Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Miliard pobrań z App Store po 9 miesiącach

Miliard pobrań z App Store po 9 miesiącach

LuiN 24 Kwietnia 2009 09:11

0 0

apple iphone 3g 23. kwietnia pobrano miliardową aplikację z App Store, internetowego sklepu Apple'a z oprogramowaniem dla iPhone’ów i wybranych iPodów. Pułap 1 mld aplikacji uzyskano po 9 miesiącach od chwili otworzenia sklepu.

App Store wystartował oficjalnie 11 lipca 2008 roku. W ciągu tych 287 dni funkcjonowania użytkownicy pobrali ponad miliard aplikacji co daje średnią liczbę blisko 3,5 miliona pobrań dziennie.

Skalę sukcesu najlepiej obrazuje porównanie z muzycznym sklepem iTunes Store, także należącym do Apple. Ten działając od 28 kwietnia 2003 roku, pomimo szybkiego rozwoju, doczekał się miliarda pobranych piosenek dopiero w lutym 2006, czyli po blisko 3 latach od startu. Jednak podwojenie tej liczby do 2 miliardów nastąpiło już w niecały rok później w styczniu 2007 (ciekawe czy kiedyś będzie dostępny też w Polsce).




Wraz z liczbą pobrań rośnie także liczba dostępnych aplikacji. Obecnie klienci App Store mogą wybierać spośród ponad 25 000 aplikacji, w tym także wielu darmowych. O zbliżającej się okrągłej liczbie pobrań pisaliśmy wcześniej w tej wiadomości.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu Apple iPhone 3G w katalogu.

Źródło tekstu: ComPress     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Templariusz  2009-04-24 11:22:21  host: staticline23090.toya.net.pl

    Ciekawe kto jest zwycięzcą :D

  • 0

    2.  2009-04-24 18:12:36

    zwycieżcą jest 13 letni Connor Mulcahey Weston z USA.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-197-251.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.