W sieci pojawiły się pierwsze informacje na temat kolejnych telefonów produkowanych z szyldem firm więcej mających wspólnego z modą, aniżeli z telefonią komórkową.
Po spektakularnej LG Prada i wciąż bardzo rzadkim telefonie Samsung Armani (SGH-P520), czas na kolejne "modne" firmy. Tym razem współpracy z producentami telefonów szukają Dior i Swarovski.
Analitycy witają kolejne domy mody z otwartymi rękami. Odkąd posiadanie telefonu stało się rzeczą oczywistą, osoby dbające o styl zaczęły tenże traktować jako element ubioru. A kto lepiej dopasuje telefon do ubioru, jeśli nie projektanci mody?
Tradycyjne marki odpychają nabywców, z kolei magnesem staje się każde ekskluzywne logo. Dominacja Nokii i ryzyko jej masowości zniechęcają osoby szukające luksusu, podobnie dzieje się z innymi dużymi producentami. Czyżby w przyszłości, wielcy producenci GSM, mieli być zmuszeni do produkcji produktów "no name", gotowych do przyczepienia "modnej" plakietki?
Źródło tekstu: wł