Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Młodzież oczekuje specjalnej oferty

Młodzież oczekuje specjalnej oferty

sirmark 3 Lipca 2007 17:53

0 0

Alcatel-Lucent zaprezentował najnowsze rezultaty programu badawczego Worldwide Lab, którego celem jest poznanie preferencji młodzieży z całego świata dotyczących telefonii komórkowej. Ostatnie przeprowadzone badanie, skoncentrowane na poznaniu sposobu, w jaki młodzież korzysta z usług muzycznych w swoich telefonach i czy jest gotowa do nabywania treści przeznaczonych dla urządzeń mobilnych, ujawniło jednocześnie potrzebę uproszczenia i ujednolicenia procesu ich kupowania.

Młodzież wychowała się w erze Internetu, gdzie marka, np. nazwa ulubionego zespołu muzycznego i treści, są silnie ze sobą związane. Chciałaby, aby przekaz marketingowy oraz sposób kupowania dostępny w telefonach komórkowych, był zbliżony do tego, w jaki sposób robi ona zakupy w centrach handlowych i on-line.

"Młodzież jest bardzo aktywna w Internecie i liczy, że te same możliwości, co w sieci, będzie także miała w swoich telefonach" powiedziała Linda Barbaee. "Dotyczy to całego procesu od fazy wyszukania interesujących treści po jej zakup".




Zdaniem członków Worldwide Lab, oczekiwania te są zdumiewająco różne od funkcji dostępnych w ich telefonach komórkowych:
Robienie zakupów przez telefon komórkowy jest obecnie trudne dla młodzieży, zwłaszcza w porównaniu do oferty centrów handlowych czy nabywania towarów z wykorzystaniem komputera i Internetu.
Młode osoby chcą, aby mobilne zakupy były intuicyjne, łatwe i przyjemne - zbliżone do korzystania z telewizji i komputera, a dostępne treści powinny być kompatybilne ze wszystkimi typami urządzeń mobilnych.
Młodzież oczekuje, że powinna być adresatem przekazu marketingowego, w tym spersonalizowanych reklam i kampanii wizerunkowych, które oferują jej możliwość zdobycia odpowiednich treści na ich telefony.
Abonenci są zdziwieni, że poszczególne marki nie są związane w ścisły sposób z różnymi rodzajami treści i, że nie dostają reklamy na swoje telefony, ponieważ przyzwyczaili się do jej obecności w Internecie, centrach handlowych czy w telewizji.
Członkowie Worlwide Lab wyrażają chęć otrzymywania specjalnie do niej kierowanej oferty.

Działania Worldwide Lab skupiają się na badaniu zachowań użytkowników, a zebrane wyniki mogą pomóc dostawcom usług w podniesieniu poziomu satysfakcji klientów i identyfikacji nowych dochodowych usług, które mogą być wprowadzone na rynek.

Prowadzone przez Worldwide Lab ankiety i badania, dostarczają Alcatelowi-Lucentowi wielu cennych wniosków, które są uwzględniane w opracowywaniu nowych produktów i ich funkcjonalności. Opublikowanie nowych wyników zbiegło się w czasie z wprowadzeniem na rynek nowego rozwiązania Alcatel-Lucent 5965 Mobile Content - platformy zarządzającej procesem prezentowania i zakupu treści na urządzenia mobilne. Może ona zostać dopasowana do wymagań klienta, a operatorzy mają możliwość zaoferowania klientom zakupów mobilnych odpowiadających ich oczekiwaniom. To rozwiązanie posiada szereg rozbudowanych funkcji, które umożliwiają dostarczanie treści do użytkowników i prowadzenie działań reklamowych w oparciu o indywidualny profil zainteresowań oraz zachowań użytkownika, w tym:
Zbieranie informacji o abonentach i jednocześnie prowadzenie zintegrowanych działań marketingowych, które umożliwiają operatorom oferowanie związanych z nimi treści.
Wprowadzanie funkcjonalności zbliżonych do centrów handlowych, w celu ujednolicenia realizacji zakupów, w odniesieniu zarówno do oferty własnego portalu jak i portali innych usługodawców, oraz
zbieranie informacji o użytkownikach i monitorowanie zachowania użytkowników korzystających z portalu operatora i innych (off portal), w celu dotarcia z odpowiednimi działaniami reklamowymi do nastolatków, którzy są nimi zainteresowani.

Źródło tekstu: Alcatel-Lucent     

Dodaj do:
w sumie: 9
  • 0

    1. ~heh  2007-07-03 19:27:17  host: nat10-0.elomza.pl

    kumpel mi kiedys powiedzial ze chcialby aby jego komurka wymieniala z mp3, teraz nawet cyfrowe aparaty maja wifi, jakiez to oczywiste ze internet ma mozliwosc dostarczania tego czego my chcemy a nie to co chce na pokazac operator(jak w tv) dziwne by było gdy majac komurke z netem szukali wsrod propozycji operatora, a nie wlasnych upodoban, kiedys bedzie tak jak w filmie raport mniejszosci wchodzimy do sklepu i nas witaja po imieniu, tylko ze te kiedys zaczyna sie dzis, a ten sklep to nasza komorka :D

  • 0

    2. ~  2007-07-03 21:44:28  host: 87-205-190-53.adsl.inetia.pl

    Szkoda, że Twoja komórka nie ma automatycznej aktualizacji słownika.

  • 0

    3. ~jojo  2007-07-03 22:51:33  host: eeh179.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bo jego "komurka" to Motorola... ;-)

  • 0

    4.  2007-07-03 23:19:52

    heh: zwariować można czytając niektóre posty. Zamknij się lepiej w komurce i nic nie pisz. Tak będzie lepiej dla ogółu

  • 0

    5. ~eMb  2007-07-03 23:38:37  host: chello089077194022.chello.pl

    Odwalic sie od Motoroli ;-)

  • 0

    6. ~  2007-07-04 00:25:21  host: 213.134.172.48

    cool skan :]

  • 0

    7. ~ee  2007-07-04 07:11:24  host: gate.krotoszyn.kaskada.net

    idiotyzm przywiązujący do komÓrki, części siebie - a co jak wam bateria padnie?

  • 0

    8. ~Rafi  2007-07-04 07:30:47  host: 212.244.198.233

    i żeby wsiadając do autobusu kierowca witał mnie po imieniu, a rano żebym miał do ubrania rzeczy, o których pomyślałem sobie przed zaśnięciem...

  • 0

    9. ~micro  2007-07-04 08:03:12  host: fdz206.internetdsl.tpnet.pl

    Dobrze widzę? 1) Alcatel wprowadził rozwiązanie umożliwiające wdrorzenie wyników badań? i ogłosił te wyniki? (pachnie manipulacją) 2) Mnie raczej drażnią setki reklam wszędzie wokół, i raczej Cieszę się, że nie dostaję co 1h SMS z reklamą najnowszego proszku do prania...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-174-129-78-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet