Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Milion BTS-ów Ericssona

Milion BTS-ów Ericssona

WitekT 9 Maja 2007 11:45

0 0
Ericsson wyprodukował milionową stację BTS, która została zainstalowana w Nigerii dla sieci MTN. Pierwsza, w 1991 roku, trafiła do niemieckiego Mannesmanna (obecnie Vodafone).

Do 2003 roku, czyli w 12 lat od rozpoczęcia produkcji, firma dostarczyła na rynek pół miliona stacji. Podwojenie tego wyniku zajęło już zaledwie niecałe 4 lata. Obecnie kolejna stacja Ericssona jest uruchamiana na świecie średnio co 15 minut.

W Polsce Ericsson dostarcza stacje bazowe PTC (od samego początku, czyli od 1996 roku) oraz, od niedawna, Polkomtelowi.


Źródło tekstu: Ericsson, wł     

Dodaj do:
w sumie: 6
  • 0

    1.  2007-05-09 12:27:12

    ta jasne... co 15 minut... ... wjeżdża do magazynu :)

  • 0

    2.  2007-05-09 13:07:48

    a co daje stacje orange??

  • 0

    3.  2007-05-09 14:34:02

    nono plus z nokiii rezygnuje?

  • 0

    4.  2007-05-09 14:58:20

    co 15 minet :) hmm ladny maja ruch :D to co ile jest produkowana nowa stacja(tzn urzadzenie) :]

  • 0

    5.  2007-05-09 21:28:28

    AD.2 Centertel ma ( jeśli się nie myle) z Nortela i Nokii. Nortel to głównie południowa Polska

  • 0

    6. ~Hannibal  2007-05-09 23:36:02  host: gates.nasze.pl

    A ile jeden nadajnik BTS kosztuje??

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.