Zakończenie działalności holenderskiego oddziału nie ma wpływu na Mobile Vikings w Polsce. Nasza społeczność może być spokojna o przyszłość - powiedział Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska. Marka z pewnym przymrużeniem oka podeszła do spekulacji na temat ewentualnej powtórki holenderskiego scenariusza.
Dostaliśmy wiele zapytań od naszych użytkowników odnośnie sytuacji na rynku. Dlatego mówimy: w Polsce wszystko idzie zgodnie z planem. Za kilka tygodni ruszamy z nową kampanią reklamową, a użytkownicy mogą spodziewać się kolejnych niespodzianek. Kondycja firmy jest stabilna, realizujemy swoje działania i nie przejmujemy się pogłoskami - dodaje Grabowski.
Mobile Vikings istnieje na polskim rynku od 4 grudnia 2013 roku. Operator znany jest z oferty telefonii na kartę oraz niestandardowych działań marketingowych.
Zależy nam na budowaniu społeczności wokół marki, dlatego stawiamy na niekonwencjonalne aktywności. Mocno wspieramy organizacje studenckie, czego dowodem jest między innymi współpraca z wrocławskim startupem Zeccer, dzięki której na Politechnice Wrocławskiej została postawiona vikingowa drukarka, na której studenci mogli przez miesiąc, za darmo, drukować swoje notatki.
Źródło tekstu: Mobile Vikings