Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości moBILET pozostanie jednak bezpłatny

moBILET pozostanie jednak bezpłatny

sirmark 27 Lutego 2014 17:49

6 2

moBILET poinformował, że przygotowywane zmiany regulaminu i wprowadzenie drobnej opłaty miesięcznej zostają wstrzymane. W zamian firma ma inne pomysły na uzyskanie przychodu.

Zobacz: moBILET: nowy regulamin i opłata

Informacja o wprowadzeniu opłat zaskoczyła nie tylko użytkowników, ale także niektórych partnerów, oferujących bilety przez system moBILET-u. Z zamieszania korzystała także konkurencja.




Z dużą uwagą analizujemy spostrzeżenia i konstruktywne pomysły naszych Użytkowników. Bardzo ważne są też dla nas opinie płynące z urzędów i innych instytucji miejskich. Dlatego zdecydowaliśmy, że moBILET pozostanie bezpłatny. Konieczne będzie jednak przygotowane nowej wersji aplikacji, w której będą mogły pojawiać się reklamy. Wielu Użytkowników moBILET deklaruje, że taka forma "opłaty" jest dla nich najdogodniejsza - dlatego przygotowana zostanie taka możliwość. - napisano w komunikacie.

Użytkownicy, którzy reklam oglądać nie chcą będą mogli pobrać aplikację bez reklam. Użytkowanie takiej wersji programu będzie się wiązało z wnoszeniem drobnej opłaty miesięcznej. Zmiana regulaminu przesunięta została na 1 czerwca. Do tego czasu zostaną przygotowane i wdrożone zmiany, które pozwolą korzystać z aplikacji bezpłatnie, tak jak obecnie.

Źródło tekstu: moBILET, wł     

Dodaj do:

Tagi: mobilet

w sumie: 25
  • 1

    6. ~  2014-02-27 18:39:17  host: 81.219.84.18

    A ja już konto usunąłem :)

  • 0

    7.  2014-02-27 18:51:58

    przez może chwilę z tego korzystałam , zaraz na samym początku, i bodajże dwa bilety wykupiłam, o ile dobrze pamiętam , na tą chwile w ogóle zapomniałam że to miałam!:)

  • -1

    8. ~Jadar  2014-02-27 19:17:04  host: bse231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Konto już zlikwidowane. Zawsze to lepiej mieć w telefonie jedną (a nie dwie) aplikację do konkretnej usługi, tak więc zostaję przy skycash :-)

  • -1

    9. ~  2014-02-27 19:20:24  host: 142-152-255-130.dynamic.t-mont.net.pl

    ja też usunąłem konto w systemie, od razu, o jakich wypowiedzeniach wy mówicie?

  • 0

    10. ~Msta  2014-02-27 20:17:59  host: 185-15-83-124.ksi-system.net

    Jakie 100000? Używających i korzystajacych faktycznie jest maksymalnie 10000..

  • 0

    11. ~  2014-02-27 20:35:05  host: 77-254-86-205.adsl.inetia.pl

    Callpay lepsze

  • 0

    12.  2014-02-27 20:44:26

    Przy intensywnym korzystaniu z usługi moBilet parę groszy w tą czy tamtą przy obecnych cenach biletów w moim mieście dużej różnicy nie robi.

  • 0

    14.  2014-02-27 21:24:57

    ja już skasowałem 2 konta, zdarłem z szyby "parkuję z mobilet", przylepiłem parkuję mobiparking-skucash, no to nie będę wracał do gorszego.

  • 0

    15. ~  2014-02-27 22:07:41  host: cpc10-finc13-2-0-cust830.4-2.cable.virginm.net

    przecież to bez sensu,ktoś kupuje bilety placąc za nie a tu dodatkowo oplata za możliwość kupienia. To tak jakby ktoś chciał dopłaty za wydanie paragonu...

  • 0

    16. ~bbq_pl  2014-02-27 22:44:54  host: afsx78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    za późno, konto już usunięte :P

  • 0

    17. ~NG  2014-02-28 00:20:51  host: 89-79-8-235.dynamic.chello.pl

    Olaboga, haha, grubo. Masowa kasacja kont chyba przemówiła im do rozumu. ;)

  • 0

    18.  2014-02-28 08:15:09

    teraz to niech się ugryzą w zadki... ja również zdążyłem już usunąć konto

  • 0

    19. ~Prawda  2014-02-28 08:28:01  host: 89-67-188-122.dynamic.chello.pl

    Ale niesmak pozostał. Nie wiem czy będę zakładał konto drugi raz. Ale muszę Wam powiedzieć , że napisałem do nich wyrażając swoje niezadowolenie i odpisali , ale weszli w polemikę, dając mi do zrozumienia, że to była jedyna i słuszna decyzja. Słuszna na tydzień :-)

  • 0

    20. ~Prawda  2014-02-28 10:44:28  host: 89-67-188-122.dynamic.chello.pl

    KPINA, zapytali mnie godzinę temu czy może odwołam rezygnację ? Odpisałem ,że ja zdania nie zmieniam jak oni co tydzień i rezygnuje ! Co odpisali : Szanowni Państwo, w związku z ogromnym zainteresowaniem zmian regulacji moBILET informujemy, że czas odpowiedzi może ulec wydłużeniu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

  • 0

    21. ~  2014-02-28 11:07:12  host: proxy48.messagelabs.net

    20: usuń konto w systemie, nic nie musisz wypowiadać.

  • 0

    22. ~  2014-02-28 11:13:19  host: proxy48.messagelabs.net

    lepiej zrezygnować z tak chwiejnej firmy, przed wprowadzeniem opłat, powstrzymuje ich tylko masowa rezygnacja, za miesiac znów zmieniaz danie i wprowadza opłate tym raze wyższą i co wtedy? Ciekawe jestem czy jakby ktoś nei zauwazył tego maila, to czy by mu naliczali dług? potem windykacja? żenujące reguły, żenująca firma

  • 0

    23. ~  2014-02-28 11:17:27  host: proxy48.messagelabs.net

    a jeszcze, usuwają konta głównie ci co korzystali z tego kiedyś tam, dlatego tak ich to zabolało, ci bardziej świadomi, pewnie wielu w ogóle nie korzysta i maili takich nawet nei czyta lub laduja w spamie

  • 0

    24.  2014-02-28 12:59:01

    Dobrze że zostają bezpłatni... szkoda, że takie zamieszanie zrobili..

  • 0

    25. ~  2014-02-28 17:52:10  host: 142-152-255-130.dynamic.t-mont.net.pl

    właśnie dostałem maila od SkyCash o rozszerzeniu strefa płatnego parkowania w Krakowie. Tytuł e-maila: SkyCash za darmo i bez reklam, ciekawe do kogo piją;)

  • 0

    26.  2014-03-01 16:33:11

    fajnie ze zostaja SkyCash to kretacze i zlodzieje - daleko od nich

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-112-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet