Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Monitorowanie ekipy Plusa podczas Półmaratonu Warszawskiego

Monitorowanie ekipy Plusa podczas Półmaratonu Warszawskiego

sirmark 29 Marca 2014 03:18

7 3

Startujący 30 marca w Półmaratonie Warszawskim wybrani pracownicy Plusa, zostaną wyposażeni w urządzenia GPS. Trasę ich biegu będzie można śledzić poprzez aplikację na urządzeniach mobilnych i poprzez stronę internetową.




Wyposażając wybrane osoby w urządzenie GPS (wielkości karty kredytowej ATINA GPS Personal), operator chce zaprezentować lokalizację personalną w zastosowaniu fitness, a także możliwości poprawy bezpieczeństwa zawodników.


Postępy biegaczy można będzie śledzić zarówno przez przeglądarkę internetową, jak i aplikację mobilną Combo Client Mobile, która dostępna jest na smartfony z systemami Android, iOS i Windows Phone.


Aby uzyskać dostęp do informacji o zawodnikach, wystarczy zalogować się w aplikacji lub na stronie www.m.monitoring.pl podając login: polmaraton i hasło: plus

Źródło tekstu: Plus, wł     

Dodaj do:

Tagi: lokalizacja | plus

w sumie: 11
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~Red  2014-03-29 08:30:43  host: staticline-31-182-69-34.toya.net.pl

    I tak ze zwyskłego półmaratonu robi się korpo wyścig szczurów z GPS na plecach :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    2. ~  2014-03-29 09:48:07  host: public-gprs372320.centertel.pl

    @1 zluzuj majty chłopie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    4. ~  2014-03-29 10:14:37  host: public-gprs372320.centertel.pl

    @3 skąd wiesz, że sami nie chcieli? Byłeś przy tym?

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    5. ~  2014-03-29 10:22:07  host: user-94-254-144-128.play-internet.pl

    To ja już wolę pośledzić sobie samoloty na flightradar24.com.

  • Ten komentarz został ukryty.

    4

    6. ~Dupelek  2014-03-29 12:09:26  host: n06-04-06.opera-mini.net

    Co by nie podać do wiadomości w Telepolisie, zawsze znajdują się czarne owce!!! co im przeszkadza i krytykują!!!!!....

  • Ten komentarz został ukryty.

    5

    7.  2014-03-29 12:54:58

    @3. co ty za bzdury wypisujesz. Sporo ludzi w firmach biega i nikt ich do tego nie zmusza. Niektórzy mogą sie pochwalić naprawdę niezłymi wynikami.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    9. ~  2014-03-30 10:05:29  host: apn-31-2-43-92.dynamic.gprs.plus.pl

    @6, Twoje twierdzenie jest tendencyjne. "Czarna owca" ma wyraźnie pejoratywny wydźwięk jeśli chodzi o określenie członka jakiejś grupy. Tymczasem tutaj każdemu wolno wyrazić swoją opinię.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~Dupelek  2014-03-30 13:31:08  host: n16-02-02.opera-mini.net

    Każde wyrażanie się publiczne musi uwzględniać resztę społeczności czy nie będzie ono sprzeczne i szkodliwe dla innych.W swoim domu to nawet możesz bluznic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~Dupelek  2014-03-30 20:09:22  host: n11-09-04.opera-mini.net

    @11 Oczywiście że tak . Tylko to robić trzeba grzecznie. Jak kupujący nie zna się na sprzecie to mu należy dopomóc, a nie przypisywać mu nazwy .......
    :-):-):-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13.  2014-04-30 19:22:58

    To już wolę do starego, poczciwego Gothica zasiąść i pomordować jakieś potworki. :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~Safari  2014-04-30 19:25:51  host: plus-96-193.polkomtel.com.pl

    Nie no, wygląda to na fascynujące zajęcie :P

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-54-252.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.