Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mobilny trójwymiar

Mobilny trójwymiar

sirmark 12 Października 2006 10:02

0 0

Firma Neovision opatentowała technologię o nazwię iFusion, umożliwiającą oglądanie filmów w trójwymiarze na przenośnych odtwarzaczach multimedialnych. Nowe rozwiązanie nie wymaga od użytkownika konieczności zakładania specjalnych okularów, instalowania dodatkowego oprogramowania czy nawet użycia kilku projektorów.

iFusion to nakładka na ekran przenośnych odtwarzaczy multimedialnych, która sprawia wrażenie trójwymiarowości wyświetlanego obrazu. Jak zapewnia producent, nie zmniejsza to jakości odtwarzania, ponieważ wszystkie detale są dobrze widoczne.




Firma Neovision planuje opracowanie nakładki iFusion dla innych urządzeń przenośnych, w tym telefonów komórkowych oraz urządzeń PDA do nawigacji GPS, typu MIO. Pojawiły się również pogłoski, że nowa technologia będzie także wykorzystana na większych powierzchniach, takich jak ekrany telewizyjne.

Nietypowe rozwiązanie będzie można kupić na dwa sposoby - jako osobny produkt lub w zestawie z konkretnym modelem PMP. Produkt firmy Neovision pojawi się na rynku końcem tego roku w cenie 50 USD.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2006-10-12 15:19:45  host: ekj118.internetdsl.tpnet.pl

    Super, podoba mi się!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.