Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Mediatel sam wdroży koncepcję "non-branded operator"

Mediatel sam wdroży koncepcję "non-branded operator"

WitekT 9 Września 2010 08:27

0 0

Mimo nieudanego połączenia z CenterNetem, Mediatel chce wdrożyć w życie niedoszłą koncepcję operatora hurtowego - pisze Parkiet.

O koncepcji non-branded operator, którą w życie chciał wprowadzić CenterNet z Mediatelem, szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Przejęcie CenterNetu przez Mediatel nie doszło jednak do skutku, o czym szerzej informowaliśmy w tej wiadomości.

Nowy projekt, który Mediatel zamierza już wprowadzać samodzielnie, może ujrzeć światło dzienne za kilka, kilkanaście miesięcy. Zasadza się on na działalności wirtualnego operatora sieci komórkowej (MVNO) i wykorzystaniu asymetrycznych stawek MTR.




Trwają rozmowy z operatorami komórkowymi w sprawie podpisania umowy, ale na innych zasadach niż dotychczas obowiązujące na rynku - mówi Albert Kuźmicz, prezes NFI Magna Polonia, funduszu kontrolującego Mediatel.

Dodaje, że podejście operatorów mobilnych zmieniło się na korzystniejsze dla ich potencjalnych partnerów. Duże sieci komórkowe są skłonne zrezygnować z zapisów o prawie pierwokupu bazy klientów MVNO czy dotyczących minimalnego poziomu inwestycji albo wysokich cen uruchomienia usługi.

Źródło tekstu: Parkiet     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2010-09-09 20:29:07  host: t07-05.opera-mini.net

    i dobrze.połączenie z centertelem będzie dobre.mirekb

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-233-235.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.