DAJ CYNK

Motorola podsumowała 2006 rok

WitekT

Wydarzenia

W 2006 roku Motorola umocniła pozycję w globalnym rynku telefonii komórkowej - do dzisiaj zdobyła ponad 22% udziałów i jest drugim producentem telefonów na świecie, a model RAZR V3 osiągnął wynik sprzedaży przekraczający 50 milionów sztuk - podsumowuje udany dla siebie rok amerykański producent.

W 2006 roku Motorola umocniła pozycję w globalnym rynku telefonii komórkowej - do dzisiaj zdobyła ponad 22% udziałów i jest drugim producentem telefonów na świecie, a model RAZR V3 osiągnął wynik sprzedaży przekraczający 50 milionów sztuk - podsumowuje udany dla siebie rok amerykański producent.

Rok 2006 to także sukcesy na polskim rynku - Motorola sprzedała o 1/3 więcej telefonów niż w 2005 roku, a także została uhonorowana tytułami Superbrand Polska 2006, Studencki produkt roku 2005 oraz Marka Wysokiej Reputacji dla najsilniejszych, najbardziej prestiżowych i zaufanych marek w Polsce.

Prezes Motoroli, Ryszard Łada, otrzymał tytuł Człowieka Rok, przyznawany przez Świat Telekomunikacji. Firma zdobyła także kolejne nagrody za politykę personalną - wyróżnienie Inwestor w Kapitał Ludzki oraz tytuł Firma Równych Szans 2006 dla Centrum Oprogramowania Motoroli w Krakowie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola