Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mix T-Mobile: telefon i Internet w SuperZestawie

Mix T-Mobile: telefon i Internet w SuperZestawie

orson_dzi 8 Lutego 2017 10:08

3 4

tmobile superzestaw mix

T-Mobile wprowadza nową ofertę Mix, w której dostępne są dwa pakiety - telefon i Internet mobilny.

W ramach łączonego SuperZestawu za 60 zł miesięcznie operator oferuje Mix z telefonem za 35 zł oraz Mix Internet z modemem lub routerem za 25 zł.




Oferta głosowa zawiera nielimitowane rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych i nielimitowane SMS-y oraz pakiet 2 GB Internetu. Do tego Samsung Galaxy J3 2016 za 1 zł.

Oferta Internetowa to pakiet 50 GB po każdym doładowaniu kwotą 25 zł. Jeśli w danym miesiącu pakiet zostanie wyczerpany, to numer można doładować ponownie i korzystać z Internetu rozliczanego wg zasady 1 zł za 1 GB. Dodatkowo za złotówkę dostępne są przenośne modemy - Alcatel Link Key, Huawei E3372H, Alcatel Link Zone lub za 29 zł Huawei E5577C.

Źródło tekstu: T-Mobile     

Dodaj do:

Tagi: superzestaw | mix | t-mobile

w sumie: 26
  • -5

    9. ~tl  2017-02-08 11:21:53  host: 89-64-57-53.dynamic.chello.pl

    Widzę TM zaczyna mocno grać na rynku cenowo. Powoli to Play zaczyna być najdroższym operatorem na rynku.

  • 3

    10. ~Ogi  2017-02-08 11:24:52  host: ate1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    DROGA REDAKCJO... ;) W infie o T-M, dwa razy zamieszczacie link do oferty pomarańczowych. I dwa razy prowadzi on do nieaktualnej promocji... To mało profesjonalne chyba.

  • 0

    11. ~Partyzant  2017-02-08 12:00:10  host: 5.174.74.112

    Wg mnie,niby wszyscy we wszystkim sie wyprzedzają a nadal wszystko stoi w miejscu.Kosmetyka nic nie zmieni.Nadal są osoby zadowolone i niezadowolone....Choć by nawet wszyscy mieli abonament za 1zł z wszystkim do wszystkich wszędzie bez limitu to będą koneserzy preferujących danych operatorów czy to z sentymentu lub innych.

  • 0

    12. ~Hotelarz  2017-02-08 13:34:15  host: user-94-254-137-93.play-internet.pl

    Czy doładowania skracają umowę czy nie?

  • 1

    13. ~  2017-02-08 14:01:47  host: user-94-254-179-243.play-internet.pl

    10-bo redakcja, to byli naganiacze zardzewiałych, co się dziwisz?

  • 1

    14.  2017-02-08 14:14:11

    @10, Ogi - Bardzo dziękuję za tę informację, już przesłałem zgłoszenie do naszego działu IT. @13, Naciągacze mówisz? My przecież ofert operatorów nie konstruujemy, a ich reklamy warunkują istnienie serwisu. Tak to już jest w Internetach.

  • 1

    15.  2017-02-08 14:19:17

    @9 play to moze kiedys byl mocno konkurencyjny na ryku. teraz ich ceny juz dla nikogo nie sa jakos specjalnie niskie

  • 0

    16. ~olo  2017-02-08 14:52:50  host: 188.146.77.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @12, tak, częstsze doładowania skracają umowę. Tylko opłaca się ładować konto wielokrotnością 25zł, bo wtedy każde 25zł zamieniane jest na 50GB. Jeśli doładujesz 17zł, to wtedy 1zł=1GB. W sumie oferta na internet to wypasior. za 50zł/m-c można mieć 100GB. Nie wiem, czy obecnie któryś abonament tyle daje. Router jest bez szaleństwa, ale 8 urządzeń obsłuży, LTE ma - jest OK. Dodatkowo oferta z telefonem też nie najgorsza - za 35zł no limit rozmowy, SMSy i 2GB. Płatnw są MMSy i np Samsung J3(16) za 1zł, albo Lenovo K5 za 99zł. Jedyny minus to to, że obie oferty na 36 doładowań

  • 0

    17. ~Pko  2017-02-08 16:59:07  host: 89-65-70-36.dynamic.chello.pl

    Dlatego dla mnie nie liczy sie oferta jak dla większości,moge zaplacic wiecej alby tylko jakosc byla lepsza,jakos sieci infrastruktury a t mobile pod tym wzglegem jest najlepszy w polsce a play najslabszy.

  • 1

    18. ~Mazur  2017-02-08 18:08:50  host: 89-69-193-76.dynamic.chello.pl

    Jakie piękne trolle tmobilowe. Sprzedaż nie idzie że na forum musicie naganiać :)?

  • 0

    19. ~MaRiO  2017-02-08 19:11:52  host: static-68-219.is.net.pl

    fajna oferta :) Panowie jaki tel. polecacie tego j3 za zlotowke czy warto dolozyc do "lepszego" ktos wspominal o lonovo k5 za 99 zl? no i router? chyba lepiej dolozyc do tego za 29 zl ?? oczywiscie z mysla sprzedazy urzadzen :) a co do 50GB to rozumiem ze jak wykorzystam i nie zdecyduje sie placic zlotowki za 1GB to zostaje bez neta? czy nadal jest internet ale ograniczony? z gory dzieki za podpowiedz :)

  • 1

    20. ~  2017-02-08 19:56:47  host: user-46-112-202-145.play-internet.pl

    szkoda, że nie ma regulaminów - narazie to jest takie masło maślane - znając t-mobile zaraz pojawią się haczyki

  • 0

    21. ~➖➖➖  2017-02-08 20:21:15  host: 8.37.225.70

    18). Nie, jeszcze wydzwaniają po innych sieciach z super ofertą
    :-D

  • 0

    22. ~tl  2017-02-09 09:06:48  host: 89-64-60-229.dynamic.chello.pl

    @olo no tak jest sporo za niedużą kwotę i jak mogli dać 36 doładowań zamiast na 5 doładowań :D

  • 0

    23. ~grzech  2017-02-09 09:31:04  host: 31.179.219.170

    Mogła by szanowna redakcja zamieścić link do operatora z ową promocją?
    Na www t-mobile jest oferta mixowa 50GB ale za 50pln/mc

  • 0

    24.  2017-02-09 10:14:09

    naprawdę sugerowanie sie jedynie cena jes totalnym bezsenem. dla mnie jakosc ma ogromne znaczenie , wiec lamentow że jakis operator daje za jakas usluge 3 pln mniej a inny 4,50 pln drozej. łowców okazji do lidla zapraszam

  • 0

    25. ~  2017-02-10 21:15:56  host: user-109-243-55-163.play-internet.pl

    okazuje się, że 35/25 zł to tylko przez pierwszy rok, w drugim to już 70/50 (oczywiscie z telefonem i modemem) - a to juz jest nieporozumienie - chciałem to dzis łyknąć ale gdy usłyszałem o płatnosciach w drugim roku to dałem sobie spokój - najlepsze, ze w regulaminie nie ma tego wprost napisanego - T-mobile sieć z haczykami jak zwykle

  • 0

    26. ~MaRiO  2017-02-10 23:50:45  host: static-68-219.is.net.pl

    25: serio? ciekawe rzeczy piszesz? jak juz to nie po roku a po 12 doladowaniach bo to jest na ilosc a nie na czas.. a Ty tak powaznie? przez pierwsze 12 doladowan place 60 zl a pozostale 12 niby ile? nic o tym w regulaminie nie ma cos sciamniasz chyba :)

  • 0

    27. ~  2017-02-11 19:23:39  host: user-109-243-55-163.play-internet.pl

    26: takie informacje otrzymałem w salonie t-mobile w Warszawie. Albo rzeczywiście tak jest albo obsługa nie wie co sprzedaje.

  • 0

    28. ~ktos nowy  2017-02-14 15:13:11  host: apn-77-114-146-211.dynamic.gprs.plus.pl

    MaRiO -doladnie tak jest dodatkowo jeśli chcesz pozostać na tych samych warunkach 60 to jest możliwość po roku wysyłasz SMS z kontakt z bok t mobile tylko że umowę masz na kolejne 24

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-71-31.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz hashtagową ofertę Netii?

Hashtagowa oferta mobilna Netii

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet