Microsoft ponownie zwiększa swój budżet na marketing. Z 1,6 mld dolarów w 2012 roku urośnie on w tym roku do ponad 2,5 mld dolarów - będzie o przeszło 1 mld dolarów większy niż budżet reklamowy Apple'a.
Do zeszłorocznego budżetu Samsunga (ponad 4 mld dolarów) Microsoftowi jest wciąż daleko, ale amerykańska firma zbliża się do nakładów rzędu tych u Coca Coli.
Według Winsupersite Microsoft planuje przeznaczyć w tym roku na promocję Windows 8 aż 405 mln dolarów. W zeszłym roku wydatki te wyniosły 241 mln dolarów. Zwiększone nakłady mają pomóc w sprzedaży w okresie świątecznym planowanych 16 mln tabletów z systemem Microsoftu.
Zobacz: Microsoft prezentuje nowe tablety Surface [wideo]
Źródło tekstu: The Verge, Winsupersite, BGR, wł
Pleciesz bzdury rusku p..dolony. Za darmo jest konto podstawowe, mało funkcjonalne. Ine konta są tak ...
Nie ma to jak być rosjaninem w rosji. Wszystko za darmo, duże wypłaty dla żołnierzy frontowych. Swob ...
Czemu z 1,3 mln kobiet o używanie telefonów komórkowych spytano tylko 800 tys.?
Od co najmniej trzech godzin nie ma Pusi. Jajka wyglądają na porzucone. Wygląda, że pustułki ją uka ...
Może naukowcy chcą zasugerować że ok. 20 minut tygodniowo to powinny dla nas być normalne warunki.