Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości MNI przejęło Mobilkinga

MNI przejęło Mobilkinga

WitekT 31 Grudnia 2009 10:44

0 0

MNI przejęło wszystkie udziały w Mobilkingu za 1,5 mln zł. Transakcja została zawarta pomimo braku pisemnej zgody PTC, na którą strony czekają już ponad 3 miesiące - i będą czekać nadal.

Sprzedającym udziały jest spółka MoCoHub Technology Development, należąca do jednego z giełdowych udziałowców MNI. W połowie maja nabyła ona udziały w Mobilkingu od czeskiego funduszu inwestycyjnego Penta, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Na początku czerwca MNI informowało, że nabędzie Mobilkinga za 1,5 mln zł przy spełnieniu dwóch warunków - rentowności przedsięwzięcia i posiadania bazy co najmniej 35 tys. klientów. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości. Firma miała pełne dane, bo na zlecenie MoCoHub obsługiwała całą firmę pod względem technicznym za opłatą 20 tys. zł miesięcznie.




Pod koniec sierpnia, według zapewnień przedstawicieli MNI, Mobilking miał stabilną baze około 50 tys. klientów, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Grupa MNI ma szerokie doświadczenia z operatorami wirtualnymi. MNI Mobile działa w oprciu o sieć Centertela jako MVNE (ang. Mobile Virtual Network Enabler), czyli firma ułatwiająca wejście innym podmiotom jako MVNO, głównie zapewniające im potrzebną infrastrukturę techniczną. Na platformie MNI Mobile działają dwie marki własne (SIMfonia i Ezo Mobile) i cztery zewnętrzne (m.in. Snickers Mobile, Crowley TeleMobile i Telepin Mobi).

Źródło tekstu: MNI, wł     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1. ~  2009-12-31 10:47:15  host: bcs192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Doświadczenie może i mają, ale oferty owych operatorów baaardzo słabe i chyba zatrzymały się w czasie gdzieś rok temu.

  • 0

    2.  2009-12-31 11:22:17

    "...Firma miała pełne dane, po na zlecenie..." -jakos tak nie po polskiemu :)

  • 0

    3. ~  2009-12-31 11:24:25  host: ip-94-42-38-9.multimo.pl

    Ciekawe. MNI ma teraz dwie marki MVNO.

  • 0

    4.  2009-12-31 11:24:33

    hettmann: poprawione, dzięki! :-)

  • 0

    5.  2009-12-31 11:33:20

    Zobaczymy,czy przejęcie będzie miało wpływ i w jakim stopniu na ofertę,bo po obniżce do 39gr/min. i zachęcaniu co chwila do doładowania z 50%premią-nic szczególnego się nie dzieje.

  • 0

    6. ~spiro  2009-12-31 11:59:29  host: mx.psat.pl

    a czwarty brand nadal nieznany ;)

  • 0

    7. ~  2009-12-31 12:50:25  host: chello087207247180.chello.pl

    Może coś w końcu ruszy się w MobilKingu. Oferta kiedyś jedna z ciekawszych na rynku i te reklamy w tv a obecnie cisza zupełna. Baza stałych 50tyś. klientów to nie jest zbyt dużo ale widać wystarczy żeby projekt przynosił zyski. Czas odświeżyć ofertę Mobilkinga, bo od wakacji o tym mówią i na tym sie kończy, choć częsty bonus 50% pozwala dzwonić po dość atrakcyjnej stawce "do wszystkich" to jednak podstawowy cennik jest istotny.

  • 0

    8.  2009-12-31 13:24:44

    Przejęcie przez MNI nie wrózy nic dobrego. Mam u nich stacjonarny, DSLAMa 100 m od domu,przedłużając umowe na ADSLa oferują mi 1 Mbit za 75 zl/msc przy umowie na 24msc. Rozbój w biały dzień! Niech mi ktoś tylko powie ze Tepsa to zdzierca .

  • 0

    9. ~  2009-12-31 13:57:57  host: 213-92-154-135.serv-net.pl

    MNI to jedna z firm ktora zajmuje sie dreczeniem smsami reklamowymi i sygnalami. Kilka miesiecy temu dostalem 1 sygnal z nieznanego numeru. Co sie okazalo, numer nalezy do NMI a po drugiej stronie wrozka. Koszt polaczenia kilka zl - byl to 9 cyfrowy numer typu premium.

  • 0

    10. ~jajko  2009-12-31 15:10:32  host: ip51cc3b21.speed.planet.nl

    nie mow ze oddzwaniasz na każdy numer ktory pusci ci sygnal tylko?????dobry jestes.....

  • 0

    11. ~  2009-12-31 15:21:28  host: ip-94-42-38-9.multimo.pl

    Ja nigdy nie oddzwaniam na nieznane numery. Jak ktoś ma ważną sprawę, to zadzwoni jeszcze raz...

  • 0

    12. ~bambo  2009-12-31 17:30:20  host: 188.33.174.203

    popieram, jeszcze by tego brakowało bym oddzwaniał na strzałkujące numery. No ale wiem, że niektórzy ludzie tak robią. Szczerze im współczuję stanu umysłu :-D

  • 0

    13.  2009-12-31 19:41:32

    Mobilking na dzień dzisiejszy broni się płaską stawką do wszystkich sieci,ale stanowczo za wysoką jak na dzisiejsze standardy.Również dosyć długa ważność konta dla mało dzwoniących jest niewątpliwą zaletą,jak również brak podwyższonej opłaty za połączenie z innych sieci do MK w porównaniu do Play czy Cyfrowego Polsatu.Ale generalnie oferta wymięka w porównaniu choćby do Gadu Air,czy M-banku ze stawką 19gr/min do wszystkich,nie mówiąc o Freshu ze stawką 5gr/min,co prawda w pakiecie,ale możliwą do osiągnięcia.

  • 0

    14. ~  2010-01-01 12:07:20  host: v01-11.opera-mini.net

    Bambo,niestety dla niektorych telefon to narzedzie pracy i taki nieodebrany telefon moze byc od potencjalnego kontrahenta.

  • 0

    15. ~jaity  2010-01-02 20:41:51  host: 212.2.99.200

    ale on nie napisal o nieodebranym polaczeniu tylko o 1 sygnalku/strzalce wiec do ciebie tak dzwonia klienci?? sorry ale jestes niesłychanie naiwny...

  • 0

    16. ~petros  2010-01-05 11:20:51  host: host-89-230-44-52.prabuty.mm.pl

    czy to oznacza że MB wyjdzie z Ery i będzi działac na infrastrukturze Orange?

  • 0

    17. ~beznick  2010-01-10 23:11:14  host: 86-36-n1.aster.pl

    To już nie będzie pewnych rzeczy dla prawdziwych facetów? http://manager.money.pl/news/artykul/mobilking;reklama;glupich;k obiet;dla;glupich;mezczyzn,252,0,325628.html

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-183-43.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.