtańsze g... się dobrze sprzeda, ich JEDYNĄ "przewagą" są niższe ceny. Co do umowy promocyjnej to bredzisz jak potłuczony, każdy klient przychodząc do Multimedii czy do jakiejkolwiek innej firmy podpisuje umowe promocyjną jak umowa promocyjna się kończy to w większości firm taki abonent dostaje ofertę na nową umowę promocyjną, ale MM to firma dla biedoty i gimbazy takiej jak ty i rozumiem ze tam obowiązuje inny standard. Znam wielu ludzi którzy mieli MM łącznie ze mną i teraz omijają tą firmę szerokim kołem bo cena to nie wszystko.

  • 0

    14. ~  2013-05-08 15:45:56  host: user-94-254-214-147.play-internet.pl

    U mnie Multimedia Polska oferuje: internet max 6 mega i wyłącznie śnieżącą telewizję ANALOGOWĄ. Rozwój te sieci zatrzymał się gdzieś koło roku '95 ubiegłego wieku. Tak wygląda sieć trzepakowa Multimedia Polska S.A. w Konstantynowie Łódzkim.

  • 0

    15. ~D.  2013-05-08 18:36:47  host: host-62-141-238-67.tomaszow.mm.pl

    Sniezaca tv analogowa jest jeszcze w multimedii ale kl za nia nie placi. Z tego co sie dowiedzialem to ten op sprzedaje tv cyfrowa a analogowa tv jest w standardzie i kl za nia nie placi ani zlotowki. Wlasnie zastanawiam sie nad tv bo z int 20mb jestem zadowolony. od pol roku jedna awaria a predkosci sa osiagne. Trzeba bylo tylko pamietac zeby pakiety dodatkowe wylaczyc zaraz po podpisaniu umowy, multi cos tam..

  • 0

    16. ~  2013-05-08 22:55:13  host: user-94-254-129-113.play-internet.pl

    @15 Problem w tym ze w Konstantynowie Łódzkim Multimedia cyfrowej telewizji NIE OFERUJE. Sprzedają tylko TV analogową wiec jakby klienci za nią nie płacili to żadnych przychodów Multimedia nie miała. Ich sieć telekomunikacyjna pamięta chyba jeszcze lata 90-te ubiegłego wieku więc na żadną cyfrową telewizję szans nie ma. Multimedia Polska to zapyziała firemka nie potrafiąca swojej infrastruktury unowoczesnic a nie zaden poważny operator.

  • 0

    17.  2013-05-09 03:39:24

    @13 no patrz... byłem u lokalnego operatora, który przez 5 lat nie mógł dać nam więcej niż kolejno 2/4/6mbit i na początku roku też nie mógł więcej choć od ponad 2 lat najniższy pakiet to 10mbit. Taka nowoczesna lokalna sieć chwaląca się wszem i wobec światłowodami. Nagle się okazało, że ok. 20% klientów z naszego osiedla przeszło do MM (zamiast marnych 6mbit jest 30mbit za te same pieniądze) i w pośpiechu po 5 latach przypomnieli sobie o okablowaniu budynków, tylko klienci odeszli. Póki co nie narzekam - 30mbit jest dostępne niemal zawsze, przy dobrych hostingach (np. soundcloud dla setów) ściąganie z prędkością min. 3MB/s to żadne zdziwienie. Jedyne co mnie irytuje to ich modem (stary operator dawał do domu wprost skrętkę) i czasem dziwny routing. Kablówki za to nikomu nie polecę przynajmniej w Szczecinie zarówno analogowej jak i cyfrowej. Jakość niewiele lepsza od Vectry (widziałem ich jakość w Ostródzie i Olsztynie...), ceny takie sobie. Tylko czy można na podstawie twojej wypowiedzi twierdzić, że wszyscy ich klienci są niezadowoleni? Prawda jest taka, że zadowoleni do internetu narzekać nie pójdą (a że często nie mają porównania co do jakości to narzekać też nie będą), a gros z tych niezadowolonych to bardzo często ci, którzy nie doczytali regulaminów, a potem wypisują różne rzeczy. Widzę to choćby po latach wpisów tutaj i na forum.

  • 0

    18.  2013-05-09 03:49:20

    @16 duże kablówki wykupują małe i bardzo często nie modernizują ich, bo nie ma z tego wymiernych korzyści (za niska stopa zwrotu z inwestycji). Lata temu, gdy MM u nas na osiedlu przejęły w "konserwację" AZART dawała w ramach czynszu 10-12 kanałów, potem pojawiły się oferty za 20zł (30 kanałów) potem znów droższe (wszystko analogi, wtedy MM nie miała u nas cyfrowej TV, z resztą chyba nikt nie miał po za satelitą), aż zrezygnowaliśmy. Nie modernizowali przez tamte lata u nas nic. Weszła mała lokalna kablówka z nowym sprzętem i internetem - w ciągu bodaj 2 lat MM ich wykupiły i nagle się okazało że można coś poprawić, choć chyba od tamtego czasu nic też nie zrobili po za wprowadzeniem tv cyfrowej... Nie obrażając Was - ok. 18 tys. mieszkańców (czyli z grubsza 8 tys. lokali może połowa okablowana czyli tyle potencjalnych klientów) to na taką kablówkę naprawdę mało. Mimo wszystko lokalni operatorzy dbają o swój wizerunek, molochy mają go gdzieś, ich niesie masa klientów.

  • 0

    19. ~  2013-05-09 09:37:22  host: host-81-190-229-214.wroclaw.mm.pl

    Mam 60mbit w starej wrocławskiej kamienicy i działa super. Jak pojawi się 120mbit to wchodzę w to.

  • 0

    20. ~jinx  2013-05-09 09:44:41  host: host-81-190-65-133.gdynia.mm.pl

    mieszkam na pustkach cisowkich w gdyni, jest jakis inny internet niz od multimedii ? zero wyboru ;/

  • 0

    21. ~sucker killah  2013-05-09 17:34:20  host: 89-77-176-219.dynamic.chello.pl

    @thonka - widzisz, w twoim konkretnym przypadku mając do wyboru 6Mbps lub 30Mbps w MM to jest oczywiste co każdy wybierze i nie będzie narzekał, tak na marginesie - współczuję, że nie masz dostępu UPC. Wiem że net w MM działa na akceptowalnym poziomie, znajomy ma i jest OK, za "moich czasów" w MM net działał KOSZMARNIE, ale OK to się poprawiło. Natomiast tak jak sam przyznajesz TV jest bardzo słaba, a dla mnie ważny jest pakiet usług, mam w UPC 3 usługi i wszystkie działają bardzo dobrze. Jak bym mjał taki wybór jak ty, to pewnie też bym siedział w MM ale bym na nich jednocześnie klął ;) Co do stwierdzenia "wszyscy" to wiadomo przecież że to są takie retoryczne chwyty, mające wyostrzyć pogląd, natomiast myślę że nie przesadzę jak powiem że WIĘKSZOŚĆ klientów MM - byłych i obecnych - jest niezadowolona z tej firmy. Tak na marginesie, 30Mbps to nie jest szał żaden - tutaj też MM jest zapóźniona, skoro konkurencja oferuje w standardzie 60Mbps a maksymalnie nawet 250Mbps, aczkolwiek lepsze 30 niż 6 jak już mówiłem... powiem tylko tyle - cieszę się że ja mam alternatywę, choć powiem szczerze że gdybym nie miał UPC to też bym nie poszedł do MM tylko bym siedział w TP/Orange - bo tam mam mniej więcej to samo co w UPC tylko za drożej - i to o ok. 50zł, także sporo, ale to i tak lepsze niż się męczyć z telewizją w MM.

  • 0

    22. ~Anty Klienta  2013-06-04 12:00:16  host: 89-67-80-103.dynamic.chello.pl

    UWAGA! Multimedia Polska SA (dostawca TV i internetu) stosuje nieuczciwe taktyki i robi skok na kase klienta!!! Bez uzgodnienia z zamawiającym dopisują w umowie, która podsuwają do podpisu, dodatkowe "promocyjne" pakiety TV, za darmo przez kilka miesięcy. Potem z automatu wchodzą one do abonamentu, który wzrasta o kolejne 50 zł. Jeżeli klient nie zrezygnuje z dodatkowych pakietów do konkretnej daty, musi za nie płacić, a rezygnacja będzie go kosztować karę w wysokości 120 zł. Od momentu odkrycia dodatkowych naliczeń do rezygnacji z niechcianych pakietów, Multimedia zdziera z klienka ponad 200 zł.... ZA NIC!!!!

  • 0

    24. ~Nel do Anty Klienta  2013-07-25 18:57:08  host: public-gprs205705.centertel.pl

    Podpisuję się pod Twoim postem. Uważać na tą firmę zwłaszcza jeśli chcecie zmienić miejsce zamieszkania!!!!!! Podpisałam z nimi umowę, a wraz z nią tzw. pakiet promocyjny. Teraz się przeprowadzam i chciałam przenieść usługę i co się okazuje ??? że mogę przenieść owszem zwykły abonament, ale nie usługę promocyjną, która jest na 24 m-ce, bo usługa promocyjna jest przypisana lokalowi!!! i za jej zerwanie jest kara :-) czyż nie piękny sposób na robienie ludzi w konia??

  • 0

    25. ~margola  2013-09-23 20:29:58  host: apn-77-115-62-79.dynamic.gprs.plus.pl

    Beznadziejna firma. W zamian za oczekiwany router, pan technik przynosi urządzenie "na kabel", którego pod MacBooka nijak nie można podłączyć, mówiąc "no, kurcze, coś nam nie przysyłają tych routerów, chyba będą w przyszłym tygodniu". Po czym wzrusza ramionami, kiedy poirytowana uświadamiam mu, że na nic zda mi się to, co przyniósł. Gdy wreszcie po tygodniu (aż dwóch) kolejnych ancymonów przynosi mi długo wyczekiwany router, podłączają go do kontaktu (jak gdyby jeden pan miał sobie nie poradzić z tak skomplikowaną czynnością), a następie zbierają się do wyjścia, mówiąc "musi sobie pani wejść na stronę i skonfigurować urządzenie". Świetnie, że mam sobie wejść na stronę INTERNETOWĄ, nie mając internetu. No nic, chcąc zakończyć tę całą nieprzyjemność, żegnam panów. Łączę komputer (przez komórkę jako modem) z siecią, by odwiedzić zalecaną stronę mm.pl . Robię wszystko jak należy, loguję się, bez pozytywnych skutków jednak, ponieważ nadal urządzenie nie jest wykrywane. Dzwonię zatem do szanownego biura obsługi i dowiaduję się, że, aby skonfigurować router, muszę podłączyć go najpierw do komputera za pomocą kabla(!) - dodam, że panowie technicy, widząc, jakim komputerem dysponuję, nie zauważyli, że mogę nie dać rady podłączyć ich urządzenia do mojego. I w ten oto sposób koło się zamyka. MacBookAir kabla w żaden sposób przyjąć nie chce, a Pan z obsługi radzi mi pożyczyć sobie od kogoś komputer i dokończyć konfigurację. Odradzam jakąkolwiek styczność z Multimedia Polska S.A.

  • 0

    26. ~Krzysiek  2014-06-19 22:03:00  host: host-89-228-40-141.elk.mm.pl

    Zdecydowanie odradzam podejmowania się kupna internetu u Multimedii, jestem niesamowicie nabuzowany ich działaniami raz internet śmiga jak szalony wszystko jest pięknie, prędkość pobierania wynosi niekiedy nawet 3,0mb/s.. Sam internet to 12mb (nie jestem pewien) ale zrobiłem sobie taki test i wychodzi na to, że mniej więcej od rana do wieczora internet chodzi tak beznadziejnie, że nie idzie nic zrobić, z kolei od 18 do 21:30 mogę robić co chcę bez przeszkód a wtedy od 21:30-22 do jakiejś 11 rano internet znowu pozwala mi na robienie wszystkich nawet najbardziej przeciążających rzeczy.. od wchodzenia na różne strony do pobierania wszelkiego rodzaju plików bywa raz tak jak napisałem a nawet czasem na odwrót.. Czy ktoś myśli, że jest sens się tam do nich pchać i straszyć zrywaniem umowy bo w tym momencie jestem w rozterce, nie wiem czy iść ich ochrzanić czy czekać na poprawę. Problem ten doskwiera mi już około 2 miesiące.. a tutaj mam linki co do prędkości łącza kiedy to internet chodzi normalnie i kiedy się chrzani
    http://tlp.is/2v2 - BEZNADZIEJA
    http://tlp.is/2v3 - NORMALKA
    :-) Korzystam z MM w Ełku.

  • 0

    27. ~  2014-10-12 03:37:14  host: host-46-186-69-15.dynamic.mm.pl

    Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina Kościńskiego z Multimedia Polska . Pan Marcin Kościński zrobił ofertę lepszą niż dla nowych. Napisałem gdzieś na forum. Okazało się, że najlepsze oferty są dostępne u Przedstawicieli Handlowych a nie w Biurze na ul. Wendy czy w Domu Towarowym Chylonia, na infolinii takiej oferty nie dostałem. Na umowie miałem numer telefonu do tego Przedstawiciela, zainteresowanym mogę podać 661 027 395

  • 0

    28. ~misiuuu  2014-11-04 10:46:15  host: host-94-78-163-47.dynamic.mm.pl

    NIGDY wiecej Multimedi!!!
    UWAGA NA INTERNET MULTIMEDIA POLSKA!!! Multimedia Polska to oszuści! Mam podpisaną umowę na internet 30 Mb gdzie najwyższe osiągane wartości to 6 Mb. Multimedia twierdzi, ze wszystko jest w porzadku. Mialem umowionego technika - nie przyszedl mimo iz caly dzien na niego czekalem. Obsluga telefoniczna to koszmar, przed polaczeniem z konsultatntem trzeba przez kilka minut odpowiadac na debilne pytania!! Ludzie NIE BIERZCIE I UCIEKAJCIE!!!

  • 0

    29. ~szary  2014-11-20 10:59:41  host: host-89-228-76-193.olsztyn.mm.pl

    Wynajmuję mieszkanie, handlowiec przy podpisaniu umowy zapewniał, że w przypadku utraty prawa do lokalu mogę zerwać umowę. Okłamał mnie - musiałem płacić za TV i net w lokalu, w którym nie mieszkałem. TV ok, internet - porażka. Strona potrafi się otwierać kilkanaście sekund (nic się nie ściąga i nie chodzi w tle, a łącze 12Mb), a jak wieczorem szarańcza dorwie się do kompów - czasem po prostu netu praktycznie nie ma. Odkąd wypowiedziałem umowę - jeszcze większe utrudnienia w korzystaniu z netu. Zablokowali mi możliwość korzystania z routera (sprawdziłem u kolegi - sprawny. Najbardziej rozbawił mnie technik z infolinii, który "widział" problem w odbiorze netu w moim routerze, podczas gdy ten nie był podpięty - po trzecim zerwaniu netu w krótkim czasie przed telefonem do nich odłączyłem router, zresetowałem modem i internet był wpięty kablem z ich modemu do kompa), co chwila zdarzają się "awarie" (u sąsiada net chodzi cały czas, a jak dzwonię na infolinię słyszę komunikat, że "awaria w okolicy"). Na szczęście nie muszę już korzystać z ich usług. Zdecydowanie polecam ofertę jakiejkolwiek konkurencji.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-30-39.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet