Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Motorola "Marką Wysokiej Reputacji"

Motorola "Marką Wysokiej Reputacji"

WitekT 27 Czerwca 2006 18:01

0 0

Motorola została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji - nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006.

O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (an. Corporate Social Responsibility) oraz referencje – gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.

Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację, prędzej czy później przestaje istnieć na rynku. Ranking "PremiumBrand" wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w opinii konsumentów są swego rodzaju "creme de la creme", osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego – powiedział Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.




Otrzymanie przez Motorolę tytułu "Marki Wysokiej Reputacji" bardzo nas cieszy, ponieważ o wyróżnieniu zadecydowali ci, którzy mają najbliższy kontakt z marką – konsumenci. Jesteśmy dumni z tego, że tworzymy firmę, która jest popularna i polecana innym. Świadczy to o umacnianiu naszej pozycji na polskim rynku – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie – marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.

Źródło tekstu: Motorola     

Dodaj do:
w sumie: 7
  • 0

    1. ~MiKO  2006-06-27 18:44:12  host: 82.139.59.155

    Szczere gratulacje. Motorola zawsze potrafiła tworzyć telefony, które zachwycały a następnie były kopiowane przez pozostałych producentów. // mobiKAR.net - mobile KARAOKE

  • 0

    2. ~cytryna  2006-06-27 20:07:52  host: ajq217.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pewnie za baterię hihihi ;)

  • 0

    3. ~  2006-06-27 20:18:09  host: dvd148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1500 osób to trochę mało reprezentatywna grupa jak na kilka milionów osób używających telefony komórkowe. Ciekawe na jakiej zasadzie ich wybierali.

  • 0

    4. ~  2006-06-27 21:33:14  host: dynia.pam.szczecin.pl

    To kolejny z tytułów, które producentom przyznają liczne organizacje. Te organizacje właściwie tylko po to są: żeby przyznać tytuł i zrobić reklamę takiej, czy innej marki. Kto da więcej. Te 1500 osób oczywiście nic nie znaczy, zwłaszcza, że ja mogę w ciągu dwóch dni znaleźć tyle samo ludzi tweirdzących, że nokia 5110 to najlepszy kiedykolwiek wyprodukowany telefon. Trzeba tylko wiedzieć kogo pytać.

  • 0

    5. ~Dina  2006-06-27 21:57:53  host: p10-05.opera-mini.net

    I jeszcze parę złotych zapłacić tym,których się pyta.

  • 0

    6. ~  2006-06-27 22:00:38  host: 82.160.85.253

    fani nokii widzę leczą swoje kompleksy tutaj

  • 0

    7. ~lukasz  2006-06-28 01:19:33  host: apn-100-176.gprsbal.plusgsm.pl

    nie wiem z kąd sie ta reputacja bierze bo znam wiele osób, które mialy doczynienia z ta marka i twierdza, ze to najwiekszy bubel, to, ze motorola walczy z tą opinią i produkuje troche bardziej niezawodne telefony to nie oznacza, ze od razu mają taką świetną opinię

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.