Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mitologia nju mobile

Mitologia nju mobile

LuiN 2 Maja 2013 11:10

23 6

Biuro prasowe nju mobile, w odpowiedzi na komentarze Czytelników TELEPOLIS.PL i innych serwisów postanowiło wyjaśnić wątpliwości dotyczące oferty nju mobile.

Zobacz: Nju mobile - szczegóły oferty, regulaminy i cenniki




nju mobile z rachunkiem
  • 200 zł za aktywację lub zerwanie umowy
    W przypadku wybrania e-faktury (a to przecież jest oferta internetowa) nie jest naliczana żadna opłata aktywacyjna. W przypadku zerwania umowy również klient nie zostanie obciążony opłata za e-fakturę. Jedyne sytuacje kiedy klient zapłaci 200 zł to:
    - zażyczył sobie faktury papierowej przy zamówieniu (tzn. nie chciał e-faktury),
    - w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy, zamienił e-fakturę na papierową wersję.
  • Lejek po wykorzystaniu 1 GB, jako zaprzeczenie braku limitów
    To nie jest limit, a ograniczenie prędkości. Klient może też dokupić pakiety internetowe i korzystać z Internetu bez ograniczenia prędkości po wykorzystaniu 1 GB. Z doświadczeń wiemy, że 1 GB wystarcza zdecydowanej większości klientów.

nju mobile na kartę
  • Opłata 5,01 zł za fakturę, która powinna wynosić 5,00 zł, czyli sprawa 1 grosza
    Dodatkowy 1 grosz niestety wynika ze stawki VAT i zaokrągleń do 2 miejsc po przecinku. Pracujemy nad tym, aby tą niedogodność wyeliminować.
  • Przerywanie połączeń w momencie osiągnięcia limitu 2 zł w Usłudze do wszystkich
    Zarzut kompletnie nieprawdziwy. Połączenie nie jest przerywane. Po zakończeniu rozmowy klient otrzymuje SMS-a z informacją, że osiągnął limit i do końca dnia ma bezpłatne nielimitowane minuty, SMS-y i Internet do 100 MB.
  • Limit 2 zł - co się w to wlicza?
    Do tego dziennego limitu zliczane są wydatki na: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet (ruch krajowy). Po osiągnięciu wydatków 2 zł dalsze rozmowy, SMS-y i 100 MB Internetu są za darmo do końca dnia. Klient musi jedynie pamiętać o aktywacji usługi do wszystkich, która kosztuje 2 zł i jest ważna przez 7 dni. Oczywiście po upływie ważności można ją przedłużyć/wykupić za 2 zł na kolejne 7 dni. Dodatkowe koszty ponad limit 2 zł mogą wynikać tylko z MMS-ów oraz SMS-ów i rozmów premium, rozmów zagranicznych, roamingu lub zakupu pakietów. Zasada jest prosta i bez haczyków: wydasz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet łącznie 2 zł w danym dniu to do końca tego dnia rozmawiasz, SMS-ujesz i korzystasz z Internetu do 100 MB za 0 zł. Dotyczy to oczywiście ruchu krajowego.
  • Pesel i nr dowodu przy zamówieniu startera on-line
    Wymóg podawania danych: PESEL i numer dowodu dotyczy tylko sprzedaży starterów on-line poprzez portal www.njumobile.pl. Ma to na celu zabezpieczenie przed ewentualnymi oszustwami oraz ułatwia dostarczanie i weryfikację odbiorcy startera, kiedy jest on wysyłany za pośrednictwem kuriera. Jeśli klient nie chce podawać danych i kupić starter nju mobile, może skorzystać ze sprzedaży w tradycyjnych punktach, np. jest już dostępny w ponad 2000 sklepów sieci Żabka.
  • Brak starterów
    Rozwijamy sukcesywnie dystrybucję. Niebawem startery będą szeroko dostępne w tzw. punktach naziemnych. Są już w sklepach Żabka czy kioskach Ruch.

Źródło tekstu: nju mobile     

Dodaj do:

Tagi: nju mobile

w sumie: 365
  • 0

    389. ~Romlen  2013-05-27 16:25:14  host: 87-204-124-7.ip.netia.com.pl

    Przytoczę cytat sms jaki dostał inny użytkownik NJU: "W związku z naruszeniem PKT 5.1. Regulaminu oferty nju na kartę wypowiadamy umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych." Nie wiem czy złamał faktycznie ten punkt regulaminu, czy bezduszny system wytypował go na odstrzał... Nieważne. Mnie interesuje jedno: czy mój złoty numer ulega utracie na skutek takich wypowiedzeń umowy? Ile jest takich fałszywych i niepotrzebnych wypowiedzeń umów? Wszak to już miesiąc, jakieś pierwsze opinie się pojawiają...

  • 0

    390. ~Calm7  2013-05-27 16:50:06  host: v27-11.opera-mini.net

    389). No.. Jeśli się nie da udowodnić niewinności.. To przepada.. PS.1. Jak Orange uznało 5.1 to ciężka sprawa. Oni się nie cackają. PS.2. Dopytaj znajomego, czy Orange uznało jego reklamację.

  • 0

    391. ~  2013-05-27 20:36:28  host: v27-05.opera-mini.net

    ...i ujawnia sie prawdziwa Mitologia Nju.

  • 0

    392. ~wypowiadam umowę  2013-05-28 23:16:32  host: adaa161.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nju zabija z dnia na dzień reklamacja złożona i UWAGA: czas na jej rozpatrzenie to 5 dni do 1 miesiąca włącznie !!!!!!!!!! mju - odpada za okres rozliczeniowy płacisz za kilka dni jak za cały miesiąc w pierwszym rozliczeniu !!!!! kiepski zasięg na wiochach, długi czas reklamacji, infolinia 5 zł za rozmowę !!! heyah - potrzebne dokumenty do podpisania umowy zaświadczenie o zarobkach lub inny dokument wystawiony na podpisującego umowę rachunek itp. lub uwaga kaucja w wysokości 4000, zł tak 4 tysiaków napisane w regulaminie!!! rebdull mobile - opłata aktywacyjna 49 zł , i pewnie wiele innych dziwnych nie doczytanych jeszcze problemów !!!!!!!! jak dla nas oferty nie do przyjęcia po prostu badziewne:) niema co się dziwić polska tu się tylko piszę umowy tak by jak najwięcej ludzi uwalić za nie wiedzę bo kto czyta te kilkanaście kartek papieru dogłębnie i ze zrozumieniem paragrafów cytatów punktów i punkcików :)

  • 0

    393. ~monox  2013-05-29 06:37:04  host: 193.200.51.238

    ja tego nie trybie bo nie idzie wykonac tu zadnego manewru i ta siec jest dla mnie nie czytelna i jak tak dalej pujdzie to zakoncze ta umowe szybciej niz sie nia zainteresowałem wole zaplacic np 50 zl w plusie i miec to samo z telefonem i wszystko jest jasne co za ile a zasieg jest zajebisty niemal w calym kraju......pozdrawiam

  • 0

    396. ~TrikS  2013-05-30 12:00:07  host: aesj36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    395).sms-a z taka informacja nie otrzymalem ale oczywiscie pierwsze o czym pomyslalem to zeby wylaczyc telefon i nawet wyjac baterie i karte ale nadal mam na telefonie pod zasiegiem napisane orange

  • 0

    397. ~Calm7  2013-05-30 12:24:22  host: V34-14.opera-mini.net

    396). A kody sprawdzające konto, działają z Orange, czy NJU?

  • 0

    400. ~TrikS  2013-05-30 13:09:09  host: aesj36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sprawdzanie konta z kodami orange na karte nie działa juz, kody z nju mobile działaja - tak wiec wszystko w porzadku z tej strony

  • 0

    401. ~Calm7  2013-05-30 13:18:14  host: V34-14.opera-mini.net

    400). No to jesteś w NJU. Konto doładowane? Bo było ZERO. No to jak masz z 10gr, to sms powinno wysłać. Ewent.zadzwoń do kogoś na chwilę.

  • -1

    403. ~Calm7  2013-05-30 23:39:20  host: v30-02.opera-mini.net

    402). A mmsy Ci wysyła..? * No to ciekawe z tymi eskami.. A taki premium sms, np. POMAGAM na nr 7126? Nie namawiam, rzecz jasna :-)

  • 0

    404. ~TrikS  2013-05-31 12:39:36  host: boj69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    403). Mam prosta nokie ktora nawet mms-ow nie czyta wiec i nie wysyła. Sprobowalem wyslac premium sms na 7126 i tak samo komunikat "nie udało sie wysłac wiadomosci"

  • 0

    405. ~Calm7  2013-05-31 16:30:18  host: v30-02.opera-mini.net

    404). No to jak dla mnie - sprawa jest jasna: coś się w Orange / NJU zapchało, albo jakiś BARAN odhaczył w systemie esy.

  • 0

    406. ~TrikS  2013-06-01 13:33:46  host: abmt56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sprawa sie wyjasniła okazało się ze numer centrum sms który podała mi obsługa aby ustawic telefon jest za krótki o jedna cyfre - 50120077 a powinien byc 501200777. Dopiero wygooglalem numer centrum i dopisalem 7 i wszystko hula. Tak wiec mała pomyłka obslugi a tyle klopotow. To ze numer jest krotszy od standardu zauwazylem ale wiezylem slepo obsludze ze tak ma byc.

  • 0

    407. ~Anna  2013-06-02 05:52:08  host: 89-66-69-54.dynamic.chello.pl

    Kupiłam najpierw kartę prepaid w NJU i wykorzystałam, to postanowiłam w okresie ważności tej karty zamienić na abonament w NJU. Oferta była bardzo ciekawa , bo jeśli mało rozmawia się to płaci się tylko 9 zł za cały miesiąc. Czytałam na forum, ale nie chciałam wierzyć o nieuczciwym podejściu do klienta.. NJU wystawiło mi umowę z data 21.05.2013, ale przy umowie przez internet nie odbiera się telefonu i umowy w dniu podpisania, jak w salonie. Umowa jest przekazywana dalej do pracowników, by następnie trafiła do kuriera, a dalej do klienta. W dniu podpisania umowy u kuriera nie mogłam wprowadzić i założyć konta do nr telefonu na abonament, bo był nieaktywny numer telefonu. Uczyniłam dopiero w dniu 27.05.2013. W dniu 27.05.2013 , natychmiast po uaktywnieniu konta na NJU ,złożyłam natychmiast reklamację o zmianie okresu rozliczeniowego,bo na internecie podano mi, że okres rozliczeniowy dla mnie to 27 kwietnia do 28 maja 2013. Jakież było moje zdziwienie jak ujrzałam, że okres rozliczeniowy dla mnie jest za okres od 27 kwietnia do 28 maja 2013., czyli w okresie, gdy nie miałam jeszcze podpisanej umowy, bo faktycznie umowa była podpisana 24.05.2013, a aktywowano numer 27.05.2013. Cisza jak makiem zasiał, nikt nie odpowiedział na moją reklamację, bo uważają, że mają okres 60 dni, gdy klient ma prawo wypowiedzieć umowę ..w ciągu 30 dni. To jest dopiero biurokracja i szybkość działania oraz lekceważenie klienta!!!!. W dniu 01.06.2013 otrzymałam wiadomość na e-maila o wystawieniu mi faktury za poprzedni okres w wysokości 3,85 zł.czyli praktycznie dwóch dni użytkowania, gdzie jest proporcja w naliczeniu abonamentu, bo naliczono mi aż za 13 dni..????. A to oznacza, że dla NJU nie liczy się data uaktywnienia numeru, ale datę wzięta z kosmosu, bo data wystawienia umowy przez pracownika, która jest przecież datą wsteczną w stosunku do otrzymania świadczenia usługi dla klienta plus jesz

  • 0

    410. ~Alek  2013-06-03 20:38:14  host: 84-10-123-47.dynamic.chello.pl

    NJU - problemy z siecią, codziennie coś nie działa, a to smsy, a to rozmowy, internet albo najlepiej - wszystko razem mimo dostępnych środków na koncie. Jeszcze przed osiągnięciem progu 2zł przerywa połączenia, potem przez pół dnia nie działa nic. Jeszcze nigdy nie miałem takich problemów z siecią, które by mnie wyprowadzały z równowagi na porządku dziennym. SIEĆ-KUPA.

  • 0

    411. ~  2013-06-04 19:01:53  host: user-188-33-81-232.play-internet.pl

    @407 Anna okres rozliczeniowy możesz zmienić po opłaceniu 1 faktury, z tym, że wówczas znowu jeden okres będzie niepełny. Proporcjonalnie możesz mieć przeliczone ewentualnie tylko 9zł, chyba że wartość faktycznych połączeń przekracza kwotę proporcjonalną. Za 2 dni powinnaś mieć naliczone 60gr, chyba że faktycznie wykorzystałaś usługi na łączną kwotę powyżej 60gr, czyli 3,85zł. W najgorszym wypadku z tego co piszesz Nju "oszukał" Ciebie na 3,25zł. Jeśli czujesz się wykorzystana to migruj do innej sieci.

  • 0

    412. ~Wit  2013-06-06 23:00:39  host: 77-252-52-134.ip.netia.com.pl

    @409 XXL Myślenie nikomu nie sprawia kłopotu, tylko firma robi ludzi w balona. Czy gdzieś jest wyjaśnienie na jakiej zasadzie numery są przydzielane do poszczególnych okresów rozliczeniowych? XXL - rozumiem, że jesteś przedstawicielem firmy i dla ciebie, to rzecz normalna tak cwaniakować. Firma znalazła być może lukę w przepisach i nazwała abonament okresem rozliczeniowym, a skoro tak, to okres rozliczeniowy winien być nie wcześniejszy jak dzień podpisania umowy. Moim zdaniem jest to obejście przepisów i sprawa nadaje się do UOKiK.

  • 0

    413. ~  2013-06-06 23:27:49  host: public-gprs361143.centertel.pl

    412 A w Play masz podane zasady przydzielenia do danego okresu rozliczeniowego? Ponoć jest to loteria do którego okresu system Ciebie przypisze, a są 3 do wyboru. Nie ma określonych odgórnie zasad do jakiego okresu masz być przypisany, problemem są często userzy, którzy faktycznie myślenie zgubili po drodze i najpierw coś robią a dopiero potem myślą, bo im się coś wydawało.

  • 0

    414. ~  2013-06-09 20:34:48  host: ip-89-161-93-77.tel.tkb.net.pl

    Ja przeszłąm do nju z rachunkiem 20 maja. Otrzymałam pierwszą fakturę za okres rozliczeniowy od 5 maja do 6 czerwca w kwocie 6,5 zł. Był to faktyczny koszt rozmów do 6 czerwca zgodnie z cennikiem podanym na ich stronie

  • 0

    415. ~Paweł.  2013-06-24 09:38:57  host: rdns86.wp.mil.pl

    W opcji na kartę jest jakieś jawne oszustwo! Doładowałem konto kwotą 5zł, później 25zł, odpaliłem promocję do wszystkich za 2zł (trwało to 48h) - później było faktycznie no limit przez 7 dni po przekroczeniu 2zł za dzień. Ok. po 7 dniach przychodzi sms o końcu promocji - więc puszczam ponownie kod aby aktywować promocje na kolejne 7 dni, a na koncie mam całe 20zł wiec luzik. Dostaje smsa, "aby aktywować usługę do wszystkich doładuj konto kwotą min 5zł" -cooo!?? doładowałem! i dopiero wtedy mi aktywowali usługę zabierając 2 zł. To jest złodziejstwo i wymuszanie pieniędzy, czego nie ma w regulaminie (rozumiem jak bym nie miał środków na koncie). Wnioskując: jeżeli miałbym rozmawiać, pisać smsy, i surfować po necie na nolimicie przez 30 dni to by mnie to kosztowało: 8zł aktywacja "do wszystkich" + 5 zł x 4tygodnie i 30 dni x 2zł = 88zł hehe dobre! za taką kwotę to ja mam zajebisty abonament z dobrym telefonem z nolimitem do wszystkich w każdej sieci. Może to jakiś błąd, ale jak znowu wymuszą 5zł doładowania aby aktywować kolejne 7 dni to ... bay bay nju!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.