Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange

Milion seniorów ze specjalną obsługą w Orange

LuiN 26 Listopada 2015 09:54

6 6

Blisko milion klientów Orange to seniorzy, którzy skończyli 70 lat. Sieć Orange ma dla nich specjalne udogodnienia.






Sieć Orange wdrożyła specjalną obsługę dla seniorów, która po numerze PESEL automatycznie identyfikuje takie osoby i zapewnia im komfortowy sposób załatwiania spraw w Orange. Dzwoniący do Orange seniorzy mają następujące ułatwienia:
  • jedna infolinia by załatwić dowolną sprawę - wystarczy podnieść słuchawkę i zadzwonić pod numer 510 100 100 lub *100,
  • automatyczne menu skrócone do minimum,
  • możliwość porozmawiania z dojrzałym doradcą, który lepiej rozumie potrzeby seniorów i wszystkie kwestie techniczne wyjaśni w prosty, ludzki sposób,
  • można rozmawiać tak długo jak trzeba - nikt nie będzie pospieszał.

Ponadto seniorzy mogą otrzymywać pisma napisane większymi literami. Tylko w tym roku sieć Orange odebrała od osób w wieku ponad 70 lat ponad 260 tys. połączeń na infoliniach.

Źródło tekstu: blog.orange.pl     

Dodaj do:

Tagi: seniorzy | orange

w sumie: 17
  • 3

    1. ~  2015-11-26 10:27:58  host: 80.54.47.145

    A 60 latek niech sie meczy z 10 konsultantami i pochrznionym automatycznym menu.... ehhh

  • 0

    2. ~  2015-11-26 10:31:10  host: hth77.internetdsl.tpnet.pl

    Spoko, ale pewnie będzie kwestia zarejestrowania takiego numeru przez osobę starszą.

  • 2

    3. ~tomas  2015-11-26 10:31:42  host: user-94-254-147-225.play-internet.pl

    "Sieć Orange wdrożyła specjalną obsługę dla seniorów, która po numerze PESEL automatycznie identyfikuje takie osoby" , " wystarczy podnieść słuchawkę i zadzwonić pod numer 510 100 100" , "automatyczne menu skrócone do minimum" - to kiedy należy podać PESEL przed podniesieniem słuchawki?

  • 2

    4.  2015-11-26 10:33:21

    Klienci Orange fajnie mają ;) Czekają do "siedemdziesiątki", aby byli obsłużeni w ludzki sposób ;) A w jaki sposób obsługiwani są klienci zanim osiągną 70 lat? ;)

  • 0

    5.  2015-11-26 11:08:20

    3, tomas - odkąd podajesz go podpisując umowę. CRM wczytuje dane posiadacza numeru z konta klienckiego i kolejkuje odpowiednio rozmowę.

  • 1

    6. ~  2015-11-26 11:13:38  host: host-81-190-234-58.wroclaw.mm.pl

    Senior to dla operatora klient premium, sam sobie nie sprawdzi co dla niego korzystniejsze, da sobie wcisnąć wszystko przez sprzedawcę.

  • 0

    7. ~rabin senior Blümenfeld  2015-11-26 11:17:14  host: n23-03-08.opera-mini.net

    ile kosztuje połonczenie z tym numerem?

  • 0

    8. ~gosciu  2015-11-26 11:25:32  host: 182-113-174-213.dsl.hubone.fr

    To teraz normalna usluga nabrala forme zarezerwowanej dla ograniczonej liczby. Super

  • 0

    9. ~  2015-11-26 11:41:38  host: hth77.internetdsl.tpnet.pl

    @6 niekoniecznie masz racje, ze kazdy senior da sobie wcisnac ;)

  • -1

    10. ~sss  2015-11-26 11:56:13  host: host-81-190-244-99.malbork.mm.pl

    ja nie widze najmnijeszego problemu aby polaczyc sie z konsultantem dzwoniac na 510 100 100 a robie to prawie codziennie. zasada jest prosta nie wbijam zadnego identyfikatora uslugi a czekam az mi w sluchawce pojawi sie komunikat typu jestes zainteresowany nowa oferta wybierz ....

  • 0

    11. ~kwt  2015-11-26 12:28:08  host: aeid112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @9 niestety z mojego doświadczenia widzę jak potrafią wcisnąć wiele niepotrzebnych rzeczy. Swojego czasu mojemu dziadkowi w Plusie wcisnęli dodatkowy internet (10 zł), niby nic, niby mógł nie brać ale jednak. Sytuacje jak sprzedaż garnków za 3000zł, starsza osoba może zwyczajnie nie wiedzieć ile coś kosztuje.

  • 0

    12. ~  2015-11-26 13:58:43  host: user-188-33-143-109.play-internet.pl

    Dla osób starszych powinni wprowadzić również specjalne oferty z bezpłatną fakturą papierową.

  • 0

    13.  2015-11-27 01:10:08

    Fajnie mają stargetowanych niekumatych. Takim tylko wciskać dodaykowe usługi. Dłuższa rozmowa z konsultantem to nie jest dobry pomysł. Chcemy włączyć nielimitowane rozmowy, a kupujemy net mobilny, ubezpieczenie na życie, tablet i telewizje. ;)

  • 0

    14. ~słoneczny  2015-11-27 03:37:46  host: user-94-254-198-244.play-internet.pl

    Suma sumarum to jest to świetny pomysł ibwidac ze operator Orange dba o klijęta a nie jak dajmy na to nie przymierzając jakiś Play, co konsultanci są maloletni chyba i zwracają się do abonentów jak do kolegi z podwórka.
    Gratulacje dla Orange!

  • 0

    15. ~änäl  2015-11-27 09:02:31  host: n15-01-07.opera-mini.net

    a kto to jest klijęt?

  • 0

    16. ~gość  2015-11-27 09:52:27  host: user-46-112-212-250.play-internet.pl

    Orange powinno zmienić doradców z firm zewnętrznych na profesjonalistów! Druga sprawa to parcie na dodatkowe usługi. Konsultant zarabia około 6-7 zł netto i to często jest umowa zleca czyli nie ma urlopu nie ma chorobowego. Trudno się dziwić, że Ci ludzie WCISKAJĄ co tylko mogą. Często muszą oferować usługę droższą niż konkurencja bo moloch nie ma najlepszej oferty na rynku. Ma za to rady nadzorcze, mnóstwo dyrektorów i menadżerów i opłatę za używanie marki Orange dzięki której nie ma już z czego płacić podatków w Polsce. O taką Polskę zawalczyły styropianowe elity!

  • 0

    17. ~niezadowolony  2015-12-02 14:19:29  host: host135.v17.interkam.pl

    Super..a potem się dziwimy że nasi dziadkowie podają swoje 'tajne' dane każdemu kto dzwoni. Udogodnienie jest ale osoby starsze są zazwyczaj oszukiwane. Jak moja babcia zgodziła się we wrześniu na nowy abonament przez teolefon to nie mam pytań. Mówiłem jej dziesięc razy że jak się zskończy to przeniosę jej numer do mv na kartę i będzie płaciła 3 razy mniej...eh niestety ludzie w call center wiedzą jak podejść ;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-176-107.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet