Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Multimedia Polska ma nowe Call Center

Multimedia Polska ma nowe Call Center

sirmark 20 Listopada 2008 16:34

0 0

Prawie 400 osób znalazło zatrudnienie w otwartym w Kaliszu przez spółkę Multimedia Polska ogólnopolskim Call Center.

Zatrudnieni w Call Center konsultanci prowadzą około 240 tys. rozmów miesięcznie. Informują m.in. o aktualnej ofercie, rozliczeniach i płatnościach, przyjmują zgłoszenia usterek, aktywują dodatkowe usługi. Jak podał prezes Andrzej Rogowski, prawie połowa konsultantów nowego centrum ma wyższe wykształcenie, a pozostali są studentami. Ich średnia wieku wynosi 27 lat.




Multimedia Polska jest jednym z czterech największych operatorów kablowych w Polsce, którzy razem kontrolują 58% tego rynku. Sieć spółki obejmuje około 2000 miejscowości, a z jej usług korzysta około 700 tys. klientów indywidualnych i biznesowych. Największe przychody ze sprzedaży przynosi telewizja kablowa (49%), usługi telefoniczne (25%) i internet (24%).

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 0

    1. ~  2008-11-20 17:00:10  host: brzesko-217.75.56.60.brzesko56.ptc.pl

    tylko złodzieje nie pozwalają dzielić w swym własnym lokalu internetu, chociaż dostarczają go przez ADSL ppoe

  • 0

    2. ~debilom_stop  2008-11-20 18:05:14  host: 195.117.179.34

    a kto ci broni kupić router z obsługa pppoe ?

  • 0

    3. ~  2008-11-20 18:21:41  host: brzesko-217.75.56.60.brzesko56.ptc.pl

    mam router tyle że według nich używanie routera w domu jest zabronione

  • 0

    4. ~  2008-11-20 19:19:23  host: 243-pra-10.acn.waw.pl

    hmmm - złodzieje ??. Może warto było przeczytać umowę przed podjęciem decyzji na zakup internetu od MMP - zapewne wtedy było by wiadomo czy łącze można podzielić czy nie.

  • 0

    5.  2008-11-20 22:36:43

    a do tele morele potrzebne są studia wyższe? już to widzę jak po 5 latach studiowania największą ambicją takiego człowieka jest plucie do słuchawki...

  • 0

    6. ~  2008-11-20 23:13:41  host: host-89-228-213-183.kalisz.mm.pl

    z tego co sie orientuje to sygnal dzielic mozna-wystarczy to im zglosic, a jak to podlaczysz to juz Twoja sprawa, oni nie odpowiadaja jedynie za podlaczenie routera i jego konfiguracje

  • 0

    7. ~miki  2008-11-21 10:49:20  host: 87-205-90-151.adsl.inetia.pl

    MM sa do bani, sa u nas jedynym operatorem kablowym w miescie i za beznadziejne pakiety licza sobie zawyzone ceny ;/ jest jeszcze UPC ale tylko w teorii bo jej zasieg to zaledwie 1 osiedle :(

  • 0

    8. ~:)  2008-11-21 14:09:23  host: cc.azsoft.pl

    @5 Dokładnie ,call center to włąsniepraca dla ludzi studujących ,po maturze,ewentualnie znudzonych straszych pań na emeryturze..serio:)z wyższym wykształceniem owszem ludzie też pracują no ale to chyba iczywiste ,że z braku laku dobry kit nic więcej tak sie docenia tera ludzi z wyzszym wykształceniem...hehe może niech Multimedia zaczną sciągać profesorów z Wyższych Uczelni to będa miec prestiż:)

  • 0

    9.  2008-11-21 20:06:18

    Nie wiem, jak to wygląda w Kaliszu, ale ogólnie w Polsce ludzi z wyższym wykształceniem jest całkiem sporo i coraz więcej. Taka informacja, że prawie połowa pracowników może się pochwalić dyplomem wyższej uczelni, medialnie prezentuje się świetnie. Tylko czy magister po KUL-u rzeczywiście poradzi sobie lepiej, niż gruntownie i rzetelnie przeszkolony pracownik, nawet bez tytułów naukowych? Organizatorzy call center idą na maksymalną łatwiznę, bo wyrwanie bezrobotnych w Kaliszu jest ciągle wyraźnie tańsze, niż przygotowanie fachowców do kontaktów z klientami. A potem my - klienci - musimy się bujać z tym bałaganem i ćwiczyć asertywność przy każdym kontakcie z CC. Nie tylko w Multimedia. Z drugiej strony - chcieliśmy mieć taniej, no to mamy :)

  • 0

    10. ~  2008-11-23 18:27:27  host: host-89-228-213-183.kalisz.mm.pl

    Widzę, że ciekawy temnat się rozwinął...o ile się nie mylę to w dzisiejszych czasach liczy się pieniądz i szczerze mówiąc gdybyście wiedzieli ile taki konsultant może zarobić to by Wam się głupio zrobiło. I to wcale nie jest praca dla starszych pań czy "wyrywanych" bezrobotnych, bo zapewniam, że tacy by nie znaleźli pracy w CC. A szczerze mówiąc wśród pracowników CC są naprawdę wykwalifikowani i odpowiednio przeszkoleni konsultanci-nie jeden szkoleń nie przetrwał i zrezygnował. Więc jeśli się komuś wydaje, że to praca głupiego, gdzie zatrudnienie może znaleźć każdy ot tak na zawołanie, to jest w ogromnym błędzie. Poza tym firma docenia swoich pracowników i dba o nich, warunki pracy są moim zdaniem jak najbardziej odpowiednie, co więcej wielu konsultantów naprawdę lubi swoją pracę. A co do usług-jeśli komuś się nie podobają warunki finansowe to nie musi z nich korzystać-wybór jest prosty. Ja korzystam z usług MM i jestem zadowolona-nie zdarzyło się jeszcze, żeby były jakieś poważne problemy i takich osób jak ja jest ogrom. Są oczywiście pewne sytuacje niezbyt korzystne dla klienta-czasem niezależne od firmy a czasem niestety zależne, ale wtedy ma on pełne prawo domagać się zadośćuczynienia z tego powodu. Ja mam poważne zastrzeżenia co do innych firm, uważam też, że oferta cenowa MMP w stosunku do innych wcale nie jest gorsza. Ale każdy oczywiście ma prawo do własnego zdania:)

  • 0

    11. ~pracownik cc  2008-11-25 08:03:12  host: cc.azsoft.pl

    Zarobić w call center?:) ahaa

  • 0

    12. ~  2009-08-15 09:53:13  host: 78.133.225.226

    owszem zgadzam sie idzie zarobić jak na pół etatu zarobki 2000zł na ręke mnie zadowalają i nie narzekam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-79-109.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.