DAJ CYNK

Microsoft Office z comiesięcznym rachunkiem

Q!

Wydarzenia

Już wkrótce T-Mobile zaoferuje niektórym swoim klientom korzystającym z usług dostępu do Internetu możliwość zakupu pełnej wersji pakietu Microsoft Office. Koszt jego licencji zostanie rozłożony, z punktu widzenia klienta, na raty, które dopisywane będą do kolejnych, comiesięcznych rachunków.

Już wkrótce T-Mobile zaoferuje niektórym swoim klientom korzystającym z usług dostępu do Internetu możliwość zakupu pełnej wersji pakietu Microsoft Office. Koszt jego licencji zostanie rozłożony, z punktu widzenia klienta, na raty, które dopisywane będą do kolejnych, comiesięcznych rachunków.

Usługa będzie dostępna dla klientów, którzy korzystają lub w przyszłości skorzystają z oferty dostępu do Internetu sprzedawanego wraz z komputerem i dotyczyć będzie zarówno wersji mobilnej, jak i stacjonarnej. Na każdym z urządzeń zainstalowana zostanie bezpłatna, próbna wersja pakietu. Zakup licencji będzie możliwy bezpośrednio w sklepie operatora lub za pośrednictwem strony WWW poświęconej temu pakietowi biurowemu. Osoby nie posiadające wersji demonstracyjnej, przed zakupem będą mogły ją pobrać ze strony producenta. Do wyboru będą trzy wersje Office'a: "Home and Student", "Small Business" oraz "Professional Edition".

Usługa będzie dostępna dla klientów T-Mobile w Niemczech oraz w Austrii w trzecim kwartale. W późniejszym czasie planowane jest jej udostępnienie również angielskim użytkownikom usług tej sieci.

Propozycja T-Mobile jest pierwszą, na tak dużą skalę, ofertą sprzedaży poważnego oprogramowania z możliwością rozbicia kosztu zakupu licencji na bardziej przyjazne użytkownikom raty, poprzez alternatywne kanały dystrybucji. Wcześniej, bo w maju, T-Mobile zaoferował poprzez swoją platformę Softwareload możliwość zakupu takiej samej licencji, jednak opłata za nią pobierana była jednorazowo.

Według niedawnych obserwacji przeprowadzonych przez Nokię ten sposób dystrybucji oprogramowania będzie coraz częściej wykorzystywany przez producentów i operatorów. Pozwala on bowiem na zwiększenie wielkości sprzedaży aplikacji o kilkadziesiąt procent, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile