DAJ CYNK

Mobilking ma prawie 100 tys. klientów

WitekT

Wydarzenia

Mobilking w sierpniu przekroczy liczbę 100 tys. klientów, a do końca roku chce ich mieć 200 tys. W tej chwili jest ich 85 tys. 100-tysięczny klient dostanie w prezencie wycieczkę na stadion Camp Nou w Barcelonie.

Mobilking w sierpniu przekroczy liczbę 100 tys. klientów, a do końca roku chce ich mieć 200 tys. W tej chwili jest ich 85 tys. 100-tysięczny klient dostanie w prezencie wycieczkę na stadion Camp Nou w Barcelonie.

Obecnie notujemy około tysiąca aktywacji dziennie, ale mamy sezon ogórkowy. Liczymy, że już w drugiej połowie sierpnia odczujemy przyśpieszenie sprzedaży związane z końcem wakacji - powiedział szef Mobilkinga Tomasz Rudnicki.

Przez liczbę klientów Mobilking rozumie liczbę aktywowanych kart SIM. Spółka praktycznie nie notuje jeszcze odejść, bo działa na rynku od pięciu miesięcy, tymczasem korzystając z niedoładowanej karty przez 6 miesięcy można przyjmować połączenia przychodzące.

Obecnie startery Mobilkinga są dostępne w 35 tys. punktów sprzedaży (m.in. w sklepach Żabka i salonach prasowych sieci Kolporter). Ich liczba ma być stopniowo zwiększana. Doładowania są dostępne w 50 tys. punktów, do końca sierpnia ta liczba ma zwiększyć się do 60 tys.

Mobilking jest m.in. sponsorem tytularnym Speedway Ekstraligi. Wczoraj CenterNet poinformował, że również podpisał umowę sponsorską z ligą żużlową.

Jeśli tak jest, to mamy do czynienia z konfliktem interesów - powiedział Rudnicki. Według niego, taka decyzja zaszkodzi wiarygodności Ekstraligi w oczach sponsorów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: ISB