DAJ CYNK

Multimedia Polska ma już 400 tys. Internautów

LuiN

Wydarzenia

Spółka Multimedia Polska ma już 400 tysięcy abonentów korzystających z szerokopasmowego Internetu. Tym samym firma umocniła pozycję drugiego dostawcy Internetu wśród operatorów kablowych oraz jest jednym z trzech największych alternatywnych (do TP) dostawców Internetu stacjonarnego w kraju.

Spółka Multimedia Polska ma już 400 tysięcy abonentów korzystających z szerokopasmowego Internetu. Tym samym firma umocniła pozycję drugiego dostawcy Internetu wśród operatorów kablowych oraz jest jednym z trzech największych alternatywnych (do TP) dostawców Internetu stacjonarnego w kraju.

Abonenci Multimediów najczęściej wybierają prędkości 2 Mb/s (38%) i 6 Mb/s (30%). Oba produkty stanowią już ponad 60% sprzedaży. W ostatnim czasie spółka obserwuje także znaczny wzrost liczby sprzedanego dostępu do Internetu o prędkościach 12 Mb/s oraz 20 Mb/s. Pod koniec 2011 r. obie prędkości stanowiły już ponad 25% wszystkich sprzedawanych prędkości od 512 Kb/s do 120 Mb/s włącznie.

Coraz więcej klientów decyduje się na zakup pełnego pakietu usług Multimedia Polska. Obecnie spółka ma ponad 100 tys. klientów korzystających z Triple Play (potrójna usługa: telewizja, Internet, telefon). W pakiecie Double Play (dwie wybrane usługi), z którego korzysta 242,5 tys. abonentów dominuje właśnie Internet, który wchodzi w skład około 211,7 tys. takich pakietów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Multimedia Polska