Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości muff rozwija pakiet usług "mała firma"

muff rozwija pakiet usług "mała firma"

sirmark 26 Lutego 2014 22:53

3 1

Firma Eoon należąca do grupy telekomunikacyjnej LoVo wprowadza nową telefonię internetową dla mikro- i małych przedsiębiorstw.

Nowy pakiet usług telefonicznych wpisuje się w potrzeby niewielkich firm, zwłaszcza tych rozpoczynających działalność gospodarczą, a także małych organizacji, których potrzeby telekomunikacyjne ograniczają się do kilku numerów telefonicznych. Wśród usług znaleźć można opcje takie jak: nagrywanie rozmów, poczta głosowa przesyłana na adres e-mail, e-fax, infolinia czy 4 linie telefoniczne z automatyczną sekretarką.

Opcja elektronicznego faxu umożliwia przesyłanie umów czy faktur bezpośrednio na pocztę e-mail, dzięki czemu można wyeliminować koszty związane z zakupem urządzenia oraz archiwizowania dokumentów. W dobie gdy ustne ustalenia mogą mieć status umów pisemnych, warto także zwrócić uwagę na usługę nagrywania połączeń, która pozwala w każdej chwili wrócić do szczegółów przeprowadzonej rozmowy. Dodatkowo specjalnie dla małych firm muff udostępnił numerację 801, która umożliwia ich klientom wykonywanie bezpłatnych połączeń telefonicznych.




Użytkownicy muff "mała firma" mogą korzystać z telefonu na własnym komputerze (aplikacja Win/MacOS), za pośrednictwem aplikacji na telefonie komórkowym i tablecie oraz z urządzenia stacjonarnego (Gigaset). Do dyspozycji są 4 numery telefoniczne, które przedsiębiorca może rozdysponować np. na obsługę klientów, przyjmowanie reklamacji, dostęp do księgowości czy faxu.

muff mala firma

Zobacz: muff - cennik usług

Źródło tekstu: Eoon, wł     

Dodaj do:

Tagi: muff

w sumie: 10
  • 0

    1. ~Templariusz  2014-02-27 07:59:16  host: staticline23090.toya.net.pl

    Nikt nie komentuje, bo pewnie nikt się nie zna :P Super oferta :)

  • 0

    2. ~bfd  2014-02-27 08:41:03  host: user-94-254-132-163.play-internet.pl

    A co w pakietach?

  • 0

    3. ~  2014-02-27 09:33:42  host: user-46-113-7-103.play-internet.pl

    co ma numeracja "801" do bezpłatności? Obecnie, szczególnie dla klientów sieci komórkowych, dzwonienie na infolinię 801 jest jedną z najgorszych opcji - takie połączenia kosztują przynajmniej tyle samo, co z numerem stacjonarnym, a czasem drożej (np. w Play 0,61zł/min - taktowanie co 60sek.), nie są rozliczane w ramach nielimitowanych połączeń, pakietów minut, itp. Posiadając firmę, 100 razy bym się zastanowił, czy nie lepiej kupić tzw. "złoty numer" z normalnej puli stacjonarnej/komórkowej zamiast "pseudoulgowego" 801...

  • 0

    4. ~Adam M  2014-02-27 10:35:01  host: www2.euron.pl

    Trochę się dziwię tej firmie bo popyt na takie usługi niestety systematycznie maleje. Jeden z największych polskich dostawców ma teraz 40% tego co miał jeszcze 3 lata temu i to nie dlatego że klienci przeszli do konkurencji - po prostu wolą telefonię mobilna której ceny zbliżyły się do VOiP.

  • 0

    5. ~K  2014-02-27 12:00:18  host: host31-42-29-169.tvkdiana.pl

    Nie polecam. Korzystałem testowo, rwanie rozmowy gdzie przy tym samym łączu przy innych operatorach rozmowa szła bez problemów przy kodekach HD. Druga sprawa - dziwna polityka cenowa za połączenia do innych operatorów typu Virgin mobile - stawka podwójna gdzie do Playa normalna

  • 0

    6. ~  2014-02-27 12:20:39  host: user-46-113-7-103.play-internet.pl

    @5: Wydaje mi się, że połączenie do Virgin Mobile powinno być taryfikowane jak do Play, skoro VM działa na infrastrukturze P4, a "sprawdzarki" (stronki typu "jaka sieć" oraz aplikacje na stronach T-Mobile, Orange) rozpoznają numery VM jako Play.

  • 0

    7. ~Calm7  2014-02-27 12:25:50  host: n08-07-03.opera-mini.net

    6). Zabawnie mi się to czyta: "na infrastrukturze pleja" :-D * PS. A numery nju, heyah - jak są kwalifikowane..?

  • 0

    8.  2014-02-27 13:17:17

    W cenniku wyszczególnieni sa konkretni oparatorzy. Do Orange, Play, Plus, Polsat, T-Mobile jest 15gr./min., a do pozostałych 30gr./min. i wszystko w temacie.

  • 0

    9. ~trentino  2014-02-27 19:25:38  host: tdwnet165-42.tecnotn.net

    Cała ta firma to.... wystarczy poszukac w necie jak im urzędy w Lublinie wypowiadaly umowy bo nie byli w stanie zagwarantowac jakości. Tylko wtedy to jeszcze była telekomunikacja bliżej

  • 0

    10. ~  2014-02-27 19:47:06  host: user-46-113-7-103.play-internet.pl

    @7: Nju mobile jest usługą świadczoną przez Orange Polska S.A., a Heyah przez T-Mobile Polska S.A. natomiast operatorem Virgin Mobile jest spółka Virgin Mobile Polska sp. z o.o. a Play jest tutaj tylko partnerem infrastrukturalnym, udostępniającym (oficjalnie wraz z Orange) "nadajniki" i najprawdopodobniej system billingowy też jest obsługiwany przez P4. Ale m.in. sprzedażą, marketingiem, czy obsługą klienta zajmuje się VM, a nie Play (inaczej niż np. w RedBull Mobile).

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-189-167.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.