Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości mPay podpisał umowę z TK Telekom

mPay podpisał umowę z TK Telekom

sirmark 8 Grudnia 2012 02:50

0 0
4. grudnia mPay podpisał umowę z TK Telekom na obsługę płatności telefonem komórkowym za bilety kolejowe przewoźników, które obsługuje TK Telekom w aplikacji Systemu Informacyjnego Obsługi Transportu Kolejowego (SITKol).

Dzięki uruchomieniu współpracy z TK Telekom użytkownicy mPay będą mogli zaplanować swoją podróż pociągiem i dokonać opłaty za przejazd bezpośrednio z poziomu telefonu komórkowego. Rozszerzenie oferty o bilety kolejowe pozwala użytkownikom mPay uniknąć kolejek i konieczności regulowania opłat za pomocą gotówki.

Komercyjne uruchomienie usługi planowane jest na początek 2013 roku.


Źródło tekstu: mPay     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 1

    1. ~joooo  2012-12-08 04:29:18  host: 5e0c3538.bb.sky.com

    Brak stania w kolejce yupi

  • -1

    2. ~  2012-12-08 06:35:46  host: 77-253-157-72.adsl.inetia.pl

    @1 - kasowanie 2 zł za konto, jeżeli w danym miesiącu zapomnisz go użyć, dalej jupi?

  • 1

    3. ~  2012-12-08 07:39:35  host: v04-07.opera-mini.net

    *2, wystarczy podpiac karte i nic nie placisz. Wiadomo, ze lepiej gdyby wszystko bylo za darmo ale nie odpowiadaja ci nowe warunki to mozesz zlozyc wypowiedzenie. Dla mnie wygodniejsze bylo podpiecie karty

  • 0

    4. ~  2012-12-08 13:53:29  host: gw4.sbmec.pl

    @3 - Podepniesz kartę a w serwisie mPay komunikat: "Brak zweryfikowanych kart". Pomimo tego, że wszystko zrobione dokładnie tak, jak trzeba. Coś mi się wydaje, że te 2 zł i tak każdy zapłaci!!!

  • 1

    5. ~polo  2012-12-08 15:17:00  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    no tak najlepiej gdyby wszystko było za darmo.

  • 0

    6.  2012-12-08 19:39:05

    TK Telekom to są te pociągi PKP ? czy które?

  • -1

    7. ~  2012-12-08 22:38:05  host: 159-205-74-144.adsl.inetia.pl

    @4 - ta, jasne, podepnie się kartę i problem zniknie... Do kolejnej zmiany cennika, aż znów sobie coś wymyślą. Po prostu im nie ufam i czuję się zniesmaczony tym, że informację o tej zmianie musiałem znaleźć na Telepolis, a mPay się ze mną nie skontaktował. No, chyba, że ty dzień zaczynasz od sprawdzenia ich strony, wtedy nie mam pytań :-).

  • 1

    8. ~  2012-12-09 05:46:00  host: v38-07.opera-mini.net

    7, rozsylali info smsem o zmianie regulaminu. tez nie wiem co wymysla w przyszlosci ale nie ma obowiazku korzystac z ich uslug. Albo podpinasz karte albo rezygnujesz. Obie czynnosci zajmuja chwile czasu

  • -2

    9. ~  2012-12-09 13:22:54  host: 81-219-204-170.adsl.inetia.pl

    @8 - hah, chwila czasu, weź nie kłam. Tak jakby można się było od nich uwolnić łatwo... Konto założyć można banalnie prosto, ale żeby zxrezygnować z usługi "najprostszy" sposób to NAPISANIE rezygnacji, WYDRUKOWANIE rezygnacji, PODPISANIE rezygnacji, ZESKANOWANIE rezygnacji, WYSŁANIE MAILEM rezygnacji. istotnie, bardzo łatwe i bezproblemowe :-). Ta firemka jest żenująca, konto powinno dać się zamknać tymi samymi kanałami co było zakładane a ja żadnego SMS nie dostałem tak przy okazji i gdyby nie Telepolis to bym o zmianie nie wiedział.

  • 1

    11.  2012-12-09 14:25:10

    To nie zamykaj - jak nie będziesz miał nic na koncie to tez nie pobiorą. Jest jakieś takie powiedzenie, że przeżywa się jak ktoś coś - to świetnie pasuje do tego bicia piany z mPay. Nie chcesz, nie korzystaj, są tacy, którzy wolą jednak nie sterczeć w kolejkach.

  • 1

    12.  2012-12-09 16:14:05

    Mi zamknęli konto bez żadnych pisemek. Wystarczył email z oświadczeniem, zero skanów.

  • -1

    13.  2012-12-09 16:40:09

    @12 - znaczy to tylko tyle, że nie respektują własnego regulaminu. Ba, jasno sami podkreślali formę podpisany dokument w formie listu tradycyjnego/skanu/faksu. Niepoważna firma.

  • 0

    14. ~  2012-12-10 09:35:40  host: v03-15.opera-mini.net

    @9, masz rację, to jest dość skomplikowane i czasochłonne. Największy problem z tych wymienionych przez ciebie, to podpisanie rezygnacji. Nie wiem, jak z tym poradzą sobie osoby chcące zrezygnować. @13, następny. Napisanie i wysłanie rezygnacji jest problematyczne więc fala krytyki. Jak okazuje się, że mozna mailem wysłać, to też źle, bo nie respektują regulaminu. Podpięcie karty też jest problemem, bo nie wiadomo, co wymyślą za rok. Jestem przekonany, że pisze to ta sama osoba, która szuka pożywki żeby wyżalić się na mPay. Nie pasuje, to nie korzystaj i tyle ale dlaczego krytykujesz każde inne rozwiązanie? Firma może nie należy do najpoważniejszych ale ty ze swoimi komentarzami zrobiłeś z siebie totalnie niepoważnego.

  • 0

    15. ~  2012-12-13 19:10:50  host: 77-253-158-147.adsl.inetia.pl

    @14 - te, płatny klakier, prawda jest taka, że mPay nie przemyślał formy skasowania konta i niepotrzebnie piętrzył trudności. Na szczęście dostałem potwierdzenie jego zamknięcia, ale dołączę to przedmówców - takie utrudnienia, brak choćby gotowego formularza, brak możłiwości rezygnacji online, czy kodem przez telefon jest dalece niepoważna... Pełna amatorka.

  • 0

    16. ~  2012-12-13 19:26:28  host: v21-14.opera-mini.net

    @15, te, płatny maruder. Prawda jest taka, że średnio rozgarniety sobie poradzi z zamknięciem konta a życiowy frustrat będzie musiał swoje żale wylewać gdzie tylko sie da. Dobrze, że udało ci się zamknąć konto pomimo twoich obaw, to może w końcu przestaniesz stękać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-74-48.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.