Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości moBlog nagrodzony

moBlog nagrodzony

WitekT 27 Czerwca 2006 10:29

0 0

21. czerwca, podczas uroczystej gali wręczenia nagród Golden Arrow, projekt firmy Nokia - platforma internetowa moBlog.pl, otrzymała główną nagrodę w kategorii Internet - Serwis internetowy. Nagrodę wręczono twórcy moBloga - agencji interaktywnej K2 Internet.

MoBlog.pl to prawdziwy fenomen na polskim rynku. Jego użytkownicy stale zaskakują nas swoją kreatywnością i niebanalnymi pomysłami. Ta nowa, atrakcyjna forma komunikacji doskonale wpisuje się w misję naszej firmy. Nokia ceni interaktywność, innowacyjność w komunikacji ludzi. To ogromne wyróżnienie jest dla nas świadectwem, że działania związane z technologią mobilną są coraz bardziej popularne i znakomicie odbierane zarówno przez użytkowników jak i środowisko marketingowe - mówi Katarzyna Kluk, dyrektor marketingu w Nokia Poland.

MoBlog.pl to inicjatywa firmy Nokia Poland, której partnerem jest MTV. Już od ponad roku strona www.moblog.pl cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem użytkowników telefonów komórkowych. Wśród założycieli moblogów znajdują się zarówno znani artyści: zespól Sistars, czy Sidney Polak, jak i osoby, które pragną podzielić się z innymi radościami i smutkami swojego dnia codziennego. Do tworzenia moBloga nie potrzeba ani specjalnego talentu pisarskiego, ani ciągłego przesiadywania przed komputerem – dzięki telefonom komórkowym zdjęcie można pstryknąć i przesłać MMS-em na swojego moBloga z każdego miejsca i o każdej porze.




Na stronie moBlog.pl zarejestrowano aż 44,5 tys. moBlogów, na które użytkownicy przesłali już łącznie ponad 180 tys. MMS-ów. Na stronie pojawia się dziennie średnio 500 nowych zdjęć z opisami, w sumie w serwisie zostawiono około 120 tys. komentarzy. Powyższe dane sprawiają, że ten pierwszy serwis moBlogowy w Polsce jest jednocześnie największą tego typu inicjatywą w kraju i jedną z większych na całym świecie.

Przygotowanie moBlog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę "Nokia Connecting People" – wyjaśnia Łukasz Lewandowski, dyrektor kreatywny odpowiedzialny za projekt moBlog.pl w agencji K2.

Golden Arrow to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketing services. Powstał po połączeniu dwóch innych imprez: Boomerang i Złota Strzała. Prace nadesłane na Golden Arrow były oceniane w 20 kategoriach przez jury składające się z 15 osób – przedstawicieli marketerów i agencji marketing services. Organizatorami konkursu są: Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i VFP Communication (wydawca Media & Marketing Polska).

Źródło tekstu: Nokia     

Dodaj do:
w sumie: 3
  • 0

    1. ~  2006-06-27 10:41:40  host: external.ciech.waw.pl

    Ooo Nokia! A gdzie Kuba? ;-P

  • 0

    2. ~  2006-06-27 11:01:07  host: external.ciech.waw.pl

    Znaczy się gdzie Konrad?

  • 0

    3. ~fat  2006-06-27 11:01:52  host: abry111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hahaha :) no to zapraszam: fatso.moblog.pl

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-186-7.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.