Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości moBILET: nowy regulamin i opłata

moBILET: nowy regulamin i opłata

sirmark 20 Lutego 2014 12:06

3 7
Od 1 marca moBILET, oferujący system mobilnych płatności, wprowadza nowy regulamin i opłatę.



Nowe regulacje stanowią aktualizację zasad korzystania z systemu płatności. Wprowadzają także bezzwrotne zasilenie konta dla każdego nowego użytkownika w wysokości 3 zł na zakup pierwszego biletu. Najważniejsza zmiana to wprowadzenie opłaty miesięcznej za utrzymanie konta w wysokości 0,49 zł.

Za korzystanie z moBILET od Użytkowników nie były pobierane nigdy jakiekolwiek opłaty. Jednakże zmieniający się rynek płatności mobilnych stwarza coraz więcej trudności w rozwoju i utrzymaniu jakości naszego produktu. Aby nadal poszerzać zasięg i możliwości systemu moBILET, a także realizować pomysły i uwagi Użytkowników, zdecydowaliśmy się wprowadzić opłatę miesięczną w kwocie 49 groszy. Jesteśmy przekonani, że ta symboliczna kwota nie będzie stanowiła odczuwalnego obciążenia dla naszych Klientów, w zamian za komfort i liczne korzyści w codziennym korzystaniu z moBILET - napisano w komunikacie.

Źródło tekstu: moBILET, wł     

Dodaj do:

Tagi: mobilet

w sumie: 53
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    34.  2014-02-20 15:47:00

    Nie opłaca się po prostu. 50 groszy miesięcznie, podczas gdy w kiosku mogę kupić karnet 10-cio przejazdowy z 10% rabatem. Jeżeli skasuje 10 biletów po 1 zł w ciągu miesiącu, to zapłacę 9 zł zamiast 10,50 zł. koszt transmisji danych pomijam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2014-02-20 15:48:08

    no fajnie. taki news i mobolet juz nie dziala. nie laczy z serwerem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    36.  2014-02-20 15:57:00

    @17 problem w tym, że o ile mogę przełknąć opłatę aktywacyjną jednorazowo to pobieranie abonamentu na tak niszową usługę jest bez sensu. Tym bardziej, że od każdego sprzedanego biletu dostają prowizję. Nie łudźmy się - jak ktoś często jeździ to nie korzysta z takich rozwiązań, bo jest to dla niego nieopłacalne. Jakieś 5gr dodatkowo do biletu można przełknąć. Problem dla nich jest w takich miastach jak Szczecin - tu za zakup biletu u kierowcy nie ma dodatkowej prowizji, nie ma więc ciśnienia na kupowanie przez takie aplikacje, bo oszczędność żadna. Może sprawdza się to w takich miastach, gdzie nie ma automatów w pojazdach bądź kierowcy pobierają prowizje / sprzedają tylko droższe bilety. Dodatkowo w tym tutaj roku w każdym pojeździe mają być automaty (w autobusach na karty prepaid, w tramwajach prepaid + bilon), parkomaty docelowo też mają działać z kartami prepaid, które są wydawane za darmo. W takim wypadku nie ma to większego sensu. Po co płacić za coś co akurat tu gdzie mieszkam jest za darmo?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    37.  2014-02-20 16:00:57

    @17 druga sprawa - czyją winą jest, że działają na tak niszowym rynku? Prędzej czy później wyprą ich takie systemy jak PeoPay itp. bo będą bardziej powszechne. O płatnościach NFC nie wspominając.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    39.  2014-02-20 16:05:11

    @24 podejrzewam, że z odsetek od zgromadzonych pieniędzy na koncie mają więcej niż będą mieć z opłat abonamentowych. Przecież nikt nie ładuje konta u nich za równowartość jednego biletu tylko przynajmniej kilku. I oni spokojnie mogą tymi pieniędzmi obracać. Dodaj do tego jeszcze prowizje (grosze, bo grosze, ale zawsze) - mało? Skoro im się nie spina budżet to trzeba zmienić branże. Takie zagrywki mogą stosować banki, gdzie ludzie są przywiązani kredytami itp. rzeczami, a nie w sytuacji, gdzie ktoś korzysta z aplikacji raz na miesiąc w autobusie nocnym.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    40.  2014-02-20 16:53:38

    Przez wrodzoną grzeczność nie napiszę z kim się na łby pozamieniali. Przy okazji okazało się że mam 1,50 zł saldo na SkyCash. Żegnaj moBilecie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    41. ~Jamessz  2014-02-20 17:00:13  host: apn-77-113-82-238.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie wiem czy pamiętacie jak lata temu TP SA doliczyla 10 mln klientow 1zl do faktury za telefon - kto sie zorientował to mu oddał, a kto nie..... W sumie 10 mln do lyknieci za nic - tak to jest z pobieraniem niskich kwot - zarabia sie na ilości pobrań

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    42.  2014-02-20 17:17:50

    Korzystam dość często.Jednak teraz się pożegnam i wrócę do papierowych biletów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~PZ  2014-02-20 17:51:45  host: public-gprs456131.centertel.pl

    To niech idą w diabły jest call pay.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    45.  2014-02-20 19:13:21

    Sprawa mPay niczego ich nie nauczyła? Ja od razu zlikwidowałem konto. Kupuję taki bilet raz na miesiąc w porywach i nie mam ochoty dodatkowo płacić jakiegoś abonamentu. W prawie każdym autobusie i tramwaju jest automat więc niewiele stracę.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    46.  2014-02-20 19:29:35

    Akurat teraz mPay z kodami USSD jest najwygodniejszy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    3

    47. ~S  2014-02-20 19:44:40  host: public-gprs225017.centertel.pl

    ja sporadycznie korzystam z tej usługi, a jak już chcę to jest problem z zakupem biletu ... Poza tym wersja elektroniczna biletu powinna być tańsza w hurcie, niż papierowa, więc wprowadzenie opłaty wydaje mi się nie do końca uzasadnione

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    48. ~olo  2014-02-20 22:05:06  host: nat195.trans.net.pl

    OMG, nie kompromitujcie się tymi komentarzami, 'mam 1,5zł na koncie, ale teraz żegnaj mobilet', pozbycie się takich klientów to jeden z plusów tej opłaty. Ja używam codziennie, jakoś wysupłam te 49gr, a co, stać mnie. Czemu wersja papierowa ma być droższa? Wersja papierowa pieniędzy jest jakoś tańsza, mimo kosztów obsługi transportu gotówki.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~olo  2014-02-20 22:07:33  host: nat195.trans.net.pl

    SkyCash - opłata za doładowanie 1,9%, opłata za zakup biletu do kina 50gr

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50.  2014-02-20 22:07:53

    Jakbym miał używać tej aplikacji codziennie, kupiłbym bilet sieciowy. To była dla mnie aplikacja awaryjna i teraz po prostu już nie będzie. Bez żalu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~pp  2014-02-21 03:01:38  host: host-80-238-107-62.jmdi.pl

    Korzystałem z biletów przez komórkę (w tym moBILETu) zaraz po ich pojawieniu się na rynku... i zrezygnowałem po pierwszej problematycznej kontroli. Wystarczy trafić na niedouczonego kontrolera i mamy gwarantowaną stratę min. pół dnia na odkręcanie sprawy u przewoźnika. Jeszcze większa rosyjska ruletka jest spowodowana całkowitą odpowiedzialnością pasażera za krótszą lub dłuższą awarię systemu uniemożliwiającą zakup biletu. I za co tu płacić? Ale moja teoria jest inna: być może mają dużą liczbę długo nieaktywnych kont z kilkuzłotowym osadem. Większość użytkowników będzie zbyt leniwa żeby cokolwiek robić (o ile w ogóle dowie się na czas o zmianach), więc tym sposobem przetransferują kasę z depozytów do własnego portfela.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~edek  2014-02-21 19:24:03  host: kr-bart-21-86.t-mont.net.pl

    olo - badz precyzyjny. Doladowanie kosztuje (prowizja 1,9%) tylko przy przelewach ekspresowych. Przy zwykłym przelewie na konto nie ma żadnej prowizji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53.  2014-02-22 12:57:21

    olo, czyli za przeproszeniem albo jesteś kompletnym idiotą, albo mieszkasz na zadrupu, gdzie bilety miesięczne są droższe od 60 jednorazowych (napisałeś, że korzystasz CODZIENNIE, a w końcu podróż odbywa się w dwie strony)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~Badzio  2014-02-23 14:48:16  host: 89-74-19-225.dynamic.chello.pl

    I tu masz całkowitą rację. Większość ludzi nie zorientuje się, a moBILET będzie pobierał opłatę przez następne długie latka. Jak uzbiera się pokaźna sumka to ściągną z biednych - niezorientowanych użytkowników pełną kwotę sądownie (plus opłaty postępowania sądowego). A na dodatek w FAQ na ich stronie nadal widnieje odpowiedź, że usługa jest bezpłatna. SKANDAL!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~123  2014-05-29 19:50:20  host: 5.172.252.95

    Pohejtowalo sobie towarzystwo nq aplikację, która daje zupełnie za darmo fajna funkcjonalność. Przecież każdy rozgarniety szympans wie, że aplikacja jest dla użytkowników korzystających sporadycznie, dla pozostałych są bilety miesięczne. A jak korzystasz sporadycznie, to nie pamiętasz żeby się doładować wcześniej, wiec najczęściej odpalasz skycash prowizje.
    Tymczasem mobilet pozostał jednak zupełnie za darmo, włącznie z przelewami ekspresowymi i wykonywanymi również z telefonu. I tylko tego parkowania w wawie żal, po tym jak urzędników coś zmotywowalo do wprowadzenia monopolu.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-58-37.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.