DAJ CYNK

Microsoft zwiększa budżet na reklamę

LuiN

Wydarzenia

Microsoft ponownie zwiększa swój budżet na marketing. Z 1,6 mld dolarów w 2012 roku urośnie on w tym roku do ponad 2,5 mld dolarów - będzie o przeszło 1 mld dolarów większy niż budżet reklamowy Apple'a.

Microsoft ponownie zwiększa swój budżet na marketing. Z 1,6 mld dolarów w 2012 roku urośnie on w tym roku do ponad 2,5 mld dolarów - będzie o przeszło 1 mld dolarów większy niż budżet reklamowy Apple'a.

Do zeszłorocznego budżetu Samsunga (ponad 4 mld dolarów) Microsoftowi jest wciąż daleko, ale amerykańska firma zbliża się do nakładów rzędu tych u Coca Coli.

Według Winsupersite Microsoft planuje przeznaczyć w tym roku na promocję Windows 8 aż 405 mln dolarów. W zeszłym roku wydatki te wyniosły 241 mln dolarów. Zwiększone nakłady mają pomóc w sprzedaży w okresie świątecznym planowanych 16 mln tabletów z systemem Microsoftu.



Zobacz: Microsoft prezentuje nowe tablety Surface [wideo]

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: The Verge, Winsupersite, BGR, wł