Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości MNI ma wyłączność na zakup Petrotelu

MNI ma wyłączność na zakup Petrotelu

WitekT 6 Listopada 2006 21:40

0 0

MNI ma wyłączność na kupno 75% akcji spółki Petrotel od PKN Orlen. W październiku prezes Petrotela mówił, że PKN może do końca listopada wybrać firmę do wyłącznych negocjacji na sprzedaż Petrotela oraz, że na krótkiej liście znalazły się Netia i MNI.

Prezes mówił wtedy, że Petrotel, który potrzebuje inwestycji rzędu 5-10 mln zł rocznie, miał w 2005 roku trzydzieści parę milionów złotych przychodów i około 5 mln zł zysku netto, jednak przychody i zyski spadają i w 2006 roku również będą niższe.




Petrotel, który jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi o charakterze powszechnym na terenie Płocka i gminy Stara Biała, ma około 26 tys. abonentów. Petrotel, zatrudniający około 110 pracowników, powstał w wyniku przekształceń własnościowych Petrochemii Płock.

Źródło tekstu: PAP     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~  2006-11-07 10:37:53  host: m216.c241.petrotel.pl

    Jestem ich aponentem. Maja super oferte: za 61 zeta brutto abonament w tym na wet godzina polaczen lokalnych i stale lacze internetowe 512 !!!

  • 0

    2. ~ttt  2006-11-07 12:04:43  host: cby187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to nie masz się co cieszyć, bo zapewne po przejęciu przez MNI lub Netię, wkrótce to się zmieni.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-86.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.