Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Miliard Internautów

Miliard Internautów

WitekT 21 Maja 2006 13:55

0 0

Ponad miliard ludzi na całym świecie ma dostęp do Internetu, z czego jedna czwarta dzięki łączom szerokopasmowym – wynika z najnowszego rapotu firmy eMarketer.

Miliard został przekroczony pod koniec zeszłego roku, z czego 845 mln ludzi korzysta z Internetu regularnie.




Pierwsze miejsce w rankingu krajów zajmuje USA – ze 175 mln Internautów i 43,7 mln liniami z dostępem szerokopasmowym. Pod względem regionów prowadzi obszar Azji i Pacyfiku – 315 mln Internautów i 40% światowej liczby łącz szerokopasmowych.

Ameryka Łacińska była obszarem z największym wzrostem liczby Internautów w ciągu 2005 roku – aż o 70%. Jednak w bezwzględnych liczbach ogółem jest ich mało – zaledwie 70 mln. Europa ma 233 mln korzystających z Internetu i 55,2 mln łącz szerokopasmowych. Chiny – odpowiednio 111 mln i 34,1 mln.

Źródło tekstu: Telecoms Europe, wł     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~ułamkowy  2006-05-21 22:44:05  host: chello083144102161.chello.pl

    z 43,7 liniami - to niewiele tych linii... Ciekawe, co to za linia ułamkowa - 0,7 linii - kończy się 300m od domu? ;P

  • 0

    2.  2006-05-21 22:52:24

    ułamkowy: tak - jeszcze nie dociągnęli. ;) Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione! ;)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-150-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.