Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Milion rodzin w Polsce korzysta z poczty głosowej TP

Milion rodzin w Polsce korzysta z poczty głosowej TP

sirmark 25 Marca 2004 09:04

0 0

Bezpłatnej poczty głosowej TP używa już milion polskich rodzin. Telekomunikacja Polska ufundowała prezent dla milionowego Klienta tej usługi. Bezprzewodowy aparat telefoniczny Siemens Gigaset C100 posiada specjalny przycisk, który automatycznie łączy z pocztą głosową.

Poczta głosowa TP zastępuje tradycyjną automatyczną sekretarkę. Gdy nie ma nas w domu, rozmawiamy przez telefon lub korzystamy z Internetu, osoba dzwoniąca może zostawić wiadomość. System poczty głosowej powiadomi nas o tym kilkakrotnie oddzwaniając.

Nowi Klienci TP wraz z linią telefoniczną automatycznie otrzymują dostęp do poczty głosowej. Pozostali w prosty sposób mogą ją uruchomić sami. Wystarczy zadzwonić z telefonu domowego pod numer 9426 i postępując zgodnie z instrukcjami aktywować pocztę głosową. Warunkiem jest posiadanie aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym.




Poczta głosowa TP jest usługą bezpłatną. Aktywacja, abonament, wszelkie zmiany w ustawieniach skrzynki pocztowej oraz odsłuchiwanie wiadomości ze swojego telefonu jest darmowe.

Właściciele telefonów komórkowych w sieci IDEA mogą otrzymywać powiadamianie o wiadomości pozostawionej w poczcie głosowej TP poprzez SMS. Miesięczny koszt usługi TP SMS wynosi 6,10 zł.

Źródło tekstu: TP SA     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-145-68.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.