Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Motorola Droid X - działa bez "ubranka"

Motorola Droid X - działa bez "ubranka"

Q! 29 Lipca 2010 13:59

0 0

iphone droid admMotorola po raz kolejny rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest zdyskredytowanie największego rywala - iPhone’a 4 - w związku z jego problemami z zasięgiem. Reklama nosi tytuł działa bez ubranka.

Hasło kampanii reklamowej jest odniesieniem do reakcji Apple na problemy z zasięgiem w iPhonie 4. Otóż firma z Cupertino zaoferowała wszystkim byłym i przyszłym nabywcom tego telefonu bezpłatne ubranko (tzw. bumper), co ma rozwiązywać problemy z zasięgiem. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.




W reklamie Motorola chwali swój smartfon Droid X, że jego czułość jest wzorowa bez względu na to, w jaki sposób użytkownik trzyma urządzenie. Wszystko przez wbudowaną podwójną antenę, która znajduje się zarówno i dołu, jak i na górze obudowy. Oprócz tego w reklamie Motorola wymienia inne zalety swojego produktu.

Warto przypomnieć, że to nie pierwsza kampania Motoroli skierowana przeciwko Apple. Wcześniej ten amerykański pionier telekomunikacji wykupił w magazynie New York Times całostronicową reklamę, w której zachwalał m.in. podwójną konstrukcję anteny, co było oczywistym odniesieniem do problemów iPhone’a 4 z zasięgiem.

Źródło tekstu: phonearena, wł     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 1

    1.  2010-07-29 14:19:40

    Dwie anteny to nie jedna, zapewne lepiej łapie zasięg. ;)

  • 1

    2. ~bender  2010-07-29 14:21:58  host: user-188-33-226-117.play-internet.pl

    Śmieszna jest ta wojna na "zasięg". Apple, zamiast przyznać się do wtopy, usilnie dyskredytuje innych producentów i jeszcze wciska kretyńskie info, że ludzie źle trzymają telefon. Nie dziwię się Motoroli, że odnosi się do tego w taki sposób.

  • 1

    3. ~e  2010-07-29 14:44:35  host: host114.opteris.pl

    2*** wcale nie jest smieszne. Gdyby Apple przyznalo sie do wady, to musialoby wymienic na produkt bez wad, albo zwrocic kase...

  • 0

    4. ~Marketing  2010-07-29 15:53:10  host: apn-95-40-88-205.dynamic.gprs.plus.pl

    1. Apple to leader marketingu, więc podejmuje działania skuteczne, a jednoistkowe ich oceny są mało istotne, 2. Technicznie stare jak świat rozwiązanie (w latach 70-tych standardem były dwie anteny w samochodach klasy najwyższej), widocznie w motoroli jest kilku fachowców z przed lat a nie tylko młodzi ze znajomością obsługi kompa (nawiasem mówiąc studio projektowe pracuje generalnie na "Makach" - czy to nie ironia losu? Pozdrawiam wszystkich

  • 2

    5. ~  2010-07-29 16:05:43  host: 77-254-216-190.adsl.inetia.pl

    Dodajmy że Apple'owi puściły nerwy i zmanipulował filmik w którym rzekomo Motorola X też traci zasięg po uścisku... tyle że już kilka serwisów w tym m.in. Engadget napisał że mimo usilnych prób nie udało im się dokonać tego co Apple przedstawił na filmiku z tą Motorolą!

  • 0

    6. ~r  2010-07-29 16:39:58  host: user-188-33-30-232.play-internet.pl

    #5: pewnie wleźli gdzieś do bunkru albo innej dziury gdzie iP4 już dawno był bez zasięgu i szpanują :)

  • 0

    7.  2010-07-29 17:00:43

    Na Youtube bez problemu można znaleźć filmy prezentujące spadek odbieranego sygnału tej Motoroli. Nerwy to puszczają raczej tym którzy lubią krytykować produkty Apple.

  • -1

    8. ~vbr  2010-07-29 17:04:51  host: 217.116.104.249

    @i-ceum: Ile Steve Ci zapłacił?

  • 0

    9.  2010-07-29 17:08:11

    9. Dwa pięćdziesiąt.

  • 0

    10. ~  2010-07-29 18:47:01  host: 77-254-216-190.adsl.inetia.pl

    Dostał darmową gumkę o wartości 1/10 centa od Apple i jest zadowolony... a te filmiki jeśli jakieś rzeczywiście są to chyba musiały być zrobione w Adobe Premiere przez fanatyków Apple. Tak jak już wspomniałem największe branżowe serwisy napisały że g... prawda. Ale oczywiście fanatykom jaśnie Jobsa tego nie wytłumaczysz.

  • 0

    11.  2010-07-29 20:51:04

    Wszyscy krytykujacy mieli telefon w rece i sprawdzili wlasnorecznie utrate zasiegu... jak jeden maz po prostu! ;)

  • 0

    12.  2010-07-29 20:54:38

    Dostałem darmową nalepkę z logo Apple, a wam to nikt nie zapłacił za te monotonne utyskiwania. A może to ja pod różnymi pseudonimami wstawiałem te "sfałszowane" filmiki? Przejrzyjcie się może w lustrze to zobaczycie jak wygląda fanatyk.

  • 0

    13.  2010-07-30 11:52:14

    drogie Panie, po co się kłócić, jeżeli żadne z Was nie trzymało tych zabawek w dłoniach? dopóki nie będziecie mogli ocenić osobiście działania obydwóch, Wasze wypowiedzi wprowadzają tylko niepotrzebne zamieszanie. pzdr

  • 0

    14. ~Reasonable  2010-07-31 08:57:08  host: ip-89.171.104.226.static.crowley.pl

    Już mówię jak jest. Nie zaprzeczycie, że problem pojawił się akurat przy okazji premiery 4-ki, nikt sobie tego nie wymyślił, więc coś jest na rzeczy. Nic dziwnego, że Apple szuka najróżniejszych sposobów, żeby nie musieć ponosić kosztów usunięcia problemu, nie zmienia to faktu, że to "cacko" ma ewidentną wadę. A Stevowi chodzi tylko o to, żeby zarobić jak najwięcej kasy, nawet robiąc z klientów idiotów. Ci którzy tego nie widzą, niech staną przed lustrem i popukają się w czoło. Tak jest i koniec tematu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.