Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Moto będzie jedyną marką smarfonów Lenovo

Moto będzie jedyną marką smarfonów Lenovo

LuiN 9 Listopada 2016 08:37

5 0
Lenovo postanowił uczynić markę Moto tym, czym jest Galaxy dla Samsunga. Będzie ona głównym brandem producenta.

Po przejęciu Motoroli, firma Lenovo przez długi czas sprzedawała równolegle urządzenia z własnym brandem i sygnowane marką Moto. Ostatecznie druga z marek okazała się silniejsza - w samym tylko III kwartale uzyskując o 40% większą sprzedaż.

I chociaż Lenovo nie zamierza w żaden sposób ukrywać, że jest producentem Moto Z czy Moto M, to jednak cały marketing związany ze sprzedażą telefonów skupi na marce Moto.


Źródło tekstu: campaignasia, wł     

Dodaj do:

Tagi: motorola | lenovo | moto

w sumie: 5
  • 0

    1. ~  2016-11-09 09:04:24  host: 79-68-57-173.dynamic.dsl.as9105.com

    Niech dadza Moto G5 z 5" wyswietlaczem, a nie te patelnie.

  • 0

    2. ~rrrr  2016-11-09 11:32:39  host: host-89-230-176-59.dynamic.mm.pl

    Nokia, IBM, Motorola, Jaguar, Volvo... wszystkie porządne firmy, które dbały o klienta upadają albo są wykupywane przez pomioty mające klientów w głębokiej d..ie. Nie zapewniające serwisu swojego badziewia nawet na miernym poziomie. Opłaca się robić byle jak - paranoja.

  • 0

    3. ~Adam X  2016-11-09 11:50:51  host: h4-52.net.euron.pl

    @2 - Lenovo akurat się stara i całkiem im to wychodzi.

  • 0

    4.  2016-11-09 11:54:43

    2 przecież producenci sami sobie ten grób wykopali, kto im kazał przenosić produkcję do Chin czy Indii?

  • 0

    5. ~`•´~  2016-11-09 12:00:57  host: 8.37.225.43

    4).
    i kto, i co.
    Zarząd & kasa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-92-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.