Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Microsoft weźmie Dailymotion?

Microsoft weźmie Dailymotion?

WitekT 13 Stycznia 2014 19:05

4 1

Microsoft rozmawia z Orange w sprawie przejęcia udziałów w serwisie wideo Dailymotion - podaje Reuters cytując Le Journal du Dimanche.






Orange od dłuższego czasu szuka partnera dla tego serwisu, który nie tylko dałby mu zastrzyk gotówki, ale i potrzebny do walki z YouTube know-how. Wcześniejsze informacje mówiły, że serwisem jest zainteresowany także Yahoo.

Microsoft jest zainteresowany podmiotami serwującymi treści multimedialne. Niedawne informacje mówiły o rozmowach z Deezerem, jednak najnowsze mówią o tym, że bliżej przejęcia tego serwisu muzycznego jest Samsung.

Źródło tekstu: Reuters     

Dodaj do:

Tagi: dailymotion | deezer | microsoft | samsung

w sumie: 5
  • 3

    1. ~typowy użytkownik internetuff  2014-01-13 19:47:00  host: 77-254-90-124.adsl.inetia.pl

    Największym plusem Dailymotion jest ich luźne podejście do kwestii nagości.

  • 0

    2. ~la vie change avec Orange  2014-01-13 23:15:42  host: 91-233-160-7.interkonekt.pl

    owszem Orange szuka partnera dla Dailymotion i Mobistar Belgium w celu redukcji zadłużenia. Mówi się coraz głośniej też o tym, że zostanie zrobione wezwanie na akcje polskiego oddziału a te akcje które nie zostaną wezwane zostaną wymienione na akcje Orange France i w zamian za to Orange S.A będzie emitowała też akcje na GPW.

  • 0

    3.  2014-01-14 00:30:41

    @1 Microsoft pokazuje, że jest bardzo konserwatywny, że coraz lepiej wie od ludzi czego chcą - patrz Windows 8 i raczej słabe wyniki, Windows Phone i w porównaniu do tego co osiągnęli na rynku z Windows Mobile to na razie porażka. Przecież przed Andkiem i iPhonami w Stanach WM i BB królowały, a teraz gdyby nie to że MS ma kasy jak lodu to WP dawno zakończyłby żywot. Co może nam zaoferować Microsoft to przejęciu Dailymotion czego nie ma dzisiaj YT ? Na większą wolność nie ma co liczyć, a dzisiaj kasę robi się na wielkości, serwis dla grupki ludzi to za mało, inwestować można było kilka lat temu, kiedy można było gonić rywala, może by nie wygrali, ale dzisiaj przewaga jest ogromna.

  • 0

    4. ~  2014-01-14 00:52:03  host: 77-254-90-124.adsl.inetia.pl

    @3 - chociażby konkurencja dla Twitcha, czyli streamowanie gameplayów. Tak, na YT też można zrobić własny strumień, ale raz, że działa to różnie, a dwa, przynajmniej o ile pamiętam, Dailymotion poprzez Gamecreds daje znacznie lepsze stawki streamerom. Jeżeli to by jakoś sensownie połączyli z xbocem, to jest to jakiś rynek. Ponadto, jeżeli M$ się ogarnie, to może trochę zyskać, jeżeli serwery zostawią tylko w Europie. Dailymotion też swego czasu dość blisko współpracował z różnymi poratalmi (typu gazeta.pl), więc i tu mogą coś zyskać. Generalnie nie ma się co napalać, bo MS średnio potrafi wykorzystać to co przejmuje, ale przynajmniej będzie finansowanie. Cycki pewnie znikną, ale w internecie jest dość miejsca na nie. Skończą się przynajmniej różne dziwne teorie w stylu jak to Youtube źle działa w Orange, bo ci chcą promować Dailymotion. Nie znaczy to, że YT zacznie działać dobrze - po prostu zniknie jedno tłumaczenie :-).

  • 0

    5. ~rough  2014-01-14 11:58:48  host: 89-77-236-210.dynamic.chello.pl

    no to się zacznie bolszewicka cenzura na DM, pewnie jeszcze gorsza niż na YT

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.