Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości mPay: pierwszy milion zrealizowanych transkacji

mPay: pierwszy milion zrealizowanych transkacji

LuiN 8 Lipca 2011 09:51

0 0

mPay ogłosił, że od momentu uruchomienia serwisu transakcyjnego w 2009 roku, liczba transakcji przekroczyła właśnie 1 mln. Do końca czerwca tego roku w systemie aktywowano ponad 255 tys. kont.

Jednym z ostatnich udogodnień dla użytkowników systemu mPay jest blisko dwukrotne powiększenie liczby sklepów internetowych akceptujących płatności mobilne. Ma to związek z podpisaniem umowy z firmą Dialcom24, właścicielem platformy Przelewy24.pl. Oznacza to zwiększenie zasięgu usług płatności komórką w Internecie o sieć akceptantów Przelewy24.pl, która w tej chwili liczy kilkanaście tysięcy podmiotów wykorzystujących elektroniczne kanały płatnicze.

Na dniach rusza również wspomniana już nowa usługa mPay polegająca na bezpiecznym podłączeniu na stałe karty płatniczej do konta mPay i możliwości wykonywania zasileń portmonetki mPay w dowolnym momencie z poziomu telefonu komórkowego.




Cały proces zasilenia konta z karty płatniczej trwa tylko kilka sekund i polega na wybraniu numeru *145*999#, wpisaniu kwoty oraz podaniu w kolejnym kroku 3-cyfrowego kodu zabezpieczającego CVC2, znajdującego się na odwrocie karty.

Źródło tekstu: mPay     

Dodaj do:
w sumie: 8
  • 0

    1. ~mi  2011-07-08 10:26:16  host: user-46-112-17-47.play-internet.pl

    He he a miało być tak pięknie, płacić i obciążać kartę, a skończyło się na szybszym zasilaniu portmonetki...

  • 0

    2. ~rymi  2011-07-08 10:34:13  host: 213.25.91.90

    ehhhhh :/ Tez mnie zmartwila ta informacja, ze to bedzie tylko szybsze zasilenie portmonetki :-( Tez myslalem, ze bedziesz placic komorka, a obciazy karte kredytowa.

  • 0

    3.  2011-07-08 10:52:04

    Fajnie. Ale mają beznadziejną obsługę klienta - wiecznie odpowiadają "nie da się, radź sobie sam", negatywnie rozpatrują reklamacje problemów niezawinionych przez klienta, itd. Kiedyś im kibicowałem, bo to świetna technologia - ale teraz mam nowego faworyta.

  • 0

    4.  2011-07-08 10:54:54

    Przykład problemu z mPay: nie dało się wyłączyć naliczania za parkowanie (problem z infrastrukturą USSD), i skasowało wielokrotnie więcej niż było trzeba. Odpowiedź mPay? "Nie nasza wina, wina operatora GSM, nienależnie naliczonej należności nie zwrócimy". A poza tym ordynarnie cenzurują nieprzychylne komentarze na Facebooku, chociaż zapewniają że "dzięki krytyce się rozwijają". Żenada!

  • 0

    5. ~orestes  2011-07-08 11:02:03  host: ip128-18.vtelecom.pl

    Niestety specyfika kodów USSD. Uruchamianie usług krótkim kodem u niektórych operatorów to męka. To jak to ma działać dobrze przy płatności.

  • 0

    6.  2011-07-08 11:28:28

    @pduncz potwierdzam. Obsługa klienta na żenującym poziomie, zdarzyło mi się kiedyś, że zgłaszając podobny problem 3 razy w różnych odstępach czasu otrzymywałem 3 wykluczające się odpowiedzi. Dobrze, że nie 4 :-) Ale nadal będę korzystał, bo tylko oni oferują jedną skarbonkę dla kilka numerów oraz jako jedyni obsługują jednocześnie parkowanie i bilety w moim mieście.

  • 0

    7.  2011-07-10 20:50:52

    Generalnie to dość słaby wynik: średnio niecały tysiąc operacji miesięcznie na terenie całego kraju. Do tego w ciągu tych paru lat zlikwidowali możliwość płacenia w fizycznych punktach (w tym najbardziej widowiskowe płatności w automatach do napojów i przekąsek). Ale podstawa: bilety i parkowanie działają całkiem sprawnie i tylko Era/Tmobile nie ma jeszcze obsługi bezpośredniej. Ale w tym tempie to wyjście na zero zajmie im trochę czasu.

  • 0

    8. ~fajter  2011-07-21 23:51:56  host: 194.181.134.246

    jak to wylaczyc ?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-47-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.