DAJ CYNK

Multimedia Polska ma nowe Call Center

sirmark

Wydarzenia

Prawie 400 osób znalazło zatrudnienie w otwartym w Kaliszu przez spółkę Multimedia Polska ogólnopolskim Call Center.

Prawie 400 osób znalazło zatrudnienie w otwartym w Kaliszu przez spółkę Multimedia Polska ogólnopolskim Call Center.

Zatrudnieni w Call Center konsultanci prowadzą około 240 tys. rozmów miesięcznie. Informują m.in. o aktualnej ofercie, rozliczeniach i płatnościach, przyjmują zgłoszenia usterek, aktywują dodatkowe usługi. Jak podał prezes Andrzej Rogowski, prawie połowa konsultantów nowego centrum ma wyższe wykształcenie, a pozostali są studentami. Ich średnia wieku wynosi 27 lat.

Multimedia Polska jest jednym z czterech największych operatorów kablowych w Polsce, którzy razem kontrolują 58% tego rynku. Sieć spółki obejmuje około 2000 miejscowości, a z jej usług korzysta około 700 tys. klientów indywidualnych i biznesowych. Największe przychody ze sprzedaży przynosi telewizja kablowa (49%), usługi telefoniczne (25%) i internet (24%).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP