Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Miliard za Aster

Miliard za Aster

WitekT 16 Listopada 2005 10:58

0 0

Aster City Cable może zmienić właściciela jeszcze do końca tego roku. Sprzedaż tego operatora sieci kablowych w Warszawie, Krakowie oraz Zielonej Górze będzie jedną z największych transakcji w historii polskiego rynku mediów.

Na razie nie wiadomo kto złożył oferty. Nieoficjalnie udało się jednak dowiedzieć, że interesują się nim głównie fundusze inwestycyjne oraz europejski lider tej branży - UPC. Oferta może opiewać nawet na miliard zł.




Tegoroczne przychody Aster City Cable - według jej prezesa - mogą wynieść ok. 300 mln zł. Spółka działająca na rynku stołecznym, najbardziej chłonnym w Polsce, ma za sobą najtrudniejszy i najbardziej kosztowny pierwszy etap rozbudowy infrastruktury. Dziś Aster zatrudnia ok. 500 osób i oferuje abonentom usługi typu triple play, czyli poza telewizją kablową również szerokopasmowy Internet oraz telefonię cyfrową.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~konrad  2005-11-17 01:25:32  host: dkk76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli od 1.01 podwyzki :) a u mnie nadal astera internetu nie ma :/

  • 0

    2. ~idea hahaha  2005-11-17 12:19:01  host: nat-gts.who.vectranet.pl

    a kto chce logo IDEA ???? HAHAHAHAHHAAH
    a moze chodzi o pokazanie tym mlodszym jak kiedys bylo przed orezada hahhahaah

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-47-110.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.